Millaisia mielikuvia sijaisäiti herättää Sinussa?
Kommentit (12)
Vierailija:
itseään korostava, kokoomuslainen
jos ajattelette että sijaisäidit on tommosia, niin olisko teillä sitten hyviä ehdotuksia mihin ne kotia tarvitsevat lapset pantais?
ainakin mulla niin kuin monella muullakin tutulla on se, ettei omia lapsia tule enempää, mutta kotona ja sydämmessä ois vielä tilaa ja rakkautta antaa... enkä usko, että se korvaus kattaa niitä lapsen kuluja, että ei meillä ainakaan rahasta ole kyse..
Inhottavaa tuollainen. Itse ajattelen sijaisäideiksi ryhtyvistä pelkkää hyvää.
Toki moni sijaisäiti tekee työtään hyvin ja kunnollisin motiivein.
Totuus on, että moni EI tee.
T. asiaan perehtynyt työnsä kautta.
mulla on ajatuksena ryhtyä sijaisäidiksi, mutta en ole kyllä edes kysynyt mitä siitä saa rahaa... kuvittelisin että lapsilisän verran? olenko ihan väärässä?
sellaisia tuntemani sijaisperheet ovat, niin äidit kuin isätkin. Mutta oikeasti he ovat just yhtä (vähän) pitkäpinnaisia ja herttaisia kuin kuin muutkin. Ja se " lapsirakkaus" , se ei oikeasti edes tarkoita mitään, kun lapset kuitenkin OVAT yksilöitä ja sellaisina heitä olisi oikeasti rakastettava.
Ei täällä meilläpäin ainakaan. Terv sijaisäiti.
ja perhehoitaja-nimikettä käyttävät ammatistaan
Kun kuitenkin ollaan ympärivuorokauden töissä. Mutta eipä tätä rahan takia tehdäkkään. t sijaisäiti
mä kuvittelin että jotain muutamia satasia korkeintaan.
no sillä ei ole mitään väliä, koska haluan sitä joka tapauksessa, vaikkei maksettaisi mitään.
enkä edes uskottele olevani erityisen pitkäpinnainen tai pullatuoksuinen kaikkia rakastava kotiäiti. olen ihan tavallinen ihminen, töissä käyvä ja välillä aika väsynyt mutsi, mutta tykkään lapsista ja itselläni on haasteellisia lapsia, koen heidän hoitamisestaan olevan minulle iloa ja saan onnellisuutta kun pääsemme yli haasteista... en tiedä tarvitseeko mun edes olla täydellinen jotta saisin sijaislapsen, eiköhän ne halua ihan perusvanhempia, kodin jossa lapsi saisi elää tasaista ja normaalia elämää..
Vammaisesta lapsesta saa enemmän.
itseään korostava, kokoomuslainen