Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:52"]
Tuntuu hirvittävältä, että olen suodattamatta sanonut asioita mielenoikkujeni pohjalta tasapainottomana. Pyydän syvästi anteeksi, jos se mitään korvaa. Hävettää.
[/quote]Too little too late. Minä saan oikeutta, ja sinä voit vain miettiä tykönäsi, milloin ja miten. Olet kauan sitten luopunut mahdollisuuksista vaikuttaa asiaan.
[/quote]
Ymmärrän. Kokonaistilanne on minulle samantekevä, niin mieletöntä kuin se onkin. Sinun suhteesi kärsin ja tunnen katumusta, koska rakastan sinua sokeasti. Otan vastaan sen mitä tulee saappaat jalassa.
Älä unohda sitä, kun sanoin sulle silloin , et rakastan sua. Sun sisällä asuu hieno ihminen ja toivon että olet onnellinen. Olisin halunnut tietää susta niin paljon enemmän.
olet vastenmielinen huomion kerjääjä ja sievistelijä. Jaat facebookissa aina ihmisläheisiä postauksia- jokainen on arvokas, olet vammaisten ja ahdistuneiden puolella tyyppisiä. Oikeasti olet kohdatessa kylmä ja etäinen. Pääsi pyörii vain oman pienen piirisi ympärillä ja muita kohtaan käyttäydyt töykeästi. Sinussa ei ole tippaakaan sitä lämpöä, jota esität että sinussa on. Päinvastoin olet kylmä, itseriittoinen, katsot muita alaspäin ja esität olevasi täydellinen nainen. Inhoan sinua.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:06"]
olet vastenmielinen huomion kerjääjä ja sievistelijä. Jaat facebookissa aina ihmisläheisiä postauksia- jokainen on arvokas, olet vammaisten ja ahdistuneiden puolella tyyppisiä. Oikeasti olet kohdatessa kylmä ja etäinen. Pääsi pyörii vain oman pienen piirisi ympärillä ja muita kohtaan käyttäydyt töykeästi. Sinussa ei ole tippaakaan sitä lämpöä, jota esität että sinussa on. Päinvastoin olet kylmä, itseriittoinen, katsot muita alaspäin ja esität olevasi täydellinen nainen. Inhoan sinua.
[/quote]
Totta, tunnistan tästä itseni. Ja pidän suorapuheisuudesta ja avoimin kortein pelaamisesta. :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:57"]
Voisitko jo ymmärtää jättää mut rauhaan, mä en halua enkä tarvitse sua. Miten et tajua jo..
[/quote]
kenelle tää oli ja minne päin Suomea?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:57"]
Voisitko jo ymmärtää jättää mut rauhaan, mä en halua enkä tarvitse sua. Miten et tajua jo..
[/quote]
kenelle tää oli ja minne päin Suomea?
[/quote]
Helsinkiin Petrille on tää
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:13"]
Olet typerä, Mirka.
[/quote]
Ei Mirka ole typerä vaan fiksu.... aika paljon on harmittanut että meidän suhteelle kävi niin kuin kävi :(
T: M
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"]
L, muutetaan jo yhteen!
[/quote]
Aivan! jos olis käyty tuumasta toimeen silloin kun rauta oli kuumaa, olisi talossamme asuttu jo kauan. Mut sä valitsit toisin...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"]
L, muutetaan jo yhteen!
[/quote]
Aivan! jos olis käyty tuumasta toimeen silloin kun rauta oli kuumaa, olisi talossamme asuttu jo kauan. Mut sä valitsit toisin...
[/quote]
Niinpä niin.
Kuluneet 20 vuotta eivät ole auttaneet unohtamaan. Olet ajatuksissani edelleen.
On hämmentävää seurata, kuinka alistut sen narsistin tempauksiin vain pitääksesi perheen kasassa. Oletko ihan oikeasti onnellinen vai ajatteletko, ettet ansaitse enempää?
Jos joku mies nyt haluaa tulla nussimaan mua niin voi ihan vapaasti tulla!
Rakas T, niin paljon enkeleitä sinulle toivon. En voi kuvitellakaan tuskaasi mutta olen tässä ja koitan auttaa parhaani. Ajatella ensin oman lapsen äkillinen kuolema ja sitten vielä syöpä, kaikki samana vuonna... Kyllä elämä nyt koettelee sinua ja lähimmäisiäsi, mutta muista - että elämä koettelee niitä keillä on sisua siitä selvitä! <3
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:08"]
Jos joku mies nyt haluaa tulla nussimaan mua niin voi ihan vapaasti tulla!
[/quote]
Mielelläni, mihis päin pitäisi tulla?
T: mies
Vaikeaahan tämä on, mutta kaiken kaikkiaan yhtä rakastavaa ja kasvattavaa kohtelua en ole aiemmin osakseni saanut. Taidan tulla riippuvaiseksi. :)
En tiedä tavataanko enää koskaan. Tuletko koskaan takaisin sieltä ja olenko itse vielä täällä silloin. On niin vaikeaa nähdä enää syytä täällä jatkamiselle, kun sinäkin olet siellä kaukana jossain ja sulla on sun elämä siellä. Täällä on niin vaikeaa muutenkin.. Toivon, että olet onnellinen, mutta kaipaan sua jatkuvasti. En ehtinyt ja kyennyt kertomaan sulle kuinka paljon susta välitän, koska olen tällainen kun olen. Kiitos kuitenkin, että olit elämässäni edes sen ajan kun olit ja sait mut tuntemaan, niin kuin en tiennyt enää voivani koskaan tuntea.