Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
7221/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, rakkaani:

Vie Mut Kotiin

Tule ostamaan,
mä myynnissä oon.
Monta hyvää rakkautta,
rikottuina taskussa.
Kaupan päälle saat.

Tule hakemaan,
mä valmiina oon.
Muistot muovikasseissa,
sydän matkalaukussa.
Valmis muuttumaan,
vie mut kotiin.

Vie mut kotiin uudelleen,
laita mun pää ja sydän paikoilleen.
Koske mua niin, etten voi enää unohtaa,
kuka on se joka minut omistaa.
Vie mut kotiin.

Millä hinnalla mut viereesi saat?
En mä pyydä liikoja.
Pyydän palan taivasta,
ja pari suudelmaa.

En anna takuita, nyt riskillä vaan.
Rakkaus saattaa satuttaa.
Muista, ettei vaihtaa saa,
jos alkaa kaduttaa.
Vie mut kotiin.

Ja mä teen parhaani ja enemmänkin,
et sä et pety milloinkaan,
vannon sen.
Sä korjasit mut taas.

Kuka on se joka minut omistaa.
Vie mut kotiin.

... teen parhaani. Vaikka heikkojakin hetkiä on.

Vierailija
7222/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"]

Olen ollut vaistoavinani jo pitkään että meistä ois tarkoitus/potentiaalia tulla ystäviä, mutta menen sun seurassa aina ihan lukkoon. Enkä ole edes oikeasti ujo. Tämä on vaan tapahtunut elämässäni muutaman kerran ennenkin. Siinä ei ole mitään järkeä eikä logiikkaa, luon kai alitajuisesti liian suuret paineet sille että olisi pakko tutustua tai etten saa mokata sitä. Ainoastaan kerran opin voittamaan tuon lukkoon menemisen ja siitä ihmisestä tuli paras ystäväni. Kunpa voittaisin sen nyt toisenkin kerran. Ihmisiin on niin paljon helpompi tutustua ilman tätä fiilistä, mutta niistä ihmisistä tuleekin aina vain kavereita. -P

[/quote]

Eräs P tuli mieleeni, mutta hän on kyllä niin suorasanainen että pikemminkin menee minulta jauhot suuhun... :D

Vaikka itse avaankin pelin, niin vaikea jatkaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"]

En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää.

[/quote] mitäs nyt? 
[/quote]

En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut.
[/quote]

Jos kerrot sen täällä anonyyminä, niin sekin voi helpottaa? Onko joku tehnyt sulle pahaa?

Vierailija
7224/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:17"]

Eräs P tuli mieleeni, mutta hän on kyllä niin suorasanainen että pikemminkin menee minulta jauhot suuhun... :D

Vaikka itse avaankin pelin, niin vaikea jatkaa. ;)

[/quote]

Tuskin on siis minä. Tai no voi ollakin, mutta sitten sinä et oo sinä, vaan joku muu, sellainen kaveriehdokas :D -P

Vierailija
7225/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:35"]

Ääh...Miksi sitä kiinnostuu sellasista jotka ei kiinnostu takas? Miksi? Vaikeaa.

[/quote] Olet koukussa saavuttamattomiin? 

[/quote]En oikeen tiiä. Harvoin kiinnostun kenestäkään. Ja sitten harvoin kun kiinnostun ne ei tykkää meikästä : (

[/quote] tuo on kyllä jännä juttu. Itse en kiinnostu kenestäkään joka ei ole kiinnostunut musta. 

[/quote]Enkä koskaan kiinnostu sellasesta joka kiinnostuu minusta.

Vierailija
7226/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jotenkin huolissani susta. En tiedä miksi, joku vaisto sanoo. Kerrohan nyt onko kaikki hyvin, niin voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan.

Vierailija
7227/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"] En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää. [/quote] mitäs nyt?  [/quote] En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut.

[/quote] Höh, kertoisit mulle. Vai tiedänkö?
[/quote]

Älä viitti, et sä haluu tietää. Muuten sä tietäisit jo. Oon kyllä hyvä valehtelee mutta jos oikeesti kuuntelisit. Sitä paitsi mä ansaitsen tän kaiken joten ajattele mielummin hyviä asioita, älä mua.

Vierailija
7228/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ihan menettämässä järkeni kun käyn jotain dialogia av:lla henkilön kanssa joka ei varmasti käy täällä, mutta välillä olen ihan varma että se olet sinä... Tää menee vainoharhasuudeksi.

Vierailija
7229/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"] En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää. [/quote] mitäs nyt?  [/quote] En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut. [/quote] Höh, kertoisit mulle. Vai tiedänkö? [/quote] Älä viitti, et sä haluu tietää. Muuten sä tietäisit jo. Oon kyllä hyvä valehtelee mutta jos oikeesti kuuntelisit. Sitä paitsi mä ansaitsen tän kaiken joten ajattele mielummin hyviä asioita, älä mua.

