Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatiolaskuri+tikut

Vierailija
02.04.2008 |

Te jotka tikuttaneet ovista ja käyttäneet ovulaatiolaskuria onko ovulaatio todellisuudessa ollut silloin kun olette laskurilla saaneet ovulaation ajankohdaksi, vai onko se ollut aina ihan eri aikaan kun laskurilla saatu ajankohta??

Mietin, että ostaako ovistikkuja vai luottaakko ovislaskurin antamiin päiviin??!!??

Itsellä ei ainakaan ole mitään tuntemuksia, joiden perusteella voisin todeta ovulaation olevan lähellä tai päällänsä.

Neuvoja??:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöhemmissä kieroissahan ei välttämättä tarvi niin tarkkaan seurata tai tikutella. Kun opit tikuttelukierrossa tunnistamaan oireet suhteessa ovulaation ajankohtaan jne.

Edellyttäen tietenkin, et on suht säännöllinen kierto!

Onnea matkaan :)

Vierailija
2/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katson laskureista suuntaa antavaa päivää ja sitten tikutan, jotta saan oviksen bongattua. Olen käyttänyt babyplus.fi stä tilattuja testejä, jotka kokenut toimiviksi:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurihan antaa mielestäni aina sen 14pv ennen kuukautisten alkua ovulaation oletetuksi ajankohdaksi. Minulla ovulatio on tapahtunut yleensä vasta viikkoa ennen kk alkua, joten jos laskuriin luottaisin, myöhässä oltaisiin.

Nyt vasta testailin ekaa kertaa tikuilla, enkä saanut selkeää plussaa lainkaan. Veikkaan silti, että se ovis oli viikko ennen kk eli viikko sitten. Nyt kp 27/28, joten jännittää jo kuinka tässä käy.

T. Pötkö