Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lisää ns:ta " pakkovierailusta"

20.03.2008 |

Mitä miltä. Poitsu 13v ei halua millään toiseen mummulaan kun siellä ei ole mitään tekemistä,ei kavereita, ei tietokonetta. Tarkoituksena olisi olla yötä, kuten aina ennekin (nuorempi poika viihtyy siellä). Mummu asuu toisella paikkakunnallaja siellä ei vanhemmalla pojalla todellakaan ole mitään tekemistä. Vanhempi poika voisi olla tuolloin kyllä toisella mummulla yötä, hän asuu ihan meidän vieressä ja sieltä käsin voisi tavata kavereitaan, siellä on myös tietokone. Mitä mieltä, raahaanko väkisin pojan mukaan jatkossa, niinkuin ennenkin vai pitäisikö joustaa ja antaa jäädä kotikaupunkiin.

Voi tätä, kun nuo pienet alkavat pyristellä meistä irti =(, on se niin haikeeta, mutta sellaistahan tää elämä on.

Nurse

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäisen kyllä veisin vielä " väkisin" , sori vaan. Ennen kaikkea ajattelen myös sitä toista mummua... Tuli ihan paha mieli mummun puolesta! Okei, ehkei parin vuoden päästä enää voi raahata väkisin (tosin itse todennäköisesti raahaisin sittenkin kerran vuodessa mummua katsomaan ihan yökylään!), mutta on mullakin kohtsillään 13v täyttävä ja olen kyllä sitä mieltä, että syytä on opetella olemaan YKSI yönseutu ilman virtuaalimaailmaa ja vaikka kavereitakin. Eihän kyse ole edes kokonaisesta viikosta?! On tää maailma mennyt aika kummalliseksi... Voihan sinne ottaa pelikortit ja mp3:sen! (Ennen vanhaankin, sori nyt vaan, mentiin kaupungista jopa kantoveden ja ulkohuussien äärelle sukuloimaan ja kyllä sitä tekemistä vaan on sitten syytä keksiä - onneksi on pikkuveli!)

Ugh.

Vierailija
2/6 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuon suuntaisesti itsekkin ajattelen, välillä vaan tuntuu kuin pitäisin ns. ohjaksia liian tiukilla. Mietin myös josko kävisi vain päiväseltään, mutta jotenkin sitten tulee niin kiireinen tunnelma.

nurse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi yö pitää pystyä olemaan ilman kavereita ja tietokonetta, hyvää se vaan tekee...!

Tosiaan, esim. pelikortit ja kirja mukaan.

Olisi tosi noloa, jos poika jäisi toiselle mummolle, kun toista mennään tervehtimään.

Vierailija
4/6 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne vaan on uskomattomat noi murkun mielialojen vaihtelut.Joo, mentiin sitten mummulaan yökylään,pojat ja minä ja kas,murkku viihtyikin tällä kertaa yllättävän hyvin. Ei rutinan rutinaa ja aikakin kului hyvin, vaikka ei ollutkaan eletroniikkaan apuna. Kyllä sitä näköjään vaan kannattaa pitää ohjat ja rajat nurinoista ja ikuisista räiskähtelemisistä hulimatta, vaikka välillä tuntuiskin ettei jaksa =).

Vierailija
5/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Oli mukava kuulla, että vierailu meni hyvin, lisää tällaista palautetta näihin keskusteluihin!

Itsekin olen monta kertaa yllättynyt, kun nuoren reaktio onkin ihan erilainen kuin olen odottanut. Nuori on ruinannut jotain, esim. kavereiden kanssa menoa jonnekin, mutta kun olen kieltänyt, onkin ollut ikäänkuin tyytyväinen päätökseen ja viettää mukavan koti-illan.

Ota näistä nyt sitten selvää. Täytyy vaan muistaa, että vanhempien tarkoitus ei ole miellyttää nuoria.

Vierailija
6/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tietokonetta? Voi hellanlettas sentään............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän