noloa...
kyselin yhdestä liikkeestä pikku stikkarin kevätpipoja. Myyjä sanoi, ettei niitä ole toimitusvaikeuksien vuoksi vielä saatu ja piti minulle pitkän saarnan kuinka koko putiikki on jumissa ja miten hän on sanonut tekijälle, ettei sitä enää yksi nainen pysty pyörittämään. lopuksi hän tokaisi, että kannattaa kuitenkin käydä heiltä pipoja kevään aikana kysymässä, koska pikku stikkari ei kiireen vuoksi ota enää lainkaan yksityisiä tilauksia vastaan.
Ymmärrän, että myyjä oli harmistunut ja halusi parantaa myyntiään, mutta mikä oli noloa niin se, että olin juuri samana aamuna tehnyt pipotilauksen 3 lapselle, saanut heti ystävällisen vastauksen stikkarilta, että onnistuu, mutta saattaa mennä pari viikkoa.
tuohon liikkeen myyjään sen sijaan meni maku...
Eli kannattaa ostajan olla aina tarkka ja harrastaa sekä hinta- että liikevertailua ;))
(ps. ja sille joka mietti, miksi kyselin pipoja sen jälkeen, kun olin tilauksen tehnyt: ajattelin, että olisin heti saanut keskieuroopan matkalle pari kevätpipoa, kun talvihatut ovat siellä jo aivan liian lämpimiä...)