Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Mitähän sä nyt sanoit minulle, ettei ole mitään salattavaa enää vai että olen itseäni täynnä? Löydät minut sieltä rivien välistä kyllä. Avoimin kortein pelaamisesta vielä että minä olen sanonut suoraankin mutta sinä olet salannut kaiken.
mulla on sua aika ikävä, onneksi kohta taas pääsen sun kainaloon. joka päivä mää rakastun suhun yhä enemmän ja syvemmin. susta en koskaan halua päästää irti. oot mulle just sitä mitä mää tarvitsen, ilman sua mulla ei oo mitään. sää teet mun elämästä täyden. oon onnellinen ja kiitolllinen että oot mun elämässä. rakastan sua
Mun pitäisi päästää susta irti, mutta tuntuu etten voi elää ilman sua.
Joo ihan näin Työttömänä lähettäisin terveisiii... ? Jollekkiiii joka ei oo työttömänä :O)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]Vedä käteen J
[/quote]
Vedin jo, ei aivan heti pysty perään vetämään.
"Mut mä oon toisenlainen, mä oon se toinen nainen, joka saa sun sukat pyörimään..."
Mua masentaa nyt. Muutama sana sulta sais mut taas iloiseksi. Oot parantava voima.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:35"]
Päivän tunnetila?
[/quote]
Hymy ja väsymys. Makeus ja epävarmuus.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:28"]
Mua masentaa nyt. Muutama sana sulta sais mut taas iloiseksi. Oot parantava voima.
[/quote]Mikä masentaa?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:28"]
[/quote]Mikä masentaa?
[/quote]
Tyhjä olo jotenkin. Ei tunne itseään kenellekään tärkeäksi.
et ole kynnysmatto ja hyvä olo on. luottamusta.pitää olla.ja suora viestintä on a ja o.
en ole ylivertainen enkä yksinäinen.
en saakaan. muruja muruja,
joulukuun laskuja?
syyllisyystransitiota se yrittää,
vetäkää kaikki?
Olen niin kovin kiintynyt sinuun. Tahtoisin viettää kanssasi aikaa ja tutustua paremmin, olla ystäviä.
pakkomielteiseltä naiselta kieltämättä vaikuttaa ja häiritsevältä.kun sultaa sitä vielä kohdatessakin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:02"]
Olen niin kovin kiintynyt sinuun. Tahtoisin viettää kanssasi aikaa ja tutustua paremmin, olla ystäviä.
[/quote]
Minäkin :) Minusta tuntuu että meillä kuluis aika hurjan hyvin ihan vaan jutellessa ja nauraessa
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:06"]pakkomielteiseltä naiselta kieltämättä vaikuttaa ja häiritsevältä.kun sultaa sitä vielä kohdatessakin.
[/quote] What? Oletko kännissä?
Still loving you E. Aina ja ikuisesti. Ehkä meidän aika tulee vielä ja osataan silloin toimia fiksummin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:02"]
[/quote]
Minäkin :) Minusta tuntuu että meillä kuluis aika hurjan hyvin ihan vaan jutellessa ja nauraessa
[/quote]
Totta. Niinhän se on kulunutkin hyvin, itsestä ainakin tuntuu että aika menee kuin siivillä. Meillä on oikeasti jokin yhteys, kunpa vain osaisin tehdä jotain, jotta olisimme useammin tekemisissä. :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:49"]Tää ketju oli yllätys myös mulle. Luulin et tästä tulee haukkumaketju mut ei. Täynä rakkauden tunnustuksia.
[/quote] Tämä ketju on täynnä lempattujen miehien ja miehinä esiintyvien naisien rakkaudentunnustuksia. Täällä on muutamakin sairas nainen joka kirjoittaa tänne diipadaapaa ja odottaa jos joku vastaisi. He eivät rakasta oikeasti ketään ja tunteilla leikkiminen on heille luontaista. Tälle on olemassa ihan lääketieteellinen diagnoosikin joka alkaa n-kirjailmella. Hyvää yötä!
[/quote]
Alapeukutin, koska "miehien" ja "naisien". Olisin tosin alapeukuttanut muutenkin. :)
[/quote] Silloin kun riittävän vittuuntunut ihmisten mulkkupäisyydestä, niin voi unohtaa kirjoittaa " miesten" ja "naisten". Ja niinhän se on elämässäkin, että kiusaamalla toista pyritään saamaan yksilö sellaiseen murtumispisteeseen, ettei ajatuskaan toimi niin kirkkaasti kuin voisi. Mun osalta tämä on tässä lopullisesti. Olen pettynyt ihmisiin, joissa ei ole lainkaan ihmisyyttä.