Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 01:39"]En saa sua mielestäni SP, vaikka kuinka yritän. Vihaan sua sen paskamaisen tempun takia. Ja silti Rakastan sua siitäkin huolimatta. Mulla ei oo koskaa ollu niin hyvä olla, ku sun vieressä sain ne pienet hetket viettää. Toivottavasti näkisin sut vielä joskus. Se taitaa kuitenkin olla toiveunta joka tekee mut hulluksi...
[/quote]
Mä rakastan sua.. :)
-SP
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:28"]
Matias, ikävä sua.<3
Toivottavasti taas nähdään ja unohdetaan viimeisin näkeminen ja jatketaan siitä mihin jäätiin.
[/quote]
What??
Jaakko. Jos edes yhden kerran saisi tulla sun syliin. Siinä kaikki.
Timo, meidän aika koittaa vielä. Tiedän että tunnet samoin <3
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:41"]Kuule T...
En todellakaan ymmärrä mikä sinussa saa järjen melkein lähtemään päästäni. Ajattelen koko ajan vain sinun suutelemistasi ja käsiäsi vartalollani. Pystyn vain juuri ja juuri puhumaan sinulle asiallisesti ja ajoittain en voi edes katsoa sinua silmiin. Veisin sinut kyselemättä lähimpään komeroon jos voisin.
En edes pidä miestyypistäsi enkä aina jutuistasi. En pidä ailahtelevasta luonteestasi enkä tavastasi unohtaa asioita.
Voi kun kerran sais ja kuolis pois...
[/quote]
yksityiskohtia? :)
Mä en vaan voi olla ajattelematta sua! Vaikka molemmat olemmekin sinkkuja ei meillä ole mahollisuuksia olla yhdessä. Et ehkä ole minun tyyppiä, mut joku sinussa on mikä minua viehättää ja siksi haluaisin sinut.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]Olen aivan hulluna sinuun.. Olet upein nainen ikinä, P.H.
[/quote]
Kiitos :)
AMN. Oltiin parhaat ystävät. Kaikki kaatu ihan typerään juttuun, olin liian ylpeä ja vihainen ottamaan yhteyttä ensimmäisenä ja sopimaan. Oon katunut sitä niin monta kertaa. Aikaa kului, ensin viikkoja ja kuukausia, ja yhtäkkiä olikin hurahtanut muutama vuosi. Sit tuntu jo liian myöhäseltä ottaa yhteyttä ja selvittää asiat. Ja näin jälkikäteen mietittynä, se oli aivan typerä juttu ja varmaan molemminpuolin loukkaannuttiin liian pienestä. Kerran kirjoitin sulle kirjeen, mutten ikinä uskaltanut/ kehdannut viedä sitä postiin. Pelkäsin, ettet vastaisi.
Kuulin, että teillä on lapsi. Niin meilläkin. Muistan, kun kerroit nimeäväsi tyttäresi ehkäpä Suomettareksi. Nyt en edes tiedä, onko teillä tyttö vai poika.
Meistä on molemmista tullu aikuisia. Toivottavasti ootte onnellisia. Ajattelen sua usein <3
S.S. Kuopio: Sä onnistuit rikkomaan mut ja sen takia en luota enää ihmisiin. Kaksi vuotta sitten mä pelastin sut ahdingosta, ja nyt kun mä olin se avun tarpeessa oleva, niin sä olet vaan että "voi voi" ja täysin välinpitämättömästi, innoissasi uudesta elämäntilanteestasi, ehdotat minulle ratkaisua joka on aivan epäsopiva minulle. Sinun tietysti oli kuulunut tietää se, mutta toisaalta kuinka oisit voinut tietää, koska ethän sä tunnu muistavan puoliakaan siitä mitä olen sulle kertonut! Se todella loukkaa mua, itse muistan sun kertomukset mummostasi ja kuinka satutit sormesi tehdessäsi lapsena kakkua ja kaiken muunkin. Mutta sä vaan känny kädessä kuuntelet mun juttuja ja sanot sitten "hei sori en oo nyt kuunnelu kahteen minuuttiin kun mull on tässä facebookissa keskustelut käynnissä!"
-I
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:48"]
Terveiset 16-vuotiaalle teinille, joka on melkein 17.
-Mies 29v-
[/quote] Miksi nämä terveiset ovat saaneet niin paljon miinuspeukkuja..?
T.K, olit exäni paras kaveri ja mulle kuin veli. Erosimme enkä sen jälkeen ole sinusta kuullut mitään. Olit mulle rakas ja tärkeä ja aina puolustamassa mua. Olisi kiva tietää mitä sulle kuuluu, toivottavasti kaikki on hyvin ja olet onnellinen!
Mä inhoan sitä tapaa jolla sä katsot mua. Mä inhoan sitä että jäätiin jo kiinni ja sitä että haluan sekä syödä että säästää kakun.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:48"]
Terveiset 16-vuotiaalle teinille, joka on melkein 17.
-Mies 29v-
[/quote] Miksi nämä terveiset ovat saaneet niin paljon miinuspeukkuja..?
[/quote]
No etkö muka tiedä?? Totta kai ihmiset heti ajattelee tollasen nähdessään että se on jotain likaista jä väärää eikä veljen tervehdys sisarukselleen, jota ei ole nähnyt moneen vuoteen.
[/quote] Mutta onko mies rikollinen, jos hän ajattelee mielessään 16-17-vuotiasta tyttöä? Minusta ei.
Näin sut viikko sitten edellisen kerran ja juteltiin... Ikävä on nyt kova ja tahtoisin sut nähdä pian, vaikka ethän edes tiedä että tykkään susta kovasti. Olet ajatuksissani aina ja jos tilanne olisi toinen en epäröisi sanoa sitä sulle vaikka heti. n->n
Matti. Ihastuin suhun ja pääsin osittain yli nyt kun nähdään vähemmän. Toivoin että oltaisi molemmat sinkkuja, halusin sua niin kovasti. :) Mutta sulla onnellinen suhde ja hyvä niin! :) S
Ilkka: häpeän sua. Ja äitiskin häpee sua.
Tunnen niin suurta vetoa sinua kohtaan, ettet ikinä uskoisi. Esitän ulospäin tyyntä, mutta todellisuudessa haluaisin juosta halaamaan sinua ja kertoa kaiken, rakastaa sinua oikeasti. Mutta en voi tehdä mitään, sillä olet varattu ja vaikutat onnelliselta niin.
Olet aidoin, lämpimin ja herttaisin ihminen, kenet olen koskaan tavannut. Uskaltaisinpa vielä kertoa sen sinulle joskus. Kiitos, että olet olemassa.
Sinulle, A
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:45"]
Tunnen niin suurta vetoa sinua kohtaan, ettet ikinä uskoisi. Esitän ulospäin tyyntä, mutta todellisuudessa haluaisin juosta halaamaan sinua ja kertoa kaiken, rakastaa sinua oikeasti. Mutta en voi tehdä mitään, sillä olet varattu ja vaikutat onnelliselta niin.
Olet aidoin, lämpimin ja herttaisin ihminen, kenet olen koskaan tavannut. Uskaltaisinpa vielä kertoa sen sinulle joskus. Kiitos, että olet olemassa.
Sinulle, A
[/quote]
Meneekö miehelle? Minne suuntaan...?
A
T: sen vaan pysty olemaan ystäväsi enää, kun kuulin mitä harrastelette miesystäväsi kanssa. Etkö ymmärrä, että tuollaiset jutut leviää.