Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
8161/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.  [/quote] Oisitpa E [/quote] E olisi voinut samoin kirjoittaa kyllä...

[/quote]

Milleköhän kirjaimelle se E ois kirjoittanut? :)
[/quote]

Miehelle..

Vierailija
8162/9334 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot maailman ihanin isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8163/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu taas ja en näe sinua. Huokaus. Ennen oli toisin, odotin viikonloppua. Nyt odotan maanantaita...

Vierailija
8164/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:09"]Rakastatkohan sä mua?
[/quote]
Luulisin.

Vierailija
8165/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:08"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.  [/quote] Oisitpa E [/quote] E olisi voinut samoin kirjoittaa kyllä... [/quote] Milleköhän kirjaimelle se E ois kirjoittanut? :) [/quote] Miehelle..

[/quote]

..joka alkaa A:lla.

Vierailija
8166/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:55"]

Mulla ois monta syytä vihata sua, mutten vihaa. Oot virheistäs huolimatta upee ihminen, rakastan sua.

[/quote]

Mulla on vielä enemmän syitä vihata Sinua.

Vierailija
8167/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote]

Toiveikkaana odotin että viesti olisi ollut minulle mutta niin moni tuntuu olevan ihan samanlaisessa tilanteessa. Olisin voinut sanoa itse samalla tavalla omalle tunteiden kohteelle, joka taitaa olla vähän epäileväinen asiasta ja onko tämä tottakaan? Tunnen taas ne hetket kun ajatellaan toisiamme.

Vierailija
8168/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:26"]

Koska lukisit minua varmaan kuin avointa kirjaa...

[/quote]

Luet jo. Pidä oma kirjasi vaan visusti kiinni.

Vierailija
8169/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:09"] Rakastatkohan sä mua? [/quote] Varmaankin ajatusta sinusta. Enhän mä oikeasti edes tunne su. [/quote] Miks sä välttelet mun katsetta?

[/quote]

Heitä vaikka voltti ens kerralla :D

Vierailija
8170/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote]

Toiveikkaana odotin että viesti olisi ollut minulle mutta niin moni tuntuu olevan ihan samanlaisessa tilanteessa. Olisin voinut sanoa itse samalla tavalla omalle tunteiden kohteelle, joka taitaa olla vähän epäileväinen asiasta ja onko tämä tottakaan? Tunnen taas ne hetket kun ajatellaan toisiamme.
[/quote] ehkä se olikin sulle. Mä sen kirjotin.

Vierailija
8171/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, tuoksut niin hyvälle. Voi kun voisin halata sinua ja painaa pääni rinnallesi <3

Vierailija
8172/9334 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle erään eteläsuomalaisen lukion opiskelijalle muutama vuosi sitten. Olit ainoa, joka ei katsonut minua kieroon. Olit ainoa, joka katsoit minua kuin normaalia ihmistä, ymmärsit, tulit jopa juttelemaan. Olen kiitollinen sinulle, vaikka en koskaan sinuun tutustunut. Olit rohkea ja suosittu, poika joka pukeutui avoimesti naiseksi eikä saanut ilkeitä kommentteja peräänsä. Tavallaan todistit minulle jotain maailman hyvyydestä; mukavista ihmisistä pidetään aina, kaikesta huolimatta. En edes tiedä miksi ajattelen sinua, tunnen kai haikeutta yksinäisiä lukiovuosiani kohtaan ja jotenkin sinä muistuit mieleeni. Toivottavasti sinulla menee hyvin.

Vierailija
8173/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:08"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.  [/quote] Oisitpa E [/quote] E olisi voinut samoin kirjoittaa kyllä... [/quote] Milleköhän kirjaimelle se E ois kirjoittanut? :) [/quote] Miehelle..

