Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ottaa mallia kun kaikki kaverit ja tutu eronneet kun lapset pieniä?

Vierailija
28.11.2008 |

Tyhmä kysymys mutta tuntuu hullulta ja epävarmalta olo kun kaikki ystävät on eronneet miehistä joiden kanssa on tehneet lapsia. Ja itsekin olen avioeroperheestä niin kuin mieskin.

Olisi vaan niin ihanaa nähdä, että joku perhe pärjää ja niin pärjätään mekin!

Onko ihan tyhmää kokea näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerot tai avoerot on minusta kuin tarttuva tauti: kun yksi eroaa, niin saman tekee moni aika pian perässä.

On asioita, jotka suojaa eroamiselta - ja nekyn löytää, niin onnistuu paremmin. Minua on pilkattu, kun me olemme avopari - ja pilkkajia ovat olleet ne 2 aviovainoa, jotka molemmat nyt ovat eronneet, me emme.

Vierailija
2/4 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla just päinvastoin. Meiän suvusta ei ole kukaan eronnut ja sitten mulle iski kohalle. Häpeää...

Naapureista? Työtuttavista? Ei voi olla niin ettetkö tuntisi jotakuta joka eläisi onnellisessa liitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys mutta tuntuu hullulta ja epävarmalta olo kun kaikki ystävät on eronneet miehistä joiden kanssa on tehneet lapsia. Ja itsekin olen avioeroperheestä niin kuin mieskin.

Olisi vaan niin ihanaa nähdä, että joku perhe pärjää ja niin pärjätään mekin!

Onko ihan tyhmää kokea näin?

Realismiahan se on. Mutta kuten joku tuossa yllä viisaasti sanoi, niin toisista ei silti tarvitse ottaa kaikessa mallia. On olemassa keinoja suojata omaa suhdetta erolta, niitä pitää varjella.

Vierailija
4/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mistä ottaa mallia. Olemme onnellinen, tavallinen uusperhe eikä haittaa ettei ole kohtalotovereita.