Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:45"]En tiennyt, että näin mielettömästi voi rakastua johonkin...
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[/quote]
104 v
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:00"]
Mietitkö koskaan kuka tuki sinua? Auttoi uskomaan itseesi silloin, kun itse et jaksanut enää uskoa itseesi ja koit olevasi pohjalla? Kuka kannusti ja yritti piristää? Kuka kertoi sinulle aina, mikä sinussa oli hyvää? Kuka oli rohkea ja tuli lähelle? Kuka näytti sinulle, mitä on läheisyys? Etkö koskaan?
[/quote]
Luotan siihen, että olet pitänyt tukkimiehen kirjanpitoa kaikista hyvyyksistäsi. Esittele ne sitten Pietarille, eiköhän se uksi sillä urkene.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:56"]Jos nyt joku "miehistä" sattuu löytämään sisäisen selkärankansa sopii tulla selvittämään asiat. Puhumalla. Perkele.
[/quote]Täältä tullaan, mutta mihin ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:56"]Jos nyt joku "miehistä" sattuu löytämään sisäisen selkärankansa sopii tulla selvittämään asiat. Puhumalla. Perkele. [/quote]Täältä tullaan, mutta mihin ja miksi?
[/quote]
Paikalliselle paloasemalle. Siellä niitä selkärankaisia kaivataan.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:56"]Jos nyt joku "miehistä" sattuu löytämään sisäisen selkärankansa sopii tulla selvittämään asiat. Puhumalla. Perkele. [/quote]Täältä tullaan, mutta mihin ja miksi?
[/quote]
Seuraa jälkiä. Ei aiheuttane ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:45"]
Kun on vahva henkinen yhteys, luottamus ja ymmärrys, voi seksuaalisestikin saavuttaa jotain erityistä. Himoon sekoittuu jotain vielä syvempää ja se tuntuu taivaalliselta.
[/quote]
Etkö mitään muuta osaa ajatella kuin seksiä? Eli sinulla on "vahva henkinen yhteys" jotta saisit parempaa seksiä. Olet hirvee horo.
[/quote] En valitettavasti osaa. En siti pidä itseäni horona.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:31"]Terveiset sille pitkätukkaiselle remonttimiehelle tähän samaan toimitaloon, saisinpa tehdä sulle kaiken mitä haluan.
[/quote]
Ollankohan me samassa paikassa töissä? Pitkätukkainen remonttimies sai myös omn huomioni tänään...
A, tykkään susta niin paljon, ihan liikaa, mutta en vaan osaa näyttää sitä sulle. Oon ihan jumissa näiden tunteiden kanssa, kun en ole varma mitä sä tunnet :(
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:21"]Sami mä niin haluan sut. Mut mä en uskalla ainakaan vielä ehdottaa mitään romanttista ja mä tiedän että sä et asemasi puolesta kehtaa jos oot kiinnostunut musta. Mä luulen että oot. Tää on ihan hemmetin vaikeeta. Miten voitais kohdata jossain muualla kuin hallilla? [/quote] Missä hallilla ?
[/quote]
Kysymys kertoo että arvasit jo.
M., rakastan sua ja haluan olla sun kanssa!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:03"]A, tykkään susta niin paljon, ihan liikaa, mutta en vaan osaa näyttää sitä sulle. Oon ihan jumissa näiden tunteiden kanssa, kun en ole varma mitä sä tunnet :(
[/quote]
Meneekö miehelle?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:55"]
Elämä välillä heittää ihania ihmisiä eteen aivan väärinä aikoina.
[/quote]
Ihanasti sanottu. Ja niin totta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:56"]
Mitkä fiilikset huomisesta?
[/quote]
ei huolta huomisesta..