Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Hgissä tehdään KUNNOLLINEN ihonpuhdistus?

Vierailija
03.04.2008 |

Kiinnostaisi tietää, millä kosmetologilla tehdään kunnollinen ihonpuhdistus? Olen käynyt jos jonkinlaisella nipistelijällä, mutta koskaan ei iho ole kaikkialta putsattu.

Näyttää siltä, että aina keskitytään kuorimaan iho (sen teen kyllä kotonakin, halvemmalla) ja naamioon menee se 10-20 min. (voin naamioida kotonakin). Itse puhdistus kestää hetken (keskittyy yleensä nenään/sinne tänne nips naps) ja vaikka kuinka vaatii, että otetaan reilusti vaan, kyllä kestän kivut, kun kerran siksi tänne tulinkin, niin totaalipuhdistus jää haaveeksi.

Ottaa aivoon maksaa 60-70 euroa tyhjästä!!!! Vai onko tarkoitus, että asiakas tulee kuukauden päästä uudestaan ja uudestaan?

Tunnetko jotakuta todella HYVÄÄ kosmetologia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yhdessä isossa hiushalppisketjussa (olleet otsikoissa moneen otteeseen siitä että henkilökuntaa pakotettu töihin mittauttamaan kuumetta eikä annettu sairauslomaa) on kosmetologeina nuoria naisia, liekkö edes valmistuneita vaiko noita amislaisisa, joiden kädet haisee kun paska, kun vanhalle pinttyneelle tupakalle hiasevat.

Vierailija
2/2 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihon totaalipuhdistukseen kasvohoitoa, joka sisältää ultraäänipuhdistuksen sekä loppujen oton mekaanisesti komodoraudalla ja käsin. tällaisen hyvän puhdistuksen sain ainakin helsinki day spa:ssa, mutta luulen että sama hoito on saatavissa muualta halvemmalla. tuo ultraäänipuhdistus tekee hyvää jälkeä jo ekalla kerralla, mutta parhaat tulokset tulee kun käy kahden tai kolmen kerran sarjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän