Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Kyllä mä susta ihan oikeasti tykkään ja oon tykännyt jo monta vuotta. Ymmärrän silti, jos tää tilanne on sulle liian hankala ja haluat pitää etäisyyttä. Olisin toivonut, että oltaisiin voitu olla ystäviä, mutten tiedä onko sen suhteen enää toivoa. Olet silti mielessä ja toivon että sulla on hyvä päivä tänään. Jaat mun kanssa saman taajuuden, eikä sillä taajuudella paljon muita näy. :)
Ivailisit vähemmän, pistää häkellyttään ja punastuttaan. Niinkö hyvän vastuksen annoin?
Ei onnistu muru;) Härkäpää luonteenpiirre pistää hymyileen ain vaik pilkkaisit suohon.
Kävitkö täällä ajelemassa? Joku tuli vastaan viimeisessä mutkassa, eihän siinä ehtinyt tarkkaan katsoa... jäin miettimään. Jos vielä olet lähellä, pistähän tänne viestiä, nähdäänkö tuossa parkkipaikalla? Muistat kyllä missä asun...
Niin, siis, puhutaan vaan sitten. Luultavasti.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:38"]
Kävitkö täällä ajelemassa? Joku tuli vastaan viimeisessä mutkassa, eihän siinä ehtinyt tarkkaan katsoa... jäin miettimään. Jos vielä olet lähellä, pistähän tänne viestiä, nähdäänkö tuossa parkkipaikalla? Muistat kyllä missä asun...
Niin, siis, puhutaan vaan sitten. Luultavasti.
[/quote]
Tämä oli siis mieheltä naiselle.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:25"]
Nyt mä oon sitten Heidi ihan ihastunut suhun. Sä olit niin ihana ja näytit niin hyvältä viimeksi kun tavattiin. Anteeksi kun katseeni harhaili. Voi huokaus.
[/quote]
Kuka kysyy? T. Heidi :)
[/quote]
Eräs joka näkee häntä vain harvoin. Etelä-Suomeen menee. <3
Jos sä oot kiinnostunu musta niin sano se mulle. Mä en osaa tulkita sua. Oot vaan niin suloinen ihminen. Ja sun hymy on maailman ihanin. Mä haluun sut.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:17"]Jos sä oot kiinnostunu musta niin sano se mulle. Mä en osaa tulkita sua. Oot vaan niin suloinen ihminen. Ja sun hymy on maailman ihanin. Mä haluun sut.
[/quote]
Tää nyt vois olla kaikille maapallon ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:17"]Jos sä oot kiinnostunu musta niin sano se mulle. Mä en osaa tulkita sua. Oot vaan niin suloinen ihminen. Ja sun hymy on maailman ihanin. Mä haluun sut.
[/quote]
Oletko nainen?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:08"]
P vieläkö mietit et meistä olis voinu tulla jotain? Kerro se ääneen jos arvasin oikein.
[/quote]
Mietitkö sä?
Minkäväriset ne on? Sulla on siniset.
M.K. Ajattelen sinua yhä, vaikka näiden vuosien jälkeen tuskin edes muistat minua.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:29"]
Annan vihjeen: mulla on hymykuopat ja vihreät silmät.
[/quote]
Sittenhän meitä on kaksi, koska minullakin on.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:18"]
Haluaisin paneskella sun kanssa villisti.
[/quote]
Haluaisin rakastella sun kanssa hellästi.
[/quote]
Kumpikin käy kunhan vain voisimme nauttia siitä yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:42"]Olet maailman kaunein, seksikkäin ja vaikutat todella hauskalta seuralta. Olet fiksu, tyylikäs ja katson sinua kateellisesti ihaillen! Hitto kun voisin olla edes palasen verran yhtä täydellinen kuin sinä. Olis kiva tutustua :)
[/quote]
Emma, Helsinki?
Piia, Helsinki. Olisi ihana nähdä, harmittaa kun ei olla pidetty yhteyttä vuosiin (paitsi facessa). Olit mulle supertärkeä ystävä ja ilman sua en tiedä miten olisin selvinnyt muutamista vaikeista vuosista. Ikävää, että se oli sulle ajoittain tosi raskasta :( Toivottavasti et muista pahalla, ja jos koskaan haluaisit tavata niin pistä viestiä, nähdään.
Siitä on jo 5vuotta, kun ensikerran tavattiin. En silloin uskonut, että meistä mitään tulisi muutakuin ystäviä. Ystävänä olit mulle rakas ja tärkeä, mutta kertoessasi pari vuotta myöhemmin tunteistasi huomasin ettet ollutkaan vain ystävä. En halunnut sitä uskoa en tiennyt mitä ajatella. Mulla oli perhe ja olin sua vanhempi, mut musta tuntu et se mitä meillä oli. Oli aidompaa, kun mikään ennen. Melkein jätin perheeni takiasi, mutta en kuitenkaan.
Siitä on jo 3vuotta, kun sinuun rakastuin ja rakastan edelleen. Minun pieni rakkauteni....älä unohda minua, kun taas on mentävä <3
Haista pitkä vittu tappi tommi.v
M. N: Olen ajatellut sinua viimeisen vuoden ajan päivittäin, mutten uskalla tehdä mitään lähestyäkseni. Pelkään että torjut minut ja ajattelet etten ole tosissani. Haluaisin sinut oikeasti omakseni niin että sattuu. Perustettaisiin perhe niinkuin piti. Rakastan sinua edelleen. -Ex-miehesi-
[quote author="shatteredslashK" time="04.05.2015 klo 00:46"]
Voisimmepa olla yhdessä. Rakastan sinua.
[/quote]
Miksi emme? Sinun naimisissa olemisesi takia? Kyllä kaikki on mahdollista, jos yritetään toimia mahdollisuuksien rajoissa.
Minulla on siis myös tällainen tilanne. Rakastan ihanaa naista, ja toivon, että voisimme edes jotenkin olla toistemme elämässä, kun yhdessä emme kuitenkaan voi olla. Elämä välillä heittää ihania ihmisiä eteen aivan väärinä aikoina.