Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
rakastan sua yli kaiken. rakastan sua nyt yhtäpaljon ku neljä vuotta sitten ja tänä iltana haluan enemmän ku mitään, pyytää sua jakamaan loppu elämäs mun kanssa. oot mun elämän nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:16"]
Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?
Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.
[/quote]
Voi kun tämä olis mulle ;((
Mennäänkö naimisiin? :) Vuoden päästä?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"]
[/quote]
uutena vuotena klo 24? <3
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:16"]
Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?
Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.
[/quote]
Voi kun tämä olis mulle ;((
[/quote]
Tämä on kirjoitettu miehelle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella.
Mietin, että oletkohan onnellinen ja millaistakohan arkesi on. Niin vähän tiedän susta mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"]
[/quote]
uutena vuotena klo 24? <3
[/quote]
Ok. Tää on nyt lyöty lukkoon.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"] Mennäänkö naimisiin? :) Vuoden päästä? [/quote] uutena vuotena klo 24? <3 [/quote] Ok. Tää on nyt lyöty lukkoon.
[/quote]
Haluatko mennä naimisiin kirkossa vai maistraatissa? Onko muita toiveita?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:17"]M, Jokin sinussa vetää minua kovasti puoleensa. Et arvaakaan miten usein sinua mietin. Tuntuu siltä, että meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Tilanteemme on mikä on eikä tästä mitään sen kummempaa voi seurata, mutta haluaisin sinusta ystävän. Meillä näyttää olevan yllättävän paljon yhteistä. Viihdyn seurassasi. [/quote] Minne päin? [/quote] Helsinki
[/quote]
Mies? Nainen? :)
Sä olet niin käsittämättömän höpsö!
Miksi ette ole yhdessä, jos suuri rakkaus on kestänyt vuosikymmeniä? Jos kohtaa noin suuren rakkauden, ei kannattaisi luovuttaa. Tekeekö nykyinen elämäntilanne teidät onnellisiksi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:37"]
Parin päivän kuluttua jätän sinut - suuren rakkauteni. Olemme olleet toisillemme intohimon kohde vuosikymmeniä vaikka emme olekaan oikea pari. Sinä olet lähtenyt elämästäni 2 kertaa, nyt en enää jaksa vaan lähden vuorostani. Lopullisesti. Tulemme aina rakastamaan toisiamme mutta tässä elämässä emme toisiamme enää saa.
Hyvää loppuelämää rakkaani!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:27"]
Miksi ette ole yhdessä, jos suuri rakkaus on kestänyt vuosikymmeniä? Jos kohtaa noin suuren rakkauden, ei kannattaisi luovuttaa. Tekeekö nykyinen elämäntilanne teidät onnellisiksi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:37"]
Parin päivän kuluttua jätän sinut - suuren rakkauteni. Olemme olleet toisillemme intohimon kohde vuosikymmeniä vaikka emme olekaan oikea pari. Sinä olet lähtenyt elämästäni 2 kertaa, nyt en enää jaksa vaan lähden vuorostani. Lopullisesti. Tulemme aina rakastamaan toisiamme mutta tässä elämässä emme toisiamme enää saa.
Hyvää loppuelämää rakkaani!
[/quote]
[/quote]
Meidän piti aikoinaan aloittaa yhteiselämä mutta tiet vei erilleen. Tapasimme vuosia myöhemmin ja tunteet oli ja on ennallaan. Kummallakin on perhe ja hyvä parisuhde vaikkei tunnetasoltaan ylläkään edes lähelle sitä mitä meillä oli. Emme pysty satuttamaan läheisiämme vaan olemme olleet vain "ystäviä" mutta tekee liian kipeää. Olemme yrittäneet päästä eroon toisistamme mutta emme osaa elää erillämme. Nyt on pakko, en enää jaksa tätä kahtaalle repimistä.
