Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Älä hyvä nainen sekaannu neekeriin, siitä ei hyvää seuraa!!
Terveisiä sinulle, en ottanut sinuun yhteyttä koska olen ujo, en siksi että olen koppava.
Moi! Lähtisitkö joskus (ihan oikeasti :)) mun kanssa juttelemaan vaikkapa oluelle?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[/quote]
Edelleen näin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:42"]
Moi! Lähtisitkö joskus (ihan oikeasti :)) mun kanssa juttelemaan vaikkapa oluelle?
[/quote]
Lähtisin vaikka heti. Mutta mieluummin jonnekin muualle kuin oluelle. Saataisiin kerrankin puhua rauhassa.
Sydän itkee verta kun et ole minuun enää missään yhteydessä. :-(
I can not forget about you, ever. You won't even read this message. But you were the best of the best, L.W. I cherish every moment.
En jaksa odottaa, että pääsen taas hellien käsiesi hyvää tekevään käsittelyyn. Nautin siitä jokaisesta hetkestä tietäen, että sen jälkeen olo on kuin taivaissa. Mikään ei tuota niin täydellistä helpotusta ja hyvää oloa kuin sinun sormesi.
Rakas hammaslääkärini, hammasta särkee, mutta onneksi pian taas nähdään.
Haluaisin nähdä sua joskus miutenkin kun seksin merkeissä. Vaikutat älyttömän mukavalta mieheltä. :) Olisi kiva nähdä synkkaisiko oikeasti ja sitäkautta miksei puhtia lisää seksiinkin, seksi on kyllä nytkin hyvää ;)
Varattu olet ja niin minäkin mutta jostain syystä olet liikaakin ajatuksissani. :)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:29"]Haluaisin nähdä sua joskus miutenkin kun seksin merkeissä. Vaikutat älyttömän mukavalta mieheltä. :) Olisi kiva nähdä synkkaisiko oikeasti ja sitäkautta miksei puhtia lisää seksiinkin, seksi on kyllä nytkin hyvää ;)
Varattu olet ja niin minäkin mutta jostain syystä olet liikaakin ajatuksissani. :)
[/quote]
T.s
Sait niin paljon pahaa aikaan, että ihmettelen, kuinka voit elää itsesi kanssa ja nähdä itsesi joka aamu. Miten voit olla vanhempi lapsillesi sen jälkeen, mitä sanoit minun lapsistani. Miten saatoit. Ei, en ole unohtanut yhtään sanaa, jonka olet "ystävyytemme" aikana minulle muotoillut. Itseeni kohdistuvat olisin ehkä voinut antaa anteeksi, en lapsiini. En pysty olemaan lähelläsi, äläkä käännä sitä mielessäsi miksikään positiiviseksi. Olenko hakeutunut seuraasi tai kertonut aikoihin mitään itsestäni ja elämästäni? Joskus otin riskin ja avauduin, koska tunnuit luottamuksen arvoiselta. Vieläkään en ole päässyt yli siitä pahan vyörytyksestä. Olen yhä musertunut kaikesta.
Tiedän ettet liiku täällä, mutta olen kiinnostunut ellen jopa rakastunut sinuun, V. A. Ikävöin sinua, mutta onneksi näen sinut keskiviikkona! Ja varo vain: aion napata sinulta ensisuudelmani...
T: nurmijärveläinen
Kiitos H.M., että pelastit henkeni ja uskoit minuun silloin, kun muut eivät uskoneet.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:50"]Siitä on pian 6 vuotta, kun mä suhun rakastuin. En voi olla miettimättä sua, ja sitä oisko meistä voinut tulla jotain enemmän. Mä haaveilen siitä, että meidän tiet vielä joskus kohtaavat. Mä haluaisin sun tietävän kuinka onnellinen mä silloin olin. Mä vihaan sitä, että vieläkin välitän susta, Janne. Mä vihaan itseäni, koska en ollut tarpeeksi hyvä sulle. Vihaan sitä, kuinka mä pilasin mun mahdollisuuden olemalla nuori ja typerä. Se yhteys mikä meidän välillä on aina ollut, on jotain ainutlaatuista. Mä haluaisin hullaantua susta vielä uudestaan. Terveisin, S
[/quote]
No can do.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Lähtisin vaikka heti. Mutta mieluummin jonnekin muualle kuin oluelle. Saataisiin kerrankin puhua rauhassa.
[/quote]
Sitä odotellessa. Tarjous on voimassa.:)
Anni rakastan sua niin paljon, että sattuu kun en ole kanssasi.
Kirjeet, päivät on kuoria vain..
Rakastan sua vaik sä sitä et tajuu... Tahdon kulkee sunkaa loppuelämäni nimittäin oot pastasta mitä mun elämäs on sattunu!❤️
Vähä niinku ois törmänny enkeliin? ❤️❤️❤️❤️ H.S
en jaksa pelata sinun pelejäsi enään.Niin paljon kun välitänkin sinusta niin on parempi että katoan kartalta ja sinun elämästä.sori että tässä nyt käy näin mutten vaan kykene tähän enään...sä tuhoat minut