Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petite-Pomme:n toimitusaika? Tietääkö joku?

11.03.2008 |

Tilasin siis 28.2 sieltä vaatteita ja 29.2 olin heidän kanssaan yhteydessä, kun halusin varmistaa yhdesta tuotteesta jotain. Nyt siis tilauksesta 12pv, luottokorttia ei ole vieläkään veloitettu eikä pakettia näy. Mailia laitoin eilen, mutta siihenkään ei ole vastattu.

Onko heillä pitkät toimitusajat, tietääkö joku?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen heiltä saanut joka kerta tilatessani paketin 2 vkon sisällä tilauksesta. Muutaman kerran on tullut jopa parissa päivässä tilauksesta paketti!

...MUTTA...viime vuoden lopulla tilatessani tulikin jo vahvistetun tilauksen jälkeen meiliä, että ovat myyneet paljon " ei-oota" . Omasta tilauksestani olisi jäänyt suuri osa tavaraa pouuttumaan ja peruin meilitse koko tilaukseni. Ihan selkeällä englanninkielellä hoidin asian ja tuli vastaus, että asia ok. Eipä ollutkaan, vaan tuli joidenkin viikkojen kuluttua paketti ja sen mukainen veloitus visalta. Olin kiukkuinen, koska näin ei pitänyt käydä. Tiedän hoitavani nuo englanninkieliset peruutukset todella hyvin, koska niin paljon työssänikin vastaavanlaista olen tehnyt.

Suututtaa ja tuo tekemäni tilaus taisi olla viimeinen heille tekemäni. Ellei tästä vuosien mittaan tule huippuihanuuksia heille myyntiin enkä voi vastustaa kiusausta tilata.

Ihmetyttää tuollaisen nettikaupan päivittymisasiat, kun ylipäätään on mahdollista ensin vahvistaa ja sitten muuttaa " ei-ooksi" .

Vierailija
2/2 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle myivät tuotteita, joita ei sitten ollutkaan. Kyselin tilauksen perään todella kauan/monta kertaa (lopulta jopa Tanskaksi työkaverin avustuksella), mutta mitään vastausta ei tullut - ei kyllä pakettiakaan. Myöskään tiliä ei veloitettu. Myöhemmin kuulin tutultani tuosta " tupla-myynnistä" . Outoa etteivät vaivautuneet ilmoittamaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla