Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Huono päivä. Sanoisitpa jotain piristävää.
Juho A.
Jonne Aaronin sanoin voisin todeta sinulle:
Tartu jo kii, anna kaikelle tarkoitus, tuu ja ota mut.
Yksi sana ja oon sun ikuisesti.
- T.
Kiitos ihanista salatreffeistä tänään Toni! <3
Isälle - nuorena pidin sinun omintakeista tyyliäsi ärsyttävänä. Olin huolissani ja paheksuinkin kun biletit jatkuvasti. Vanhempana silmäni ovat auenneet ja ihailen lahjakkuuttasi, älyäsi, rohkeuttasi ja omistautumistasi sille mitä teet. Olet avarakatseinen ja ymmärtäväinen. Olet paras mahdollinen ystävä!
Riku M. Turun seudulta, en ikinä milloinkaan unohda sua ja yhdessä viettämäämme aikaa. Seksi sun kanssa oli parasta ikinä, tuskin koskaan enää sellaista koen. Silti tiedämme molemmat, että meidän kahden yhteisestä arjesta ei olisi tullut mitään. Oli viisaampaa jättää meidän suhteemme muistoihimme elämään "vuosisadan rakkaustarinana" <3
En voi elää ilman sinua, mutta en myöskään kanssasi. Miksi tämä on niin vaikeaa? Rakastan sinua yhä. Suhteemme oli uniikki, ainoa laatuaan. Tiedän että minulla on paikka sinun sydämessäsi, mutta pelkään todella paljon sitä aikaa kun löydät itsellesi toisen, ja hän vie paikkani, etkä enää muista minua. Pelkään jääväni yksin, ettei kukaan enää rakasta minua niin kuin sinä teit. Olet myös todella hyvä ystävä. Uskollinen, lojaali, solidaarinen ja anteeksiantavainen. Olet suoraan sanoen mahtava tyyppi, yksi parhaimmista mitä tiedän - pelkään että kävelin onneni ja koko tulevaisuuteni ohi. Erollemme oli pätevä syy, mutta silti mietin kuitenkin että jospa sittenkin, olisiko voinut olla toisin. Olisimmeko oppineet jotain? Kuinka joku voikaan vaikuttaa minuun noin? Muutun seurassasi ja vaikutuspiirissäsi täysin vieraaksi itsellenikin. Ja tarkoitan nyt huonolla tavalla, ihan kun elämäni jatko olisi kiinni Sinusta. Minun on ehkä parempi olla ilman sinua, mutta elämäni on niin paljon köyhempää ilman sinua, niin paljon elämääni rikastutat olemassaolollasi. Ehkä keskityn nyt työhöni ja harrastuksiini ja puran tunteeni niihin, kunnes opin hyväksymään uuden tilanteemme. En halua mennä siitä mistä aita on matalin, sen olen sinulle velkaa.
Heidi, mun tunteet sua kohtaan vaan voimistuu ja voimistuu. Ajattelen sua jatkuvasti. Elämä saattaa meidät vielä yhteen. Sano mulle, että säkin uskot siihen.
Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:26"]
Mä olen vaan rakastunut sun persoonaan. Ei tälle nyt mitään voi.
[/quote]
minne päin meni?
[/quote]
Turkuun Mikalle
Anteeksi, äiti. En pystynyt olemaan sinulle sellainen lapsi, josta olisit voinut olla ylpeä. Tein valintoja ja olin sellainen, että tuotin sinulle mielipahaa. Ehkä lyhensin lyhyeksi jäänyttä elämääsi sillä, että aiheutin stressiä ja murhetta. En varmaan pystyisi olemaan toisenlainen nytkään, vaikka voisin palata ajassa taaksepäin. Halusin kuitenkin sanoa, että rakastin sinua enkä tarkoittanut oikeasti koskaan pahaa. Toivottavasti sinulla on nyt hytvä olla siellä missä olet. Terveisin tyttäresi.
Musta on alkanut tuntua siltä ettet enää ole ystävä vaan esität sitä. Olet muuttunut, minulla ei ole enää paljon sijaa elämässäsi. Se on surullista, heitetäänkö 35 vuotta romukoppaan?
Se, kun painat mut seinää vasten ja suutelet vetäen mua kädellä vyötäröltä lähemmäksi, oli vieläkin huumaavampaa kuin muistin. Pää tuntui kevyeltä pitkään sen jälkeen, ja kun istuit käsi selkänojalla mun takana tunsin pienen hetken miltä tuntuisi olla sun tyttö. Kun erottiin, suutelit mun kaulaa kevyesti ja sanoit mun nimen taas niin pehmeästi etten tiennyt sen olevan mahdollista. Tiesin, ettei me tulla näkemään taas moneen kuukauteen ja kuka tietää mikä tilanne on seuraavalla kerralla, mutta silti mua ei itkettänyt. Ei itketä vieläkään, koska mä tiedän, että meillä on jotain eikä välimatka tai aika saa sitä pois pyyhittyä. Kauniita päiviä sulle rakas, ole itsevarma ja hymyile.
Hei sinä viisi vuotta sitten kauas muuttanut ystävä! Kaunis kiitos joulukortista. Laittaisitko ensi vuonna kirjekuoreen yhteystietosi, jotta minäkin voisin muistaa sinua jouluna ja vaikka soittaa joku päivä ja kysyä kuulumisiasi! Kaikkea hyvää, N, siihen saakka!
Mul on nyt muita murheita nii älä rupee aukomaan päätä ku et tiiä että mitä mä just nyt joudun kokemaa :)
Toivottavasti viesti tuli perille.
Kyllä mun psyyke kestää. Luotan.
Suuri, ikuinen rakkauteni E! Erosimme lopullisesti tälläkertaa, en enää jaksa odottaa ja toivoa pientä siivua elämästä meille. Suret ja kadut yhtä paljon sitä mitä tapahtui vuosikymmeniä sitten mutta vastuuntuntosi estää sinua muuttamasta elämän kulkua.
Minä selviän kyllä, mutta miten sinä? Masennuksesi, sairautesi, vaimo jolle olet vain lompakko.... luuletko että tilanne parantuu? Minä en usko.
Mutta toivon sinulle kaikkea hyvää loppuelämällesi!
Kuvittelin, että kaikki muuttuisi selkeämmäksi kun molemmat tunnustettiin rakkautemme, mutta kaikki taisikin mennä vain vaikeammaksi...
Jos jossain ulottuvuudessa meidän olisi mahdollista elää elämämme yhdessä, lähtisin kanssasi epäröimättä.
Rakastan sinua, M., olen aina rakastanut.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:11"]
Voi M, laittaisit viestiä. Ilahduttaisi kovasti :)
[/quote]
Kenelle pitäisi laittaa? :)
Olen ollut ajoittain todella tasapainoton ja kohdellut sua epäreilusti ja käyttäytynyt itsekkäästi ja lapsellisesti. Hyvä, että autoit huomaamaan sen. Olen hyvin pahoillani ajattelemattomasta käytöksestäni ja pyydän sitä anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:08"]P vieläkö mietit et meistä olis voinu tulla jotain? Kerro se ääneen jos arvasin oikein.
[/quote]En. Mulla on uusi.