Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:42"]Oon ihan umpirakastunut suhun edelleen, mutta niin jumissa ja pihalla. Sä oot parasta mitä mulle on tapahtunut koskaan. Rakastan sua ikuisesti <3 toivoisin ettet mee pois ja silti en voi pyytää sua jäämään
[/quote]
Mä olen naimisissa ja todella toivoisin, että eräs siitä huolimatta pyytäisi jäämään... Et mitäpä jos nyt vaan sinäkin pyytäisit rohkeasti!
[/quote] Sellainen pelottaa, varsinkin jos itsekin on varattu. Tulee paljon kärsimystä monille.
[/quote]Hyvin sanottu siellä takana! :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:32"]Voi, miten olisin halunnut tänä aamuna herätä sun vierestä. Kiertää käteni sun ympärille (sun vartalo on vaan niin ihana) ja herättää sut suutelemalla selkään. :)
Ikävä. Tule pian!
[/quote]
Sunkin vartalo on ihana. <3
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:19"]Ei pitäis tulla tänne enää sen jälkeen, kun on saanut pakit. Niin moni viesti voisi sopia omaan tilanteeseen ja sydänsurujen hautaaminen vain hidastuu.. :(
[/quote] Pakit? Täällä vai? Ei täällä anneta pakkeja kenellekkään.
[/quote]
En halua että olet surullinen tai että sun on paha olla. Miten saisin tietää oletko se keneksi luulen? Haluaisin käydä henkilökohtaisesti tämän keskustelun ja selvittää mitä meidän välillä on, koska jotakin erikoista tässä on. En halua menettää kasvojani ja tehdä itsestäni idioottia kysymällä tyyliin että "hei seuraatko muuten av-palstaa?" Jos tunnistetaan toisemme, voidaanko luvata ettei olla noloina ja hävetä mitä ollaan kirjoitettu? Olen sanonut suoraan sen mitä tunnen ja myös ne elämää rajoittavat realiteetit, minkä sä otit pakkeina. Voidaan kirjoittaa yv-viestiin joku asia mistä toinen tietää jos lukee myös tätä palstaa, että me ollaan ne tai se vois olla ihan joku perusasia mitä ihmiset yleensäkin saattaa kysyä toisiltaan? Kysyin itse viimeksi että miten sun harrastuksessa meni, kysy sä nyt multa että miten mulla meni tänään siellä harrastuksessa missä mä kävin?
[/quote]Ihan kiva, mutta sä et valitettavasti taida olla kyseinen henkilö. Hänen kanssaan juttelen sitten joskus, kun on sen aika.
[/quote] En oikeasti ole edes varma kenelle olen antanut pakit. Tunnen että minua hieman vedätettiin ja jouduin naurunalaiseksi. Vasta eilen aloin kelaamaan viimeisiä viikkoja ja yht' äkkiä mieleen muistuu kun kaksi henkilöä sanoi toisilleen, että nyt alkaa *****time. Minä aion nyt keskittyä arkeen ja olen vastuudessa varovaisempi.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[/quote]
Sama. Täällä on ainakin yksi viesti jota voisi luulla minun kirjoittamakseni mutta ei ole! Joten J jos luet tätä ketjua, niin se en ollut minä!
Eräs ihana ihminen on pyörinyt mielessä jo pitkään. En tiedä hänen nimeään ja asumme tällä hetkellä toisella puolen Suomea. Välillä tuntuu että sydäntä raastaa kun en tiedä miten saisin yhteyden häneen...
Sun ääni tuntuu mun korvissa yhtä hyvältä kuin sun kädet mun vartalolla. Varastan työaikaa puheluihin ja tunnen itseni vallattomaksi teiniksi. Koitetaan nähdä pian, taidetaan molemmat tarvita sitä...paljon!
Okei, ryhdistäydyn, mutta taidan unelmoida susta heti kun hiljainen hetki yllättää. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:55"]On miehiä ja "miehiä". Tämä on munattomalle miehelle.
[/quote]?
Kohta lyödään sitten kaikki totuudet pöytään. Mulle sopii kyllä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:05"]Kohta lyödään sitten kaikki totuudet pöytään. Mulle sopii kyllä.
[/quote]
No niin, nyt päästiin asiaan!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:01"]
Vittuiletko?
[/quote]
Minulla on PMS ja olen saatanan vihainen.
Mänttä-Vilppula suunnalla ehkä 25 v nainen. Mökkireissu Kolhossa, saunomista ja panemista.. Kaaduit vahingossa portaissa lyöden pääsi, silti herrasmiehenä soosit sisään loppuun asti.. atmk@hush.com
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:01"]
Vittuiletko?
[/quote]
Minulla on PMS ja olen saatanan vihainen.
[/quote]Mistä?
Tässä voin sanoakin selkokielellä: haista sinä vittu. Olen yrittänyt kaikki sivistyneet keinot enkä lähde noin alas. Vittu miten vituttaa tuollaisessa asemassa oleva simputtaa ja on paska muita kohtaan.
Karma maksaa takaisin sinulle joskus.
Että voi olla pieni elämä kun nautinto tulee toisten kyykyttämisestä.
Ja lähetän samalla terveisiä kaikille kollegoille jotka täysin selkärangattomia nahjuksia.
Ja vielä, olet tosi huono työssäsi. Ironista on että olisin ehkä voinut auttaa siinä. Mutta et pysty kohtaamaan toista, olet ylimielinen ja epämiellyttävä.
Ottaen asemasi huomioon se on surullista. Todella surullista.
Kukahan sinut palkkaa kun haaraosasto lakkautetaan?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:47"]Tuksu, onko puutarhasi kunnossa? T. Ike
[/quote]
Kiitos viime sekstarista ;)
t: Tuksu <3
Voi, miten olisin halunnut tänä aamuna herätä sun vierestä. Kiertää käteni sun ympärille (sun vartalo on vaan niin ihana) ja herättää sut suutelemalla selkään. :)
Ikävä. Tule pian!