Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:05"] Jos meillä olisi mahdollisuus yhteen ihanaan yöhön yhdessä, haluaisitko? [/quote] Tunteella kyllä ja järjellä en. Tämä on M:lle. [/quote] Keneltä?
[/quote]
suurelta rakkaudeltasi
Ootko koskaan miettinyt sitä, että jos me molemmat oikeesti oltaisiin täällä ja vielä kaivattaisiin toisiamme - että kuinka hullua se olisi?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:40"]Ootko koskaan miettinyt sitä, että jos me molemmat oikeesti oltaisiin täällä ja vielä kaivattaisiin toisiamme - että kuinka hullua se olisi?
[/quote] En enää mieti sellaista. Nyt elän!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:40"]
Ootko koskaan miettinyt sitä, että jos me molemmat oikeesti oltaisiin täällä ja vielä kaivattaisiin toisiamme - että kuinka hullua se olisi?
[/quote] kieltämättä...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. [/quote] Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]
Tosi kuuma tapaus tämä yks A! En kyllä näe häntä missään, joten siksi olen av:lla ja kirjoittelen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. [/quote] Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]
Tosi kuuma tapaus tämä yks A! En kyllä näe häntä missään, joten siksi olen av:lla ja kirjoittelen.
[/quote]
No oletko sitten vain kuvitellut hänet?
Vähän haikeaa mutta toisaalta helpottavaa se, että tunteeni laimeni kun osoitit että et halua nähdä minua niin usein kuin ennen. Vähän se kirpaisi mutta auttoi niin että ei tee mieli enää kirjoittaa kaipailevia viestejä täällä :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:57"]
Pyydä mua kahville.
[/quote] miksi minä? Pyydä sä!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:57"]Vähän haikeaa mutta toisaalta helpottavaa se, että tunteeni laimeni kun osoitit että et halua nähdä minua niin usein kuin ennen. Vähän se kirpaisi mutta auttoi niin että ei tee mieli enää kirjoittaa kaipailevia viestejä täällä :D
[/quote]
Haluaisin nähdä sua päivittäin :(
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. [/quote] Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta? [/quote] Tosi kuuma tapaus tämä yks A! En kyllä näe häntä missään, joten siksi olen av:lla ja kirjoittelen. [/quote] No oletko sitten vain kuvitellut hänet?
[/quote]
En ole kuvitellut, vaikka äskeisestä viestistä sai helposti sen käsityksen. A on olemassa ja luulen, että tälläkin hetkellä täällä kirjoittelee.
Susta ei ole kuulunut tänään mitään.... Mä luovutan. En tiedä haluatko sinäkään kuulla enää minusta mitään. Tein sulle eilen selväksi sen, että mitä mä tunnen sua kohtaan, mutta sun tunteet on edelleen mulle arvoitus. En tiedä pelkäätkö vai etkö tosiaan halua kuulla minusta enää mitään, joten jätän sinut nyt rauhaan. Kaikkea hyvää.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. [/quote] Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta? [/quote] Tosi kuuma tapaus tämä yks A! En kyllä näe häntä missään, joten siksi olen av:lla ja kirjoittelen. [/quote] No oletko sitten vain kuvitellut hänet?
[/quote]
En ole kuvitellut, vaikka äskeisestä viestistä sai helposti sen käsityksen. A on olemassa ja luulen, että tälläkin hetkellä täällä kirjoittelee.
[/quote]
Ja siis näin noin kuukausi sitten vilaukselta!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:08"]
[/quote]
[/quote]
Ja siis näin noin kuukausi sitten vilaukselta!
[/quote]
Huomasin, että kirjoitin vähän sekavaa tekstiä, mutta olen ihan järjissäni. A on oikea ihminen, mutta en nyt voi muuta kuin olla tätä kautta yhteydessä.
Ajattelen sua nyt. Hyväilen sua ajatuksissani.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin.
[/quote]
Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]
Töissä. T. Alkuperäinen A:ta himoitseva.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:57"]Vähän haikeaa mutta toisaalta helpottavaa se, että tunteeni laimeni kun osoitit että et halua nähdä minua niin usein kuin ennen. Vähän se kirpaisi mutta auttoi niin että ei tee mieli enää kirjoittaa kaipailevia viestejä täällä :D
[/quote]
Haluaisin nähdä sua päivittäin :(
[/quote].
Kiva, mutta voi kun olisit sen myös osoittanut niin etkä ihan toisin päin. Olin ihan hulluna suhun :(
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:48"]Huomaan että olet kiinnostunut. Niin olen mäkin. Saat multa jalat alta. [/quote] Niinpä ja kumpikaan ei tee asialle mitään :( [/quote] No sä yrität hymyillä ja mulla meni luottamus. [/quote] Pelkkä ajatus sinusta saa hymyn huulille, mutta mihin sulla meni luottamus? [/quote] Jos olet hän, niin kyllä tiedät. Hengailet niiden kanssa, jotka ovat tehneet mulle paskimmat temput. [/quote] Silti olen ollut sun puolella niitä vastaan, aina olen sun puolella ja tekisin mitä vaan sun puolesta. [/quote] Oletko mies?
[/quote] en ole