Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
8461/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa olisit minun. Meillä olis valtavan ihanaa ja kauheaa yhtä aikaa. Me olemme niin samanlaisia. Yhtä hulluja. R, taisin ihastu sinuun todella! Mietin sinua jatkuvasti. Mutta ehkä sun käytökses tarkoitti sitä että parempi unohtaa. Olet luultavasti oikeassa. Vaikeaa tulee olemaan. 

Vierailija
8462/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUIJA - OLET HUORA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8463/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:56"]TUIJA - OLET HUORA!
[/quote]

Sä olet säälittävä lumppu.

Vierailija
8464/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuleni ovat sinetöidut eikä niitä voi avata kuka vaan anonyymi, ihan kovasti huutamallakaan julkisesti.

Pst.. Ei kertoa r lle.

Vierailija
8465/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä että haavesi toteutuisi vai teetkö enemmän ettei se toteutuisi? teetkömehkä enemmän duunia ärsyttääksesi tätä? eikö näitä hoideta toisella tavalla?

millä lailla kohteesi on hankala ja jokseenkin saavuttamaton? kenestä tai keistä se johtuu? mitä hänen pitäisi tehdä että uskoisit kiinnostukseen?

onko neuvo paras sitten ettet ikinä rakastu kehenkään mieheen?

Vierailija
8466/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:10"]

T, on ikävä. Olet mielessä.

[/quote]

Laita viestiä, mä vastaan sulle kyllä. Sä tiedät sen <3

Vierailija
8467/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:46"]

Rakastan sinua todella paljon, mutta en voi ikinä kertoa sitä sinulle, mutta toivon että sisimmässäsi tiedät sen.

[/quote] Samoin.

Vierailija
8468/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8469/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:48"]M, haluaisin kahvitella ikuisesti kanssasi :)
[/quote]

Ja sinä olet?

Vierailija
8470/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, nousuhumala! Hauskaa kaikkee kaikille!

Vierailija
8471/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, rakastetaan me toisiamme,

Vierailija
8472/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:19"]

No, rakastetaan me toisiamme,

[/quote] Juu!

Vierailija
8473/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän voidaan tehdä kaikkea yhdessä kun vaan vähän uskaltaa. Se perässä räksyttäjä tuntuu olevan käärmeissään meistä.

Vierailija
8474/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:12"]

Olen aivan hulluna sinuun.. Olet upein nainen ikinä, P.H. 

[/quote]

Täällä yksi PH, mutta et tainnut tarkoittaa mua :(

t. P Etelä-Pohjanmaalta

Vierailija
8475/9334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:48"]M, et pyöri mielessäni niin usein kuin ennen. En haikaile enää menneitä, enkä myöskään toivo, että  voisimme olla oikeasti yhdessä. Uusi elämäntilanteeni on tuonut niin paljon uutta sisältöä elämääni.
[/quote]

Jos olet M. , niin olen päässyt sinusta yli jo vuosia sitten.
[/quote]

uskoo ken tahtoo - minä en
[/quote]

Et usko mitä? Että olen päässyt sinusta yli? Sinä menetit tilaisuutesi aikoja sitten, turha odotella että pysähtyisin kanssasi keskustelemaan,saat odottaa aika pitkään.

Vierailija
8476/9334 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:55"]

Elämä välillä heittää ihania ihmisiä eteen aivan väärinä aikoina.

[/quote]

Ihanasti sanottu. Ja niin totta. 
[/quote]
Liiankin totta :0
M21(-93)

Vierailija
8477/9334 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8478/9334 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alapääsi vietävissä oleva itsekäs olento kun hylkäsit kaikki sukulaisesi, perheesi, läheisesi narsistimiehen aivopesun tuloksena. Tämä narsistimies on sinulle tärkeämpi kuin perheesi. Vuosikausia vedätit kaikille rakastavasi perhettäsi mutta sitten kun nuori mies imarteli sinua olit sulaa vahaa ja valmis luopumaan kaikesta, myös omasta itsestäsi ja elämästäsi, jopa vaihtamaan uskontoa päästäksesi miekkosen petiin. Hylkäsit ikääntyvät vanhempasi ja syytit heitä asioista jotka nassemies oli saanut päähäsi. Kuinka voi tehdä niin?

