Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:19"]Ei pitäis tulla tänne enää sen jälkeen, kun on saanut pakit. Niin moni viesti voisi sopia omaan tilanteeseen ja sydänsurujen hautaaminen vain hidastuu.. :(
[/quote] Pakit? Täällä vai? Ei täällä anneta pakkeja kenellekkään.
[/quote]Paitsi että mä sain.
Soita, hassu!
Juoksin itseni ihan piippuun lenkillä tänään himoissani.
Ystäväni vaikka sinulla on lapsia ja työ muistaisitkos joskus minua. Vaikka soittaisit...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:35"]
Hanna! Mä tykkään susta. :)
[/quote]
Kukas musta näin tykkäilee? ;)
[/quote]
En ole varma että oletko se Hanna... :) Paikkakunta? ;)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:28"]Soita, hassu!
Juoksin itseni ihan piippuun lenkillä tänään himoissani.
[/quote]
En soita! Soita Sinä!
Mä en mitään muuta toivo, kuin että sä ymmärtäisit. Olen antanut sulle paljon anteeksi, mutta sitä en voi antaa anteeksi, että sanoit, ettei meidän suhde ole suhde. Olin valmis tekemään ison siirron ja sitä multa odotit, mutta sitten... Tiedät kyllä. Nyt on välit poikki, mutta ehkä se sitten olikin se, mitä sitoutumiskammoissasi kaipasit.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:18"]Miksi sä ujostelet mua niin kamalasti? Olet kuitenkin sosiaalinen tyyppi ja monien naistenkin ystävä. Mikset voisi olla munkin kaveri? Vai onko niin ettet oikeasti halua olla mun kanssa tekemisissä?
[/quote] Samat sanat, mä ole varmaan ainoa nainen jolle et puhu.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:28"]Soita, hassu! Juoksin itseni ihan piippuun lenkillä tänään himoissani. [/quote] En soita! Soita Sinä!
[/quote]
Miksi et itse soita jos kuitenkin toivot toisen soittavatn?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:28"]Soita, hassu! Juoksin itseni ihan piippuun lenkillä tänään himoissani. [/quote] En soita! Soita Sinä!
[/quote]
Miksi et itse soita jos kuitenkin toivot toisen soittavatn?
[/quote]
Itsensä piippuun juossut nainen ei voi soittaa, koska mies mahdottomassa tilanteessa vastaamaan. Voi kuitenkin itse tauon tullen soittaa. Mutta himoissaan on ihan ihana kieriä, kun tietää saavansa sitten sopivalla hetkellä haluamansa. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]
J. Mielessäni olet pyörinyt, juttumme tuntuu jääneen kesken, ei ehtinyt kunnolla oikeastaan alkaa edes kun minun piti paeta paikalta. Haluaisin jutella, mutta en uskalla lähestyä vaikka nähdään jatkossakin väkisinkin. En halua rikkoa kenenkään liittoa, enhän edes tiedä tunnetko samoin. Epäilen, että saatat tunteakin. Jospa päästään vielä joku kerta juttelemaan...
[/quote]
Ei liittoa voi rikkoa jos se on vahva, tämä taitaa horjua jo. En tiedä keneltä tämä viesti on, mutta jutellahan aina voi. Jos sinä tulet luokseni saisin ehkä selvitettyä pääni, vaikka pelkäänkin / toivonkin seurauksia...
Matti, jos olemme vielä kumpikin hengissä loppupuolellamme elämää ja vapaita, voisin maistaa rommikakkuasi, kuunnella kitaransoittoasi, halata ja silitellä. Kirjoitit aivan ihania viestejä, mutta aika oli väärä ja minä en ymmärtänyt itseäni. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Tiedän, mitä elämästäsi erityisesti puuttuu. Haluaisin joskus antaa sinulle jotain korvaavaa, sillä minulla on siihen mahdollisuus, minkä tiedätkin. Lämmöllä, M.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:19"]Ei pitäis tulla tänne enää sen jälkeen, kun on saanut pakit. Niin moni viesti voisi sopia omaan tilanteeseen ja sydänsurujen hautaaminen vain hidastuu.. :(
[/quote]
En halua että olet surullinen tai että sun on paha olla. Miten saisin tietää oletko se keneksi luulen? Haluaisin käydä henkilökohtaisesti tämän keskustelun ja selvittää mitä meidän välillä on, koska jotakin erikoista tässä on. En halua menettää kasvojani ja tehdä itsestäni idioottia kysymällä tyyliin että "hei seuraatko muuten av-palstaa?" Jos tunnistetaan toisemme, voidaanko luvata ettei olla noloina ja hävetä mitä ollaan kirjoitettu? Olen sanonut suoraan sen mitä tunnen ja myös ne elämää rajoittavat realiteetit, minkä sä otit pakkeina. Voidaan kirjoittaa yv-viestiin joku asia mistä toinen tietää jos lukee myös tätä palstaa, että me ollaan ne tai se vois olla ihan joku perusasia mitä ihmiset yleensäkin saattaa kysyä toisiltaan? Kysyin itse viimeksi että miten sun harrastuksessa meni, kysy sä nyt multa että miten mulla meni tänään siellä harrastuksessa missä mä kävin?
Rakastan sinua MT :) Tiedät että olet mulle rakas....
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:00"]
Rakastan sinua MT :) Tiedät että olet mulle rakas....
[/quote]
Vaikka tää ei mulle olisikaan, tuntuu hyvältä ja lämpimältä nähdä omat nimikirjaimensa noin. :)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:19"]Ei pitäis tulla tänne enää sen jälkeen, kun on saanut pakit. Niin moni viesti voisi sopia omaan tilanteeseen ja sydänsurujen hautaaminen vain hidastuu.. :(
[/quote]
En halua että olet surullinen tai että sun on paha olla. Miten saisin tietää oletko se keneksi luulen? Haluaisin käydä henkilökohtaisesti tämän keskustelun ja selvittää mitä meidän välillä on, koska jotakin erikoista tässä on. En halua menettää kasvojani ja tehdä itsestäni idioottia kysymällä tyyliin että "hei seuraatko muuten av-palstaa?" Jos tunnistetaan toisemme, voidaanko luvata ettei olla noloina ja hävetä mitä ollaan kirjoitettu? Olen sanonut suoraan sen mitä tunnen ja myös ne elämää rajoittavat realiteetit, minkä sä otit pakkeina. Voidaan kirjoittaa yv-viestiin joku asia mistä toinen tietää jos lukee myös tätä palstaa, että me ollaan ne tai se vois olla ihan joku perusasia mitä ihmiset yleensäkin saattaa kysyä toisiltaan? Kysyin itse viimeksi että miten sun harrastuksessa meni, kysy sä nyt multa että miten mulla meni tänään siellä harrastuksessa missä mä kävin?
[/quote]Ihan kiva, mutta sä et valitettavasti taida olla kyseinen henkilö. Hänen kanssaan juttelen sitten joskus, kun on sen aika.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 17:46"]M, olisitko niin kiltti, että poistuisit jo pikkuhiljaa ajatuksistani. Muistot sinusta ja meistä sattuvat, kun tiedän, ettei niitä tule enää lisää. Sinulla on kaikesta huolimatta paikka sydämessäni. [/quote] En poistu sinun ajatuksists etkä sinä minun. Haluan lisää. T: M
[/quote]
Haluat lisää, mutta mitä?
[/quote]
Tehdä lisää niitä yhteisiä muistoja
T: M
[/quote]
Mäkin haluan sun kanssa lisää muistoja. :) T.M
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 17:46"]M, olisitko niin kiltti, että poistuisit jo pikkuhiljaa ajatuksistani. Muistot sinusta ja meistä sattuvat, kun tiedän, ettei niitä tule enää lisää. Sinulla on kaikesta huolimatta paikka sydämessäni. [/quote] En poistu sinun ajatuksists etkä sinä minun. Haluan lisää. T: M
[/quote]
Haluat lisää, mutta mitä?
[/quote]
Tehdä lisää niitä yhteisiä muistoja
[/quote]
Mäkin haluan sun kanssa lisää muistoja. :) T.M
[/quote]
Sit me tehdään niitä!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:19"]Ei pitäis tulla tänne enää sen jälkeen, kun on saanut pakit. Niin moni viesti voisi sopia omaan tilanteeseen ja sydänsurujen hautaaminen vain hidastuu.. :(