Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI laihdun vaikken halua?

Vierailija
03.04.2008 |

Olen aina ollut taipuvainen ennemminkin pyöreyteen. RUokavalioni ei ole muuttunut miksikään, enkä edes liiku paljon. Syön viikottain pizzaa, rasvaisia juustoja karkkia, mutta myös kunnon ruokaa. Eilen söin hampurilaisaterian, ruisleipää, jogurttia, otin yhden oluenkin. Ja paino vaan laskee! Olen nyt 174 cm ja 61 kiloa, mikä on mun ruumiinrakenteella aika vähän, näytän liian laihalta (kasvotkin on jo tosi kuikelot). Kesällä painoin vielä 68 kiloa! ENkä ole laihduttanut. En halua olla mikään tikku, mutta kun paino ei edes pysy samassa, vaan tippuu. Mistä hitosta voi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut TAAS huomaamatta 5KG! n. 6 viikossa! Painan jo alle 50kg ja olen yli 170cm pitkä.

Paino heittelee helposti muutamilla kiloilla. Syön mitä sattuu, herkuttelen paljon, mutta ei lihomaan pääse.

Vierailija
2/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellainen " kestoflunssa" , eli siis nuhaa jo monta kuukautta. Niin ja kaikki ruoka tuntuu menevän tosi nopeasti läpi. Siis kun syön, niin vartin päästä se jo tulee ulos ja pitää mennä " isommalle asialle" . En tiedä onko sekään normaalia?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaikki syömiset ylös ja käy lääkärissä. Toisaalta ole vaan onnessas, (jos siis ei ole mitään vakavaa)...

Vierailija
4/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lautanen fitnessmuroja ja maitoa aamulla

Päiväruuaksi iso kasa normaalia kotiruokaa ja lisänä feta- tai raejuustoa

Välipalaksi banaania, leipää ja yleensä myös karkkia

Iltapalaksi jogurttia, n. 3 ruisleipää reilulla täytteellä

Ja en harrasta liikuntaa, joten pakko tuon on olla riittävästi?

Vierailija
5/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin lääkäriin kun olin laihtunut 4 kiloa (olin jo ennestään hoikka) ja kaikki syömäni tuli melko nopeasti ulos.

Otettiin verikokeita, tutkittiin sydän, tehtiin suolentähystys. Onneksi ei löytynyt mitään muuta diagnoosia kuin ärtynyt suoli. Ilmeisesti stressistä minulle tulee ja sen aikana kyllä laihtuu. Muuten käyn isolla asialla 2 kertaa päivässä, mutta kun on tuo suoli epäkunnossa niin saatan käydä todella paljon enemmän.

Vierailija
6/6 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos olet Aina syönyt noin, niin sitten on outoa että laihdut.