Vanhempasi rakastavat sinua ja ovat tehneet kaikkensa sinun eteesi ja sinä väität heitä henkisesti sairaiksi, vääräuskoisiksi ja että he ovat puuttuneet elämääsi. Itse olet roikkunut heissä ja vaatinut heidän aikaansa ja rahojansa ja tässä kiitos. Vannoit kiitokseksi huolehtivasi vanhemmista loppuun asti. Mutta kun nassesedän patukkaa on saatavilla niin huihai muille. Sairaskohtauksia vanhemmat saavat jo, ties kuin enää on aikaa jäljellä, tällaisen lopunko he elämälleen saavat, lapsensa hylkäämisen. 

Sitten kun vanhemmat menehtyvät, turha enää tulla itkemään, mutta voihan sitä perinnönhaaskalle tulla. 

Lapsesikin hylkäsit, kas kun nassemies ei diggaa lapsista mutta pitäähän miestä miellyttää! Sydäntä vihloo kipu kun ajattelen kuinka olet selkäsi kääntänyt vanhemmillesi ja lapsillesi, heidän surunsa ja ikävänsä.

Olisi ihan oikein sitten kun nassemies on sinut romuttanut pohjalle ja itkisit kurjuuttasi että kukaan meistä läheisistä ei tulisi avuksesi. Siinäpähän olisit yksin loppuelämäsi ja saisit miettiä mitä tuli tehtyä.

En tiedä oletko idiootti, tyhmä vai henkisesti sairas. Niin monta kertaa puhuimme vastaanvanlaisista miehistä, kuinka he saavat naiset tekemään tällaista, ja nyt menit itse ansaan.

Siltikin tulisin avuksesi milloin vaan kun tajuaisit että olet joutunut henkisen hyväksikäytön uhriksi ja tarvitset apua...

Siskoni...melkein joka yö olet unissani...joka päivä peloissani

Vierailija
8479/9334 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:09"]Mulla on ikävä sua, mahdoton ihastukseni. Yksin menee Vappu, sulla töissä. Alakulo vaivaa. Pelottaa yksinäisyys. Voisinpa karata sun kaa täältä, jonnekin solidaariseen maahan. Tanssisimme auringonlaskuun, vain sinä ja minä keskellä aavaa rantahietikkoa musiikin soidessa ja laineiden liplattaessa taustalla.

Hymysi on murhaavaa sydämelleni, perhoset räpyttelevät vatsassani kun puhut hellällä sävyllä. Huomaan epävarmuuteni silloin. Kainostelen, vältän suoraa jatkuvaa katsekontaktia. En pysty katsomaan suoraan silmiisi pitkään tai katseeni lasittuu kauneutesi edessä.

Näen, että etsit uraa raivatussa ja uudelleen muotoutuvassa elämässäsi. Fucked up:n aika alkaa olla ohi, paluu lentävien joukkoon on alkanut. Anna tuulen ja lämpimien virtojen kannatella uupuneita siipiäsi. Harjoittelemalla ne taas vahvistuvat.

Edellinen suhde on jäänyt kiveksi, taakaksi harteillesi, vaikka et anna sen näkyä. Voimien löytäminen vastoinkäymisissä on vaikeaa. Rohkeutesi on kasvanut viime näkemämme, määrätietoisemmaksi olet tullut elämän koulun koettelumuksissa. Et anna vaikeuksien musertaa sinua, etkä pelkää puuttua epäkohtiin. Vahva nainen sinusta on tullut.

Tässä minä olen, mies joka arvostaa sinua sinuna. Ystävyys voi muodostaa esteen, näköesteen katseidemme välille. Tulen kuitenkin aina olemaan tukenasi, elämäni loppuun asti, kävi miten kävi. Hyvää Vappua! From T to I :-*
[/quote]
Raastinrauta raastaa sydäntäni, niin kova ikävä oi mahdoton ihastukseni. Odotan seuraavaa jälleen näkemistämme. Enjoy your stay! From T to I :3

Vierailija
8480/9334 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:48"]

M, et pyöri mielessäni niin usein kuin ennen. En haikaile enää menneitä, enkä myöskään toivo, että  voisimme olla oikeasti yhdessä. Uusi elämäntilanteeni on tuonut niin paljon uutta sisältöä elämääni.

[/quote]

LUOJAN KIITOS. T. ahdistelustasi kärsinyt ja vittuuntunut M

[/quote]

M, sulla onkin ollut aina tapana kuvitella itsestäsi vähän liikoja. Kuka sua nyt viitsisi ahdistella - landepaukkua?

Ketju on lukittu.