Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Satutit minua järjettömällä tavalla ja kehtasit valehdella päin naamaa.Muistatko kun itkien tivasin totuutta ja sinä valehtelit?Katsoit silmiin ja valehtelit suhteestasi mieheeni.Paras ystäväni.
Muistatko kun sanoin että vielä koittaa se päivä kun sinä maksat siitä petturuudesta?Kerroin uskovani siihen että pahat tekosi kostautuu ja olet vielä onneton.
Tiedän että teillä menee huonosti ja voi miten iloiseksi se minut tekee.Niin makaa kuin petaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[/quote]
Edelleen näin.
[/quote]
Ja yhä. Vähitellen, kun molempien eroista on jo riittävästi aikaa, tästä voi ehkä tulla muutakin. Mä olen kiitollinen kaikesta siitä kärsivällisyydestä, toisten kunnioittamisesta ja elämälle lojaalisuudesta, joita olemme yhdessä oppineet.
Sinä olet kaunis.
[/quote]
Kiitos, kun vihjasit. Kyllä, ei pelkästään pian vaan käytännössä nyt. :) Melkein huimaa, mutta susta saa rohkeutta. Sä suorastaan olet itse Pelottomuus.
Kiitos.
[/quote]
Järjetön ikävä sua, sun ihoa ja tuoksua. Jaksan ihan mitä vaan... niin kuin sinäkin näytät jaksavan. Mua ei haittaa kärsiä ikävästä, vaika haluaisinkin painaa kasvoni sun hiuksiin pian. Uni on rakastavaisten koti.
Vuosi sitten en olisi uskonut tämän olevan mahdollista. Olen niin täynnä kiitollisuutta, että melkein pelottaa.
Hymysi on niin kaunis... voinko hillitä itseni. Ja miten pitkään, aina sama jännite kun näen sinut. Olisipa helpompaa jos vain ratkeaisin ja antaisin mennä, tai voisin päättää sammuttavani nämä tunteet. Tai voisin sammuttaa rakkauteni vaimoani kohtaan ja erota...
Tuskaa ja iloa, joka tapauksessa. Nautin hymystäsi, kärsin tunteistani, sisäisestä ristiriidastani. Vitsailen ja flirttailen, kuilun reunalla kikkailen. Ja alhaalla odottaa... ?
Etpäs enää pyörikään mielessäni! HA HAA!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:52"]
Etpäs enää pyörikään mielessäni! HA HAA!
[/quote]
Äläpäs vielä iloitse. Isken taas kun vähiten sitä odotat. ;)
Mulla on niin ikävä sua. Olit liian herkkä ja hyvä ihminen tähän julmaan maailmaan. Nuku rauhassa rakas, elät sydämessäni. <3
Kiitos, että annat mulle voimia elää.
Rakastan sua ihan valtavasti, vaikken viime aikoina sitä oo kauheesti näyttänyt.
Mikä tämän ketjun idea niinkuin on?Kuvitteletteko, että nää kohdekumppanit lukee tätä?
Ei voi kuin nauraa taas :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:30"]
Rakastan sua ihan valtavasti, vaikken viime aikoina sitä oo kauheesti näyttänyt.
[/quote]
Niin mäkin sua, rakas.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:33"]
Mikä tämän ketjun idea niinkuin on?Kuvitteletteko, että nää kohdekumppanit lukee tätä?
[/quote]
Omien ajatusten purkaminen jonnekin?
Itkettää, en saa sinusta selvää... :(
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:09"]
Mulla on niin ikävä sua. Olit liian herkkä ja hyvä ihminen tähän julmaan maailmaan. Nuku rauhassa rakas, elät sydämessäni. <3
[/quote]
Kuka?
Tykkään susta tosi paljon mutta minut saa epävarmaksi sun kiinnostus vaihtelevaan seksiin ja sun silikoni-exät... missä vaiheessa mä olen loppuunkulutettu ja siirryt seuraavaan?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:33"]Mikä tämän ketjun idea niinkuin on?Kuvitteletteko, että nää kohdekumppanit lukee tätä?
[/quote]no ei kuvittele ääliö. Tää on ajan vietettä
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:09"]
[/quote]
Kuka?
[/quote]
S
En saa sua pois mielestäni, ne katseet mein välillä. Olis pitänyt sillon tarttua tilaisuuteen ja lähteä sun matkaan eikä välittää mitä muut ajattelee. Ens kerran kun kohdataan, tiedän etten uskalla tulla juttelemaan, kun en tiiä mitä sä haluut musta. Mut jotain mein välillä on, säkin tiiät sen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:15"]En saa sua pois mielestäni, ne katseet mein välillä. Olis pitänyt sillon tarttua tilaisuuteen ja lähteä sun matkaan eikä välittää mitä muut ajattelee. Ens kerran kun kohdataan, tiedän etten uskalla tulla juttelemaan, kun en tiiä mitä sä haluut musta. Mut jotain mein välillä on, säkin tiiät sen.
[/quote]tuu jutteleen. Yritä silleen et muita ei ois paikalla. Uskallan olla sit vapaantuneempi. En halua et turhia puheita meistä lähtis liikkeelle. Musta niin helposti aina puhutaan kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 03:22"]
KS, olet maailman ihanin nainen. <3
[/quote]
Oi, minä KS omin tämän. Itse olet ihana <3
Oi, rakastan Leevi and the Leavingsia! Ihana