Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Joskus meidän täytyy tää lopettaa ja silloin mulla tulee sua ikävä.
Kun me suudellaan koko muu maailma unohtuu.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:14"]Joskus meidän täytyy tää lopettaa ja silloin mulla tulee sua ikävä.
[/quote] Niin. Ei tämä voi näin jatkua.
Tää kuoli kun tunteisiin ei vastattu :'(
Ethän sä anna muiden olla esteenä meidän ystävystymiselle? Siis ettet mieti liikaa mitä ne ajattelisi.
Älä viitsi. Uskon suhun ja meihin. Rakastan sua.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:53"]En mutta kaivattuni kyllä.
[/quote]no miisä itse asut?
[/quote]
Pääkaupungissa
[/quote]no missä toi kaivattusi L on?
Onko Lahti? Vai pohjosempana?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:38"]Missä sä oot K? Sano mulle jotain, vai huhuilenko sua loppuelämäni turhaan? N.
[/quote]
Täällä olen, mutta taisitkin etsiskellä kaimaani? K
Kiitos sinulle Pentti L vaikka oletkin jo rajan toisella puolen.
Vai johtuiko se siitä tilanteesta että et voinut myöntää?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:06"]Olet niin upea.
[/quote[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:16"]Saitpa maistaa omaa lääkettäs kerrankin!
Opi nyt tästä kerrasta ja lopeta se henkinen väkivalta netissä sekä viestitse että puhelimitse!
[/quote]En ,syytän mieluummin muita katkeraksi. Itse olen Katkera mutta yritän kääntää sen toiselle . Jos ei vastaa puhelimeen niin on katkera.
Olet ihan tyhmä kun et laita minulle viestiä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:10"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:08"] Mitä jos mun itsekontrolli pettää vielä joskus ja juoksen halaamaan sua? [/quote] Samaahan minäkin mietin, että jos kontrolli pettää joskus... mitäs sitten tapahtuu? [/quote] Jos sinulla pettäisi, niin sitten pettäisi minullakin. Välimme varmaan lähentyisivät, puhuisimme asiasta. Mutta jos minulla pettäisi, en tiedä miten reagoisit... En tiedä pidätkö minusta oikeasti. Ehkä ajattelisit että olen seonnut? [/quote] Oletko varma ettei se toinen ajattele juuri samalla tavalla?
[/quote]
Ei hänestä oikein saa selvää, en osaa edes arvata mitä hän ajattelee.
Ei täällä voi enää kirjoittaa mitä miettii. T, Marja Lappeenranta