ELOPAINOISET VKO 33
Kommentit (4)
Heippa Queen, Neppis ja Höyryjyrä (sekä taustailijat)
Samoin minusta on ihana, että vielä pinoudumme. Muakin auttaa, kun on pakko kerran viikossa pompata vaa' alle ja raportoida. Näytti tasen sen 58,5. Huom, vetäsin eilen salilla tavallista kovemman treenin, oon syönyt ihan hyvin.
En enää pidä ruokaväkirjaa tarkasti. Yritän laskeskella päivän mittaan kaloreita, jotta osaan illalla syödä sopivasti. Mulla meni viime viikko niin, etten enää laskeskellut kunnolla.. APUVA:::::
No, taapero oli oksennus-ripuli-kuume-taudissa. Meni ihan sekasin arki ja työ. Vuorotellen miehen kaa hoidettiin kotona ja yritettiin hoitaa oleellisimmat töissä. Vasta nyt sunnuntaina ei poitsu enää ripuloi. Eli ihan samoin käy mullekin kuin Höyrjyräle, jos tsydeemit menee sekasin. Ja arkea sekoittaa 12 v-tyttären raju murrosikä...
Mua pelottaa, ett paisun takaisin. Mietin parhaillan, et pitäskö NYT JATKOSSA joka pvä kirjoittaa kalorimäärä pväkirjaan. Ei siis syömisiä enää. Jos ees kevään kirjaisin kalorimäärän, tulisi siitä tukea hallintaan. JOO,mäpä reipastun taas.
Normaalipaino on ihan normaalia, Höyryjyrä, onnea sen saavuttamisesta! Jos se 72 tuntuu liian kovalta, voi olla, et säkin löydät oman luontevan painosi lähempää nykyistä.
Queen, vaikka sullaon 70 rikki, sun paino on noussut tosi vähän kokonaisuutena. Yritä vaan edelleen jaksaa liikkua ja herkutella vaan tolleen vähän.
Tsemppiä neppikselle pahoinvoinnin kanssa multakin! Ota ihmeessä kaikki mahdollinen apu vastaan. Sul on poikkeuksellinen tilanne, miks sun tai miehesi pitäskään yksin jaksaa siivota ja huolehtia arjesta. Riittää, et yrität huolehtia ittestä ja lapsistasi.
Jospa tuo paha olo hellittää. Jospa pääset nauttimaankin raskaudesta myöhemmin. Yritä vaan jaksaa vielä, päivä kerrallaan!
Valoisaa kevään alkua, Maisu
Paino tänään 70,4kg eli plussaa tullut viikossa 1,4kg:( ynteensä plussaa alimmasta painosta 6,4kg.
No viikon ainoa herkku on kaks palaa kevytjätskiä joten en nyt voi oikein huonoa omaatuntoakaan syömisistä potea, leipää on ehkä tullut syötyä vähän liikaa mutta kun se on nyt jotenkin niin hyvää:) Tänään tuosta kauhistuneena kävin kuitenkin 1,5tunnin reippaan vaunulenkin, toivottavasti ensi viikko ei tuo yhtä isoa plussaa..paino jo yli 70..voi jee:S
Mites muilla?
Kohta virtahepoa muistuttava Queen rv 22+6
En muistanut käydä puntarilla, mutta tiistaina se näytti 62.8 eli + 600. Nyt kun olen väkisin syönyt enemmän, niin alkaa palaamaan paino takaisin siihen 63 kilon tuntumaan.
Olossa ei ole kehumista...en enää ikinä halua olla raskaana.... Ihan oikeasti tuntuu siltä ja tästä raskaudesta ei pysty yhtään iloitsemaan tämän olon takia:( Tuntuu, että saa päivä kerralla taistella... ties kuinka kauan. En saa mitään aikaiseksi, ties koska on siivottu viimeksi. Tekisi jo mieli kertoa äidille tai anopille, niin saisi pyytää heitä siivoamaan tämän läävän:) Itse en vaan jaksa.
Voi kun olisi jo viikkoja kuten queenilla...
Harkitsin jo sairaslomaa ja varmaan sitä pyydänkin...
Tuli taas kunnon valitukset,mutta mun elämä nyt vaan on sitä tällä hetkellä.
Mites muut?
Ihanaa, kun olette edelleen täällä. :) Kirjoitin eilen viime viikon pinon loppuun lyhyesti.
Kiirettä piti siis viime viikolla siihen malliin, että hyvä jos muistin hengittää. Palkitsin sitten itseäni kaikella mahdollisella lihottavalla, mutta ihmeekseni vaaka näytti tänään samaa kuin kaksi viikkoa sitten: 77,5 kg. Nyt pitää saada vain herkuttelukierre katkeamaan, ja palata liikunnan pariin. Eilen jo kävin sambassa ja tänään on perhejumppa, ja ihan hyvä niin.
Ei näytä matka oikein taittuvan 72 kiloa kohti... Olen ehkä liian tyytyväinen olooni, kun olen päässyt normaalipainoon ja olokin on mukavan normaali. Hyvä sekin tietysti, mutta kyllähän sitä tekisi mieli olla tosi timmi. :)
Tsemppiä neppikselle pahoinvoinnin kanssa! Kuulostaa tosi kurjalta. Onneksi se on sentään väliaikainen olotila, vaikkei se varmaan paljon lohduta. Queenille tsemppiä raskauskilojen kanssa!
Maisulle onnittelut hyvästä hallinnasta. :) Viime viikolla taas huomasin, että se hallinta on ihan luonnottoman vaikeaa heti kun on jotenkin poikkeavat olosuhteet. Mä repsahdan ihan liian helposti. Siksi on hyvä, kun pitää säännöllisesti raportoida tilanteensa.