Mikähän mua vaivaa kun kaikki ärsyttää ja suoraan sanottuna vi...aa koko ajan?!
Oikeasti. Kaikki ärsyttää, koti, mies, lapset, kaverit, kaikki . Yritän olla ärsyyntymättä mutta menetän hermoni jatkuvasti. Tiuskin noille mukuloille, vaikka syy ei ole heissä.- alan siis jo ärsyttämään itseänikin....Rasittavaa olla vittuuntunut koko ajan!
Kommentit (7)
masennusta on ollut vuoden päivät, mutta nyt on alkanut rasittamaan tämä ärsytyksen lasku tasolle nolla..Mikä tahansa saa mut huutamaan ja aukomaan päätäni- jopa noille pienille lapsille---ikää kaikilla alta koulun. meuhkaan jos mistä- kun ei hanskat löydy käteen- kun ei mene just kuten itse ajattelin. Jopa ulkona saan hermokohtauksen kun leikkivät ja lotraavat. ei ole kivaa olla kiukkunen koko ajan. Ja tuntuu että kohtahan nuo jo äitiä pelkäävät kun yksi huutaa ja uhkaa. Onneksi huudon tasolla....
Rasittavaa ja voimia raastavaa. Stressi taitaa olla aika kova, käyn nimittäin tässä kotiäitiyden sivussa koulua, ja tehtävät jää rästiin. Yritän pitää taloa asuttavassa kunnossa--ja tämä huusholli on kuin sikolätti..Kaikki vaivaa ja ärsyttää...
Tuo kommentti että jos ei mikään tuntuisi en eläisi jaksoi vähän hymyilyttää..
ap
Niin uskomattomalta kun kuulostaakin.... Minä kans yhdessä vaiheessa tiuskin kaikille ihan olemattomista, sain vinkin magnesiumista ja kun aloin säännöölisesti syömään sitä niin johan helpotti. Nyt tuntuu ettei mikään saa suuttumaan :)
Mulla oli yhdet pillerit kerran ja voi juma mikä perseeseen ammuttu karhu olin sen koko ajan. Sitten kun vaihdoin pillerit toisiin niin johan helpotti! :-)
Käy hemmotteluhoidossa. Ala vaikka opiskella jotain itseäsi kiinnostavaa huvin vuoksi. Tehkää perheporukalla jotain ihan pähkähassua, vaikka naurujoogan tyyliin tms...