Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinusta tarkoittaa " aikaa parisuhteelle" ?

Vierailija
12.04.2008 |

Eli mitä ymmärrät sillä, kun aina käsketään ottamaan arjessa aikaa parisuhteelle? Sekstailua tai siihen liittyvää toimintaa? Parisuhteesta puhumista? Puolisoiden yhteisiä harrastuksia? Romanttista hemmottelua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lähinnä sekstailu ja aikuinen yhdessäolo. Mies ei paljon parisuhteesta viitsi jutella :D

Vierailija
2/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia olimme vain me, lasten jälkeen olemme perhe. Ja tämä kokonaisuus on nyt. Kahden keskistä meillä on sänkypuuhat, joita harrastamme ani harvoin. Muuten lapset ovat aina matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla vauvan mentyä nukkumaan, istutaan esim sohvalla sylikkäin... Ei välttämättä puhuta edes mistään, ollaan vaan rauhassa ja lähekkäin. Suukotellaan ja halitaan paljon. Joskus harvion katsotaan elokuvaa ja rouskutetaan sipsejä.

On meillä tyydyttävä ja vilkas seksielämäkin, mutta mun mielestä se ei kuulu noiden ym asioiden kanssa samaan kategoriaan kuitenkaan.

Vierailija
4/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua parisuhteemme tilasta, siihen liittyvistä toiveista jne. mutta myös muuta keskustelua, asuntomarkkinoista, maailmanpolitiikasta, eettisistä kysymyksistä jne.

Jotta meillä säilyisi muutkin syyt olla yhdessä kuin lapset.

Vierailija
5/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin nykyään tosi harvoin, kun mua ei hotsita. Mutta miten sitä miestä houkuttelisi mun kanssa viettämään aikaa muutenkin kun ei se kerran halua :(

Otatteko te kirjoittajat (pari jo vastasikin) tietoisesti sitä aikaa vai vain tilaisuudesta vaarin?

Vierailija
6/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään lapset hoitoon mummolaan ja ollaan vain kaksin. Käydään ehkä leffassa, teatterissa tai ravintolassa. Joskus ollaan vain kahdestaan kotona. :)

Vierailija
7/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi taidettiin olla kahdestaan vuonna 1999 muutama tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän