Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsella on coretexit niin laittavatko kylmillä vesisadekeleillä kumisaappaat tarhassa

Vierailija
30.11.2008 |

eikös nuo pidä vettä ihan niinkuin kumisaappaatkin? laittavatko siis kuitenkin tarhassa kumisaappaat jos vettä ei ole paljon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pitäisi ihan vesisateella. Meillä on 2 vuotta sitten goret lapsilla, olivat aina märkinä ja koska eivät ehtineet kunnolla kuivahtaa käytön väleillä, alkoivat haista ihan kamalille!

Nyt olenkin siirtynyt lämminvuorikumppareihin

Vierailija
2/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, lapset eivät ole koskaan käyttäneet talvella kumisaappaita.

Goret ovat täysin vedenpitävät.

Päivähoidosta kokemusta vasta tältä syksyltä, mutta sielläkään ei kumppareita ole kertaakaan pidetty.

Ihmettelen hieman tuota kommenttia siitä, että goret olivat aina märkinä ja alkoivat haista?! Siis miten märkinä? Meillä goret ovat sisältä täysin kuivat (kuten pitääkin) ja ulkokuori kuivuu todella nopeasti. Mitään hajuongelmaa ei ole koskaan ollut.

itse en pitäisi ihan vesisateella. Meillä on 2 vuotta sitten goret lapsilla, olivat aina märkinä ja koska eivät ehtineet kunnolla kuivahtaa käytön väleillä, alkoivat haista ihan kamalille!

Nyt olenkin siirtynyt lämminvuorikumppareihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

goret ovat hyvät kosteassa puhtaassa lumessa, mutta kauhea niitä on kurasta puhdistaa

Vierailija
4/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aina sanonutkin että íhan vesikeleillä mielummin kumpparit. "Talvella" (eli etelä-suomen talvella) talvikumpparit ja jo syksyllä vien villasukat jotka laittavat tavallisiinkin kumppareihin, kun on viileämpää kuin kesällä.

Meillä on goret, mutta musta on kivempaa että ihan vesikelillä on kumpparit, saa hyppiä lätäköissä jne. On meillä syksyksikin ollut nakaiset vettäkestävät välikausikengät, mutta eivät kestä hyppimistä lätäköissä.

Vierailija
5/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina lämminvuorikumisaappaat lapsilla. ne pitävät parhaiten vettä, eikä kura haittaa, kun saa huuhdeltua pois.

Vierailija
6/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön aikana kuitenkaan ja loppukaudesta olivat kamalan hajuisset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme