Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin parantaa tilannetta? Meillä on 4 v lapsi,

Vierailija
03.04.2008 |

joka on vaatinut saada aina kaiken huomion itselleen, ainoa lapsi siis. Ja tilanne on vielä 4 vuotiaanakin se, että kun leikin lapsen kanssa töiden jälkeen niin en saisi puhella muille mitään. Heti alkaa huuto. Olen monet monituiset kerrat sanonut että kyllä äiti saa jutella isillekin ja jatkan silti leikkiä kanssasi, mutta aina sama. Huuto tulee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni silti, mutta ärsyttää kun lapsi alkaa parkumaan, eikä " opi" vaikka tämä on jokailtainen asia.

Vierailija
2/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyneet, saavatko häiritä meitä. Muuten ei reagoida. Jos osaavat kohteliaasti kysyä, niin reagoidaan HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te puhutte asiat ja vasta sitten lapselta kysytään " no mikä sinun asia oli" .

Jos metelöi niin menee muualle pitämään meteliä. Eli omaan huoneeseen tms.

Vierailija
4/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asia ei tunnu menevän perille. Hän on muutenkin minussa ihan kiinni, isä ei kelpaa mihinkään jos minä olen paikalla. Liekö normaalia enää tässä vaiheessa?

Vierailija
5/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän alkaa huutamaan ja annat huomiota, se on periksiantamista.

Vierailija
6/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koske häneen, et katso häneen. Puhut ystävällisen tiukasti, ja jos alkaa huutaa nostat toiseen huoneeseen oven taa turhia lepertelemättä ja selittämättä. Jos et pysty niin ole täysin huomioimatta lasta ja anna isän nostaa. Et siis edes katso lapseen.

Ei se ole tylyä vaikka siltä kuulostaa, se vain tarkoittaa ettet anna pompottaa ja vedättää itseäsi. Nyt olet ihan hänen määrättävissään, SE ei ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi