Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"]
Minkälainen maanantai sulla on ollut?
[/quote]
Ihan täysi paska. Näin tiivistettynä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:05"]
Mulla on tosi hämmentynyt olo. Oon pahoillani sun puolesta, kun joudut kipuilemaan elämässäsi noin paljon oman, epävakaan tunne-elämäsi kanssa. Toivoisin, että vihdoin uskaltaisit kohdata rehellisesti sen, mikä elämässä pitää kohdata. Loppuisi tuo sinkoilu. Siitä kärsii kaikki, sinä itse ja kaikki ympärilläsi. Oot kyllä tosi hukassa.
[/quote]En kirjoittanut tätä viestiä, mutta olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa, koska ajattelen samoin läheisestäni.
Ihmettelen miksi tuo saa alapeukkuja. Onkohan alapeukuttajat niitä, jotka kokivat viestin itsensä arvosteluna?
Läheinen, josta ajattelen kuten ap, on ailahtelevainen mielialoiltaan ja karttaa vastuunottamista. Tuollainen käytös aiheuttaa harmia sekä hänelle itselleen, että läheisilleen.
Tottakai välittävä ihminen, kuten ap, toivoo että ongelmallinen ihminen saisi ajatusmaailmansa tasapainoon ja sitä kautta muutettua elämänsä suunnan.
Kaikkea hyvää jokaiselle, joka ei ole vielä mielenrauhaa ja tasapainoa elämäänsä löytänyt. Ei ole kauan aikaa siitä, kun olin itsekin vielä sellainen.
Elisa, Elisa - oletko kateellinen ihminen?
Kumpa voisit olla tänään! Tiiäthän koska alkaa tanssiesitys? :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:48"]Valehtelin sinulle, mutta vain sen takia, että sinulla olisi parempi olo ja toivon ettet kärsi samalla tavalla mitä minä.
[/quote] valehtelit mistä?
[/quote]
Ehkä se sinulle aikaa myöten selviää. Mutta tämä asia on sellainen ettei se haittaa eikä loukkaa sinua, ainoa kärsijä tässä asiassa olen minä. Tein sen siksi, että en halua sinun kärsivän minun tyhmyydestä ja toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
No näin se menee sitten. Kokeilin miten pystyt käsittelemään naista joka ei ole sulle alamainen. Et osaa. Olet väärä tyyppi siis. Olisin ollut hyvä. Parempi kuin hyvä. Olen todella lojaali jos minua kunnioitetaan. Puolustaisin sinua ja pitäisin hyvänä mutta et mies ymmärrä hyvän päälle. Älä vaan sorru enää pikkutyttöihin tai sellaisiin naisiin jotka vain palvoo miestä. Et viihdy niiden kans. No etsin miehen joka arvostaa minua. Olit loukkaava etkä pystynyt käsittelemään pientä näpäytystä, joten et halua minua. Harmi <3 Love and peace kuite J
Putin, jätä maamme rauhaan! Ota koppalakkisi ja tule Havis Amandan patsaalle juhlimaan valkolakkien joukkoon!
Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:14"]Laita viestiä tänään vaikka parin lasillisen jälkeen. Olisin halunnut viettää illan sun kans!
[/quote]
Mä en juo ja säkin voisit jo lopettaa sen tissuttelun.
Sinä, jota en ole vielä tavannut; lämpösi, hyväksyntäsi ja rakkautesi kohdatessaan omani, toisi jälleen valon elämääni. Näe ja tunnista minut, ota minut tällaisenaan, en voisi sitä tämän enempää kaivata ja tarvita.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:48"]Valehtelin sinulle, mutta vain sen takia, että sinulla olisi parempi olo ja toivon ettet kärsi samalla tavalla mitä minä. [/quote] valehtelit mistä? [/quote] Ehkä se sinulle aikaa myöten selviää. Mutta tämä asia on sellainen ettei se haittaa eikä loukkaa sinua, ainoa kärsijä tässä asiassa olen minä. Tein sen siksi, että en halua sinun kärsivän minun tyhmyydestä ja toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
[/quote] Olet ollut niin salaperäinen. :/ Mua mietityttää vieläkin se, miten sulla on nyt asiat? Oli miten oli, haluan sanoa sulle kliseisesti että usko itseesi. Ja elämään.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:00"]
Sinä, jota en ole vielä tavannut; lämpösi, hyväksyntäsi ja rakkautesi kohdatessaan omani, toisi jälleen valon elämääni. Näe ja tunnista minut, ota minut tällaisenaan, en voisi sitä tämän enempää kaivata ja tarvita.
