Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uusi ilmottautuu
11.03.2008 |
Olen jonkin aikaa lueskellut näitä sivuja, lähinnä vauvakuumepuolella. Nyt alkaa tuntua siltä, että täältä voisi löytyä samassa tilanteessa olevia. Saimme ensimmäisen ajan perhesuunnittelupoliklinikalle lapsettomuustutkimuksia varten ja olo on aika sekava. Pelottaa tää kaikki. En tiedä mitä kaikkea on edessä, mutta raskaalta ttuntuu jo ajatuksenakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nämä asiat on vaikeita kaikille ja varmaan yks sun toinen on pelännyt mitä on edessä tutkimuksissa ja mahdollisissa hoidoissa. Koita elää liikaa murehtimatta, tiedän ettei se ole helppoa, pyöriihän nää asiat koko paljon mielessä. Jokaisella on omat kokemuksensa, toisilla nää jutut vie enempi aikaa kun toisilla. Itse painiskelin lapsettomuuden kanssa reilut 5 vuotta, tutkimuksissa käytiin jo vuoden yrittämisen jälkeen, mitään ei löytynyt..yritystä jatkettiin, ei tuloksia, IVF ehdotettiin ja minä en siihen uskaltanut lähteä..en tiedä miksi, hirvitti vaan. Mut sitten kaksi vuotta sitten keväällä päätin että nyt on pakko kokeilla, muuten se jää tekemättä. Se tosiaan kannatti, eikä ollut läheskään semmosta mitä olin pelännyt, jos olisin sen tiennyt olisin mennyt jo vuosia aiemmin. En väitä että se olisi helppoa, mutta mulle jäi ihan positiiviset fiilikset loppujen lopuksi hoidoista. Jokainen tietty tekee omat oikeat ratkaisunsa. Toivon teille paljon onnea tässä projektissa, toivottavasti kaikki menis " helpomman kautta" , kovasti tsemppiä ja koittakaa ottaa päivä kerrallaan !