Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:32"]
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
[/quote]
Onko M mies vai nainen?
[/quote]
Mies
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:32"]
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
[/quote]
Minne päin?
[/quote]
Jyväskylään
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:33"]
Pala tuntuu kurkussa, jos joudun ajattelemaan vaihtoehtoa, etten voi enää keskustella kanssasi. Aika hullunkurista.
[/quote]
Onko kirjoittaja mies vai nainen?
H onko sinun pakko aina mainita H kun tulemme teille kylään. Vaikka hän onkin ystäväsi, voisitko ajatella joskus minun tunteitani ja jättää H:n mainitsematta? En halua tietää hänestä enempää, haluaisin unohtaa hänen olemassaolon. Tiedän ettet tiedä minun traumaani, enkä siitä voi sinulle puhua. Silti toivoisin, että jättäisit H:n keskustelujen ulkopuolelle seuraavan kerran kun tapaamme.
Olet oikeasti kiva tyyppi ja minulla on hauskaa seurassani. Haluan kuitenkin pysyä vain kavereina, koska olen ihastunut toiseen. Toivottavasti ymmärrät, sillä en haluaisi särkeä sydäntäsi ja aiheuttaa mielipahaa!
Terveiset -Mies 29v-:lle. Tulit mieleeni, kun kuuntelin kappaletta Vie mut läpi yön. Miten olet voinut tänään?
Mun täytyy ihan ensiksi opetella elämään omillani, enkä halua enää tän jälkeen olla suhteessa riippuvainen toisesta.
Mä olen vaan rakastunut sun persoonaan. Ei tälle nyt mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:26"]
Mä olen vaan rakastunut sun persoonaan. Ei tälle nyt mitään voi.
[/quote]
minne päin meni?
Oot paskapaskapaska ja revit minut paskaksi.
Pierukikkeli hih.
Taidan olla rakastunut sinuun ♥
Kiitos, että jaksat tukea. <3
Mitä haluaisit minun tekevän sinulle?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:17"]
Huomenna nähdään taas ;)
[/quote]Nähtäiski
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:57"]Mitä haluaisit minun tekevän sinulle?
[/quote]
En tiedä, en ole ajatellut asiaa, koska oletin että et kuitenkaan tee niin kuin minä haluan.
Haluaisin sinun suutelevan niskaani ja hyväilevän lantiotani.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:57"]
Mitä haluaisit minun tekevän sinulle?
[/quote]
Ok..