Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Joku suosittelee tätä ketjua Facebookissa.
Ei hitto.....mä olen lukenut tätä ketjua viimeksi sivulla 180. tai jotain, hirveesti lukemista:)
Hirveä kaipuu sinun lähelle. Haluaisin nähdä sinut. Mutta en tiedä haluatko sinä nähdä minua?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Toiveikkaana odotin että viesti olisi ollut minulle mutta niin moni tuntuu olevan ihan samanlaisessa tilanteessa. Olisin voinut sanoa itse samalla tavalla omalle tunteiden kohteelle, joka taitaa olla vähän epäileväinen asiasta ja onko tämä tottakaan? Tunnen taas ne hetket kun ajatellaan toisiamme.
[/quote] ehkä se olikin sulle. Mä sen kirjotin.
[/quote]
Niin kuka kenelle..?!
Haluaisin rehellisiä vastauksia teiltä jotka luette vain tätä ketjua satunnaisesti mutta ette kirjoita: Jos tunnistaisitte varmasti että täällä joku puhuu itsestänne niin mitä ajattelisitte? Nauraisitte? Unohtaisitteko koko ihmisen?
nimimerkkillä "Se siitä ystävyydestä sitten.."
En onnistunut vieroitushoidossa, olen täällä taas! (mutta mun ihastus ei oo, eikä oo koskaan kai ollutkaan :()
Kun samettikäsi hyväilee vatsani herkkiä kohtia
olen vapaa ekstaasissa ilman kimaltavaa kemiaa
kun pehmeät huulet kulkevat pitkin ihoni raukeita karvoja
olen vapaa ekstaasissa sinun kanssasi
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:51"]
Haluaisin rehellisiä vastauksia teiltä jotka luette vain tätä ketjua satunnaisesti mutta ette kirjoita: Jos tunnistaisitte varmasti että täällä joku puhuu itsestänne niin mitä ajattelisitte? Nauraisitte? Unohtaisitteko koko ihmisen?
[/quote]
Todellinen ystävyys on avointa. Jos tietää tietää jotain joka koskettaa ystävää: kertoo myös.
Uskaltaisitko laittaa s-postia? Vaikka heti?
Missähän olet tällä hetkellä? Minä tulin juuri saunasta ja ajattelen sinua, kuten joka ilta tai oikeastaan pyörit mielessäni melkein kokoajan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:09"]En onnistunut vieroitushoidossa, olen täällä taas! (mutta mun ihastus ei oo, eikä oo koskaan kai ollutkaan :()
[/quote]
Kuka hän on? Tarkat tuntomerkit niin eiköhän hän ilmaannu, jos on palstalla. Tai sitten otat suoraan yhteyttä jollain hieman luotettavammalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:02"]Missähän olet tällä hetkellä? Minä tulin juuri saunasta ja ajattelen sinua, kuten joka ilta tai oikeastaan pyörit mielessäni melkein kokoajan.
[/quote]
Mä oon miettinytkin että onkohan sulla sauna :) oot varmaan puhdas nyt :
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:57"]Uskaltaisitko laittaa s-postia? Vaikka heti?
[/quote]Voin tökätä fb:ssä.
T-rakas. Voitaisiinko jo vihdoin lopettaa p*skanjauhanta ja yksinkertaisesti panna? Aivot-pihalle -asti.
T:E
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:15"]Hirveä kaipuu sinun lähelle. Haluaisin nähdä sinut. Mutta en tiedä haluatko sinä nähdä minua?
[/quote]
Miksi en haluaisi nähdä sinua? Onko jotain tapahtunut viime kerran jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:15"]
Jos jollain on henkilökohtaisia kaunoja mua kohtaan niin sopii tulla selvittämään. Saa soittaa vaikka heti.
[/quote]
Mätkitään toisiamme vaikka pesäpallomailoilla. Mikään ei ole niin vittumaista kuin tuollainen ikuinen kaunojen kanto. Selvitä välisi niinkuin mies naista vastaan!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:05"]
T-rakas. Voitaisiinko jo vihdoin lopettaa p*skanjauhanta ja yksinkertaisesti panna? Aivot-pihalle -asti.
T:E
[/quote]
Suksi mutkia paskanjauhaja!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:51"]Haluaisin rehellisiä vastauksia teiltä jotka luette vain tätä ketjua satunnaisesti mutta ette kirjoita: Jos tunnistaisitte varmasti että täällä joku puhuu itsestänne niin mitä ajattelisitte? Nauraisitte? Unohtaisitteko koko ihmisen?
[/quote]Riippuu tietysti siitä mitä on kirjoitettu. Mistä moinen nimimerkki? Onko itsestäsi kirjoitettu jotain ikävää?
Hajoan tähän ikävään. Miksi me nähdään nykyään vain kerran kuussa?
TP me olimme täydellinen pari. R