[/quote]

..joka alkaa A:lla.
[/quote]

Ei valitettavasti tällä E:llä... Mutta ehkä jollain toisella ;)

Vierailija
8174/9334 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.  [/quote] Oisitpa E [/quote] No niin oonkin, mut käsitin ettet haluu mitään muuta kun yhen illan jutun? [/quote] No et oo kyllä se E jota tarkoitin [/quote] Ketä tarkoitit? :) [/quote] Vastailin jo tuolla aiemmin melkein identtiseen kysymykseen :D Mutta realistisesti semmoista E:tä joka ei kyllä tällä palstalla ikinä käy, ei edes ehtis. Mutta sekin on tuollainen hymyileväinen, mutta niin on varmaan miljoona muutakin E:tä. Paljon on tässäkin ketjussa näköjään E-kirjaimella alkavia samankaltaisten tunteiden kanssa… [/quote] Niin. Eipä musta uskoisi että täällä käyn. Ei sitä kehtaisi kenellekkään myöntää :) [/quote] Koska me nähtiin irl viimeksi? :) [/quote] Siitä on aikaa. :/

[/quote]

Paljonko aikaa on "aikaa". Vuosia? Kuukausia? Viikkoja? Vai vain päiviä?
[/quote]

Kuukausia.

Vierailija
8175/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:28"]

Viikonloppu taas ja en näe sinua. Huokaus. Ennen oli toisin, odotin viikonloppua. Nyt odotan maanantaita...

[/quote]

tule käymään ;)

Vierailija
8176/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida koskaan onnistua ystävystymään sun kanssa, saati edes tutustumaan, vaikka niin haluaisin. Punnitsen useinmiten ihan liikaa sitä miten käyttäydyn ja sitten käyttäydyn typerästi. Mietin esim. sitä kuulostaako jonkin sellaisen "sanominen" mitä haluaisin sanoa omituisen välittävältä, sitten en sano ja myöhemmin tajuan vaikuttavani tosi tylyltä kun tuntemattomatkin tajuaa olla välittävämpiä yms. Sitten jos sanon tai teen jotain miten alitajuisesti haluan ja ystävälle tekisin, niin mietin että se oli ihan hölmösti tehty lähes tuntemattomalle ja vaikuttaa varmaan tosi oudolta. Tai etenkin jos teen niin liian usein, yhdessä kaikki on vielä oudompaa.  Sitten päädyn tylympään vaihtoehtoon...ja taas meni pieleen. Mä en tiedä miksi oon tehnyt tästä sun kohdalla niin vaikeeta.....oon mä ennen osannut tutustua ihmisiin

Vierailija
8177/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sinuun outoa vetoa. Olet naimisissa ja ulkomaalainen, minä parisuhteessa, mutta en unohda sitä iltaa kanssasi ennen kuin tapasin mieheni. Olet myös 20 vuotta vanhempi ja kaikkea muuta kuin normaalisti unelmieni mies, olet vaalea ja hoikka. Mutta luoja sun ääntä... kun puhut, mulla pyörii sukat jalassa. Olisin valmis seksiin vaikka heti työpaikallani jos vain vinkkaisit. 

Onneksi nähdään töissä enää harvoin, pystyn keskittymään töihinikin. Mutta tiedän sun kokevan samoin, katseesi kertoo kyllä kaiken tarpeellisen kun kohdataan neuvotteluissa.

Vierailija
8178/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, en saisi ilahtua sun näkemisestä. Melkein haluaisin tietää, ettei sua voisi koskaan kiinnostaakaan.

Vierailija
8179/9334 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J olet aina sielunkumppanini, ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina, ja kuin olisin odottanut kohtaamistasi koko elämäni. Emme voineet olla yhdessä tässä elämässä, niin ehkä sitten seuraavassa. Älä ole surullinen puolestani, olen nyt rakastettu ja onnellinen.

Vierailija
8180/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut sua vastaan mies, monta kertaa. Ja voit uskoa ettei se ole ollut minulle helppoa. Mutta sinä et tule vuorostasi vastaan, koskaan. Kai tajuat, ettei yksipuoleista yhteydenpitoa voi enää jatkaa. Ehkä kuvittelin väärin, että sinäkin olisit halunnut tutustua minuun. Tunnen itseni niin typeräksi..

Ketju on lukittu.