[/quote]Se olen minä<3. Ihanaa kevättä
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:00"]Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa. [/quote] Joo nyt hemmetti jos ei uskalla muuta kuin sen yhden jiin laittaa niin vittu perustakaa nyt ihan oma ketju sille jiille!
[/quote]
Onko täällä muitakin J:tä ihailevia?! Minä olen kirjoittanut J:stä kaksi viestiä, toisen jo oliskos ollut viikko sitten. En voi sille mitään että J on niin kuuma ja minä niin nössö etten kehtaa enempää paljastaa ihanasta J:stä. :)
J näitä tuskin lukee, mutta jospa hän saisi edes telepaattista yhteyttä, kokeillaan. ;)
t. A
[/quote]
Jiille on perustettu ihan oma ketju jo. Löydät sen kyllä jos etsit.
Luulin jo päässeeni susta yli, mutta olin väärässä. Näin susta taas pitkästä aikaa unta ja tajusin jo nukkuessa, että tämä ei tule ikinä toteutumaan oikeasti ja sen jälkeen se uni vain vitutti : (
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:00"]Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa. [/quote] Joo nyt hemmetti jos ei uskalla muuta kuin sen yhden jiin laittaa niin vittu perustakaa nyt ihan oma ketju sille jiille!
[/quote]
Onko täällä muitakin J:tä ihailevia?! Minä olen kirjoittanut J:stä kaksi viestiä, toisen jo oliskos ollut viikko sitten. En voi sille mitään että J on niin kuuma ja minä niin nössö etten kehtaa enempää paljastaa ihanasta J:stä. :)
J näitä tuskin lukee, mutta jospa hän saisi edes telepaattista yhteyttä, kokeillaan. ;)
t. A
[/quote]
Jiille on perustettu ihan oma ketju jo. Löydät sen kyllä jos etsit.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:00"]Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa. [/quote] Joo nyt hemmetti jos ei uskalla muuta kuin sen yhden jiin laittaa niin vittu perustakaa nyt ihan oma ketju sille jiille! [/quote] Onko täällä muitakin J:tä ihailevia?! Minä olen kirjoittanut J:stä kaksi viestiä, toisen jo oliskos ollut viikko sitten. En voi sille mitään että J on niin kuuma ja minä niin nössö etten kehtaa enempää paljastaa ihanasta J:stä. :) J näitä tuskin lukee, mutta jospa hän saisi edes telepaattista yhteyttä, kokeillaan. ;) t. A [/quote] Jiille on perustettu ihan oma ketju jo. Löydät sen kyllä jos etsit.
[/quote] http://www.vauva.fi/keskustelu/4457480/ketju/j_kaipaan_ja_haluan_sinua
Tänään jälleen päätin että yritän ottaa sinuun etäisyyttä. Ehkä emme kohta enää näe toisiamme, ehkä pääsen (pääsemme?) tästä ohi. Huomenna näen miten hyvin tavoitteeni taas onnistui...
Toisaalta olisiko helpompi jutella ja sopia asiasta, tunteistamme riippumatta. Vai voinko edes luottaa siihen että pysyisin päätöksessäni... kauneutesi murentaa päättäväisyyteni aina.
Vain yksi elämä. Niin monta asiaa jotka haluaisin menneisyydestä muuttaa, toivottavasti tästä ei tule yksi niistä, kävi miten vaan.