[/quote] Olet tuhma kun aiheutat mulle päänvaivaa. Koska mä välitän. :(

Vierailija
7230/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:30"]

Olenkohan ihan menettämässä järkeni kun käyn jotain dialogia av:lla henkilön kanssa joka ei varmasti käy täällä, mutta välillä olen ihan varma että se olet sinä... Tää menee vainoharhasuudeksi.

[/quote]

Olet menettämässä. Mene hoitoon.

Vierailija
7231/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minustakin tuntuu joskus siltä... ;)

Itse kirjoittelen keskellä Suomea.

Vierailija
7232/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä kuule muitakin harhailijoita. Seotaan yhdessä.

Vierailija
7233/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä uskon että kaikki käy täällä joskus. Ainakin kaikki ne jotka käyttää paljon nettiä muutenkin, ei ne ois voineet olla googlaamatta itseään joskus tänne.

Vierailija
7234/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin lainaus:

Sinä olet niin kaunis, en henkeä saa,
hetket unta on vain haihtuvaa.
Sinä hymyilet kauniimmin kuin aiemmin,
sulta hetkeksi rauhaa en saa.

Jos menet pois, mitä minulle jää?
Jos menet pois, kesä tää häviää.
Jos menet pois, joet jäätyvät taas ja
huurtumaan saat pihamaan pihlajan.

Sinä olet niin kaunis, en henkeä saa,
hetket unta on vain haihtuvaa...

Vierailija
7235/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:33"]

[/quote]

Mä uskon että kaikki käy täällä joskus. Ainakin kaikki ne jotka käyttää paljon nettiä muutenkin, ei ne ois voineet olla googlaamatta itseään joskus tänne.

[/quote]No joo...Mutta onhan tää vähän outoa silti. Tuntuu kuin kadottais todelllisuudentajun kun alkaa kuvittelemaan että oikeasti muka kirjoittelee jonkun tutun kans..

Vierailija
7236/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:39"]

[/quote]

[/quote]No joo...Mutta onhan tää vähän outoa silti. Tuntuu kuin kadottais todelllisuudentajun kun alkaa kuvittelemaan että oikeasti muka kirjoittelee jonkun tutun kans..

[/quote]

Hehehe... ehkä osa koko touhua on kuvitteleminen, koska suoraankin voisi ottaa yhteyttä, mutta ei ota... Kumpikaan. ;)

Vierailija
7237/9334 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:00"]

Sinä, jota en ole vielä tavannut; lämpösi, hyväksyntäsi ja rakkautesi kohdatessaan omani, toisi jälleen valon elämääni. Näe ja tunnista minut, ota minut tällaisenaan, en voisi sitä tämän enempää kaivata ja tarvita.

[/quote]Se olen minä<3. Ihanaa kevättä

[/quote]

Epäilen. Kirjoitin viestini sellaisenaan vain ilmaan, en toivoakseni siihen harhaista vastausta.

Vierailija
7238/9334 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:00"]

Sinä, jota en ole vielä tavannut; lämpösi, hyväksyntäsi ja rakkautesi kohdatessaan omani, toisi jälleen valon elämääni. Näe ja tunnista minut, ota minut tällaisenaan, en voisi sitä tämän enempää kaivata ja tarvita.

[/quote]Se olen minä<3. Ihanaa kevättä

[/quote]

Epäilen. Kirjoitin viestini sellaisenaan vain ilmaan, en toivoakseni siihen harhaista vastausta.

[/quote]Me olemme kaikki yhtä

Vierailija
7239/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:39"]

[/quote]

[/quote]

Hehehe... ehkä osa koko touhua on kuvitteleminen, koska suoraankin voisi ottaa yhteyttä, mutta ei ota... Kumpikaan. ;)

[/quote]Niin. Siinä ei vaan ois järkeä enää. Ei jaksa ihmistä joka ei ole kiinnostunut. Mullehan se ois turhaa sillon. Ja muutenkin mun elämä on täälläpäin Suomea tyhjäkäyntiä. Odotan vaan koko ajan että pääsen vittuun täältä. Mä oon poltellu mun sillat tänne, koska ne on ollut muutenki niin hataria.. :D 

Vierailija
7240/9334 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S, toivoisin että kasvaisit aikuiseksi ja pyytäisit anteeksi. Minäkin tahtoisin pyytää sinulta. Olen itsekin ollut melkoinen. Toivottavasti kohtaamme joskus kypsempinä uudelleen.

Ketju on lukittu.