Varmasti joku tulee vinkumaan että kaikki perustuu vain kuvitelmalle tunteista ja ikuisesta rakkaudesta mutta itsepä tiedämme paremmin.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Näen sut tiistaina mutten malttaisi odottaa. On kauhea ikävä sua ja olet mulle rakas, todella rakas. Tottakai tulen tammikuussa luoksesi sinne Turkuun, olen vain niin ujo etten voi sanoa sulle kuinka paljon sua oikeasti rakastan...
Oon rakastunut suhun vaikka sä et muhun! Tiiän et en sua koskaan unohda<3 H.S.
Sinun ei pitänyt olla tyyppiäni, olet jopa vähän hassun näköinen, silti aivan uskomattoman seksikäs. Olet hauska, huumorintajuinen ja älykäs, osaat keskustella ja kuunnella. En osaa olla hermostumatta seurassasi kun ympärillä on muita, silti se lyhyt kahdenkeskinen aika oli luontevinta pitkään aikaan. En tiedä mihin katsoisin kun istut vastapäätä, joten vilkuilen hermostuneena lattiaa, kattoa ja kynsiäni, nauran muiden jutuille ja vaikutan kiinnostuneelta vaikka olen tietoinen ainoastaan sinusta. Olen sinuun pihkassa kuin pieni tyttö, punastelen päivän mittaan kun mietin paidan alta pilkistäviä käsivarsiasi. Olen kuin huonon harlekiiniromaanin sankaritar päiväunelmissani joissa suutelet minulta jalat alta. Emme koskaan voi olla muuta kuin ystäviä, en halua koskaan pettää ja rikkoa perhettäni, sinun perhettäsi. Välttelen jopa sinua. Olet salaisuuteni niin pitkään kunnes tämä koulutyttömäinen ihastus helpottaa. Olet silti ihana, sinä joka todella sekoitit pasmani. - Etelä-Suomi
Tsemppaatko vähän? En ole ennen tainnut pyytää keneltäkään, mutta nyt olen parin kannustavan sanan tarpeessa.
Toni, olet valehteleva kusipää idiootti. toivottavasti tukehdut siihen oksennuksees ens kännin jälkeen.
Rakastan sua ihan liikaa varmaan....
Seksi sun kanssa on kivaa, kunpa sitä olisi useammin. Kärsin todellakin seksittömyydestä. Harjoittelemalla useammin seksistä tulisi kivempaa ja siihen ei latautuisi niin kauheat onnistumisen paineet mitä nykyään.
Ärsyttää myös tapasi mölöttää kotona kun haluaisin viettää aikaa kanssasi. Olen mielestäni antanut sulle omaa aikaa rutkasti, ymmärtänyt, ollut joustava ja ollut nalkuttamatta, mutta välillä kyllä ärsyttää kun ne harvat vapaat hetket joita mulla on et voi edes viettää mun kanssa. En kaipaa yksin oloa vaan yhdessä oloa.
Jos vielä halaisit ja sutelisit mua spontaanisti, ihan vaan sen takia koska olen sun mielestä kaunis/kiva/söpö/haluttava, sekin olisi suotavaa. Mutta joo, kaikkea ei voi vaatia suomalaiselta mieheltä :-D
Pitkä vaatimuslista sulle M/HKI :-D
Näitä en uskalla sanoa koska pelkään että ymmärrät väärin ja luulet että nalkutan. Niin pidän suuni kiinni ja nielen nämä pettymykset.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:46"]Janne..
Haluan sut, mutta en ymmärrä motiiviasi.
En uskalla avata suutani ja kertoa epäilyksistäni. Onko sinulla vaimo?
Aika aikaista epäillä mitään, tämä on vain niin omituinen tilanne..
T. Karvahattuinen hautajaistyttö
[/quote]
Vaimo löytyy.
[/quote]
olit oikeassa... vaimo löytyi. Kävi motiivitkin selviksi, htto vie.