Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Herra M.L. olet ollut mielessäni paljon ja kaipaan seuraasi. Voi kun tapaisimme taas!
Mitäköhän sulle kuuluu? Toivottavasti hyvää.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:11"]
Voi M, laittaisit viestiä. Ilahduttaisi kovasti :)
[/quote]
Kuka kaipaa viestiä M-mieheltä?
T: M-mies
P.T. Äänekoski olet ällöttävä työkavereita kiusaava akan kuvatus, luiseva, puiseva ihmishirviö! Yäk!
Haluan kohdella sinua tästä lähtien avoimesti ja luottaa sinuun. Opetella kasvamaan ulos typerästä käytöksestäni ja epäreilusta tunteideni ailahtelevuudesta. Jaksatko vielä minua?
Luoja Oo, mä rakastan sua. En uskonut hömppään, hattaraan. En koskaan aatellut, että rakkaus aidosti tulisi kohdalleni enkä siitä osannut oikein haaveillakaan. Mutta sinä tulit elämääni. Kerrot sanoin ja teoin joka päivä kuinka paljon sinä rakastat myös minua. Mä toivon ettei tää loppuis koskaan, mut jos jokin sut mun luota vie pois rakastan susöa kuitenkin ja arvostan. Sait mun elämänilon ja uskon rakkauteen ja hyvään, syttymään. Oot upea ihminen.
Pidin tätä täysin naurettavana ketjuna, kunnes nyt!! Aaaaaa eräs poika kalvaa ajatuksiani todella pahasti. Ihastuin, helvetti miten helposti ihastunkaan. Se on vielä niin nuori ettei tässä ole mitään järkeä, mutta kun se oli niin ihana <3 pussaili, puhui kivoja ja oli oikeasti mielenkiintoinen ja aaaahhh mulla on ollu pari päivää pikkarit märkinä sen takia!! Mun on pakko nähä se vielä. Miks menin sanomaan etten ehi huomenna, vaikka oikeesti ehin. Olisin vaa niin paljon halunnu nähä jo tänään mut sit se oli niin darrassa... Pidin sitä tekosyynä mutta ei se kai ollukaan. En ees muista kunnolla miltä se näytti, joten selaan sen kuvia koko ajan. Jotka tallensin puhelimeen. Parissa se on tosi kuuma ja muissa outo. Mä haluun nähä sen ja mennä sen luo sen kotikaupunkiin salaa yöks, se olis villiä ja jännää. Mä en jaksa jämähtää vielä tässä iässä. Huh jes nyt se laitto viestiä vaikka pisti mut taas odottamaan luvattoman pitkän ajan. Nyt mun pitää venaa kunnes katon sen viestin ja vastaan, etten vaikuta liian innokkaalta. En malttais Yhtään odottaa!! Kumpa se kysyis vielä että oonko varma etten ehi huomenna!!
Sinulla on tosi suuri sydän ja olet viisas ihminen. Ihailen sinua kun oivallan sen. Tunnen itseni aika pieneksi sun rinnalla...:)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:45"]
Anna kun kuiskaan tässä salaa, kun en muuten vielä uskalla: taidan olla rakastumassa sinuun. Huikeinta on, että niin taidat olla sinäkin minuun. Niitä sanoja lipsahtelee jo molemmilta, hellittelynimet menevät askelen ja toisenkin pidemmälle kuin vahingossa... Tämä on jo paljon muutakin kuin intohimoa, kun sivulauseissa oletamme kuuluvamme toistemme tulevaisuuteen.
Minun pitäisi olla montaa kertaa itseni rikkoneena ihmisenä peloissani, mutta enhän minä osaa, kun katsot minua noin ja kosket niin varmasti ja rauhoittavasti. En halua siitä pois, etkä halua sinäkään.
Siinä meidän kuuluu olla.
Rakas.
[/quote]
Ikävä, niin ikävä, että itkettää, vaikka hymyilenkin samalla. Tiedän, ettei saa hoppuilla nyt, mutta nämä muutaman päivän erot tuntuvat tosi kipeiltä jo. Parissa päivässä aina totun sun läsnäoloon niin täysin, ja kun olen päästänyt itseni sun sylissä nukkumaan, tuntuu kuin en muualla osaisikaan levätä. Se miten minua katsot ja kosket, kulkee mukana koko ajan.
Ja sinun sanasi.
Ihan pakko purkaa sydäntä ja kertoa kuinka sydän pakahtuu rakkaudesta kun ajattelen sinua. Olet ollut niin ihana ja tehnyt vuokseni niin paljon. Saanhan antaa sulle yhtä paljon kuin olen saanut? Saanhan? Toivottavasti mulla on jotain mitä antaa. Olet täydellinen mies silmissäni ja rakkaus täyttää mut kun ajattelen sua. Käsittämätöntä, että jaksat ja ymmärrät mua niin hyvin.
Terv. Impulsiivinen hörhö
Katja, voisitko jo päästä yli
Naurettavaa ja jo säälittävää toi sun "ollaan perhe" leikkis.
Miksi kukaan ei kaipaa mua tässä ketjussa? :(
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:22"]Miksi kukaan ei kaipaa mua tässä ketjussa? :(
[/quote]
:( eikä mua.
Tuntuu, että kehoni jokainen solu kykenee muistamaan. Enkä minä tiedä iloitako siitä vai ei.
Kaipaan sinua.
Voi Jenna rakas, kaipaan sua :( Haluun vaan suudella sua koko ajan..... Onneks nähään taas huomenna :)
Hyvää yötä, kulta! <3
P.S. Sinä jatkuvasti täällä pyörivä elämääsi kyllästynyt henkilö, tiedän ettet ole Jenna. Joten älä vaivaudu kommentoimaan tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:50"]
Tuntuu, että kehoni jokainen solu kykenee muistamaan. Enkä minä tiedä iloitako siitä vai ei.
Kaipaan sinua.
[/quote]
Miksi et iloitsisi?
Saitpa maistaa omaa lääkettäs kerrankin!
Opi nyt tästä kerrasta ja lopeta se henkinen väkivalta netissä sekä viestitse että puhelimitse!
Antti H. otin housut pois - tule ja ota.
Jussi, tunnen sinua kohtaan seksuaalista vetoa. Jos en olisi varattu, yrittäisin vietellä sinut.