Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: näkyykö masu jo kunnolla ELOKUISILLA? :)

07.04.2008 |

Mulla on jo aikamoinen. Ei sitä oikein enää piiloon saa. Varsinkin illalla tuntuu olevan valtava (?) Päivän aikana tulee siis enemmän esiin, mutta kyllä se aamullakin on jo huomattava. Kiva kun ihmiset alkaa kysellä, että onko laskettu aika jo lähellä :)

.. ja sehän on vasta 8.8..

Ellu

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näkynyt jo kauan. Jo yli kuukausi sitten on tultu onnittelemaan, vaikka onnittelija on nähnyt minut vain toppavaatteissa. Sisävaatteissa tietysti näkynyt vielä paremmin. Kyseessä tosin kolmas lapsi, edellisillä kerroilla ei ole maha yhtä aikaisin kasvanut.

Vierailija
2/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuinen - kolmatta kasvatellaan ja vatsani koon perusteella on arvuuteltu kaksosia tai hämmästelty laskettua-aikaa, joka voisi joidenkin mukaan olla koon perusteella jo aiemmin. Yksi siellä vain potkii ja laskettuaika ultrissakin vastannut viikkoja eli elokuuhun asti vielä kasvatellaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt toki laskettu aika vasta 30.8 ja olen muutenkin aika pieni kokoinen, joten tuskin kovin suurta masua saan aikaankaan...(tai siis tuo pikkuinen)

Huomattavan kasvupyrähdyksen se on kyllä parissa viikossa ottanu että kyllä sen jos huomaa jos paita ei ole löysällä...:)

Semmoinen sopeva pikku pallo...:D

Timotei 19+2

Vierailija
4/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin mainita, että mulla kans laskettuaika 8.8.08 :)

Vierailija
5/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.raskaus kyseessä ja ihan samoilla viikoilla on kyllä ennenkin näkynyt ja sinänsä en tiedä, onko tämä edes yhtään isompi kuin ennen. Söpö pömppis! :-)

Finette rv22+

Vierailija
6/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalasti mutta kuitenkin :D

Tässä reilu viikon takainen kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=1824494.jpg

Nazuli 23+0

Vierailija
7/12 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen raskauteen verrattuna on kyllä isompi maha kuin silloin.

Painoa on tullut nyt 2 kiloa ja se on kyllä kaikki mahassa. Omat housut menee vielä mutta paidat on käyneet lyhyeksi

Nazuli

Vierailija
8/12 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan viikoilla 21+2 ja jo jonkun viikon on näkynyt. Omia housuja en ole voinut enää pitkään aikaan käyttää ja jos nyt vertailisin Nazulin vatsaan, niin omani roikkuu paljon alempana, minkä neuvolan tätikin eilen totesi.

Vierailija
9/12 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun masu ei näy vielä, jos on " normaali" paita päällä. Jos taas vähän istuvampi paita, niin sitten huomaa pömpön, mutta sitä ei jotenkin vielä erota vauvamahaks. Painoa tullu tähän mennessä 3-4kg. Noh, eiköhän se tästä vielä pompsahda mahakin esiin.

Mimuska & Taavetti 20+6

Vierailija
10/12 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näkyy, oikein isomaha näkyykin.Töissä ensimmäiset asiakkaat huomasivat pääsiäisen aikoihin.kolmatta odotan ja kaikissa ollut isomahainen, tämä maha on vaan eniten edessä.

Miijo 22+1

Vierailija
11/12 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on alkanut näkymään muistaakseni rv 17, siitä asti kasvanut tasaisesti, juuri katsottiin miehen kanssa kuvia esikoisen odotus ajalta, ja todettiin että vatsa on nyt sellainen kun silloin oli rv 27.Tossa päivittelin että minkähän kokoinen mahdan olla elokuussa, kauhulla odotan.Onneksi painoa ei ole tullut kuin 3kg lisää.Laskettu aika on 20.8.

Nelli rv 21

Vierailija
12/12 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monella joka on minua viikon tai kaksi edellä tuntuu olevan isomaha...Noh, huomattiin myös mieheni kanssa että huimaa vauhtia on omanikin jo alkanut kasvamaan!Huh!:D Kyllä jos college paitaa nostaa niin sen huomaa, mutta ei tiedottomat ole vielä raskautta epäilleet saati nähneet.

Timotei ja Pikku-J rv n.20