Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:44"]
Nyt lähetän viestin maailmankaikkeudelle että saisin sinut Rakkaakseni! Saas nähdä toimiiko tämä :)
[/quote]
Lähetän saman viestin susta. Jospa painoarvoarvo olisi suurempi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:48"]Olen kun simpanssi, joka on suljettu kameroilla varustettuun lasikoppiin. Mulla on kivoja pieniä virikkeitä ja tehtäviä ja sitten vaan seurataan, miten fuskaan, pälyilen, hölmöilen, yritän taktikoida :D, valehtelen, "pelaan", päden, olen omahyväinen ja itsekeskeinen, kiukuttelen, raivoan, marttyyroin, Lista on lähes tulkoon loputon. Tätä alkaa olla jo itsekin hauska harhaisena seurata. Kiitos. <3 [/quote] Onko se mun syy?
[/quote]
On, olet ollut korvaamaton. Pelastit mut. <3 Seuraan jännityksellä jatkoa. Ethän suutu, jos jossain välissä uhmaikä taas nappaa päälle ja kiukuttelen? Olet rakas.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:44"]
Nyt lähetän viestin maailmankaikkeudelle että saisin sinut Rakkaakseni! Saas nähdä toimiiko tämä :)
[/quote]
Lähetän saman viestin susta. Jospa painoarvoarvo olisi suurempi.
[/quote]
Ihanaa :) <3<3<3
Mä oon huomannut, että maailmassa on moniakin ihania miehiä. Harmi, että voin saada vain yhden. Ihmettelken valittajia, joiden mielestä miehiossä vikaa. Miksi olen eroni jälkeen tavannut vaikka kuinka monta ihanaa miestä ja ikääkion jo yli 40v. Tsempit kaikille, olen satavarma, että jokaiselle on joku, mutta kotoa harvemmin haetaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:59"]Jaska, lasti tulee satamaan huomenna 9.00. T. Repa
[/quote]
:DDD ihanaa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:12"]
Ärsyttää, kun haluaisin tutustua suhun paremmin, mutta en ole hyvä keskustelija tai tarpeeksi rohkea. Tiedä se, että tuikkivat silmäsi ovat mielessäni joka luennolla, jolla sinäkin olet. :)
[/quote]
Lisävihjeitä? Alkukirjain? Jotain?
[/quote]
V.H. :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:14"]
Katson aina takapuoltasi, kun kävelet ohi.
[/quote]
olen huomannut..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:36"]Missäs ajattelit stalkata?
[/quote]
Tietenkin siellä missä asut ja jäljestän sinua huomaamattomasti, jos lähdet johonkin. Haittaako se sinua? En tule jos haittaa.
[/quote]
Jäljestät :D No, varaa hyvät kengät. Näytän sulle rannan, autioituneen.
[/quote]
Lisäys: ilmaise sen verran itseäsi ajoissa, että tiedän varata sinullekin eväsleivän ja kahvia termariin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:36"]
Uu kerro lisää ;)
[/quote]
Kyllä sinä tiedät, jos oot se oikea ;)
T:J
[/quote]
Mistä se pitäisi tietää? Kai nyt vähän voit tilannetta valoittaa?
[/quote]
Olet fiksu, pitkä, sporttinen, ystävällinen, kaunis, pitkähiuksinen blondi ja todella ihana.
T:J
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:36"] Uu kerro lisää ;) [/quote] Kyllä sinä tiedät, jos oot se oikea ;) T:J [/quote] Mistä se pitäisi tietää? Kai nyt vähän voit tilannetta valoittaa? [/quote] Olet fiksu, pitkä, sporttinen, ystävällinen, kaunis, pitkähiuksinen blondi ja todella ihana. T:J
[/quote]
No höh, meikäläinen poissa pelistä :(
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:27"]Itsekseen juttelu on kivaa.
[/quote]Tehdä itse kysymykset ja vastaukset.
Se voi mennä vaikka hyvällä tuurilla täydestä joillekkin.
Te kaksi, juuri te. Olitte kamalia ystäviä jo alusta asti. En vain ymmärtänyt sitä uutena lapsena paikkakunnalla ja alhaisen itsetunnon takia. Monet vuodet kuvittelin että olette parhaimmat ystävät mitä voisin saada. Kaikki kaltoin kohtelu ja töykeys ja alistaminen meni läpi sormien. Kunnes aikuisiällä muutin toiselle paikkakunnalle, suureen kaupunkiin ja tutustuin erilaisiin ihmisiin, tajusin että suhteemme on sairas eikä mikään ystävyyssuhde. Uskalsin lähteä "yksin maailmalle" enkä ensinnäkään saanut mitään tukea teiltä. Ette tulleet koskaan kylään. Vaikka kävitte samassa kaupungissa ette voineet poiketa kylään. Tosi ystäviä juu. Ja kehtaatte yhä haukku minua luuseriksi. Ansaitsette toisenne, ette ansaitse miehiänne tosin. Kohtelette heitä kuin paskaa. Ja kehtasitte leimata minut kateelliseksi teille vaikka olin löytänyt elämäni rakkauden ja elämäni oli vihdoinkin sellaista mistä jaksoin vain unelmoida. En ole enkä koskaan tule olemaan kateellinen teille. Koska en ole itserakas itsekeskeinen ruma ihminen tai nokkava vittumainen noita-akka. Voisitte syödä kilon meikkiä ettekä koskaan olisi kauniita sisältä.... Ettekä pahemmin ulkoakaan.
Minua alkoi yskittämään ,tuntuu niinkuin täällä minun kurkussani sekä nenässäni olisi jotain pölyä tai jauhoja atssshhiiii...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:48"]Olen kun simpanssi, joka on suljettu kameroilla varustettuun lasikoppiin. Mulla on kivoja pieniä virikkeitä ja tehtäviä ja sitten vaan seurataan, miten fuskaan, pälyilen, hölmöilen, yritän taktikoida :D, valehtelen, "pelaan", päden, olen omahyväinen ja itsekeskeinen, kiukuttelen, raivoan, marttyyroin, Lista on lähes tulkoon loputon. Tätä alkaa olla jo itsekin hauska harhaisena seurata. Kiitos. <3
[/quote] Onko se mun syy?