Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 08:01"]Hyvältä tietty. Vaikken ole tuo jolta kysyt.
Sitäpaitsi... pitäishän sun muistaa? ;)
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 07:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 07:35"]Ihan hirveä panetus. :/ [/quote] Samat sanat..
[/quote]
Voitaisiinpa tehdä toisillemme se kaikki mistä haaveilen
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:44"]
En tiedä voidaanko ikinä oikeasti kertoa toisilleen mitä tunnetaan. Vaikka kumpikin tietää? Se vaan on. Vaikka yrittää päättää ettei voi. Sä löydät vielä joskus jonkun ja minä jatkan tätä elämää. Ei ehkä ikinä saada toisiamme mutta silti en haluaisi että sä häviät kokonaan, viet jonkun palasen minua silloin mennessäsi ja suren jo nyt sitä. Välitän oikeesti susta tosi paljon ja olet mun ajatuksissa ja sydämessä.
[/quote]Miehelle vai naiselle?
[/quote]
Miehelle
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta että miksi ei saisi kirjoittaa miehelle näin vai onko täällä ikäväisiä naisia jotka olivat alapeukuttaneet koska haluaisivat itse olla kaipauksen kohteena?
Muistot viiltää, panettaa, surettaa. Siinäpä se. Painan duunia ja yritän hukuttaa tän kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan. Ehkä tää menee joskus ohi ja opin taas olemaan rva x. Tai sitten eroan. Sun kannalta varmaan liian myöhään. Haluaisin olla edes ystäväsi, mutta se ei taida olla mahdollista?
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Perjantainen oli parasta mitä olen kokenut. Miten voikaan olla sellainen kemia kahden ihmisen välillä. Tiedän että tää on kiellettuä mut en voi olla ajattelematta sua...<3
Miten on viikonloppu mennyt? :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"]
[/quote]
Hyvin, ihan ok:sti ja huonosti. Kaikenlaista. Mites sulla?
Aikaa on kulunut vasta vähän, mutta minusta tuntuu, että rakastan sinua jo nyt, parrakas karhuni. Totta puhuen olen joutunut hillitsemään itseäni melko paljon, jotten koko ajan olisi viestittelemässä ja soittelemassa sinulle ja tuppautumassa kylään. Haluaisin sanoa sinulle kaikki maailman kauneimmat sanat. Kunpa ottaisit ne vastaan ja kuuntelisit. Minusta me tarvitsemme toisiamme.
En tiedä, haluatko nähdä enää, mutta minä tulen aina muistamaan sinut.
Olosuhteisiin nähden hyvin. Olen odotellut pilvien hajaantuvan taivaalta ja jaksan uskoa sen tapahtuvan lähiaikoina.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"]
[/quote]
Alakuloisissa merkeissä. Peruskuvioita pyörittäen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:26"]
Olosuhteisiin nähden hyvin. Olen odotellut pilvien hajaantuvan taivaalta ja jaksan uskoa sen tapahtuvan lähiaikoina.
[/quote]
Niin se tapahtuu, sieltä paljastuu kevät ja valo :) symbolinen pilvien hajaantuminen ei tekisi pahaa sekään. Kummallinen vaihe ollut elämässä.
Mikä on sun suurin murhe elämässä? Entä suurin ilo?
En ymmärrä miehiä. Vaikka molemmat osapuolet kuinka perustelee näkökantaansa ja puhuu avoimesti niin en vaan käsitä miten ajatusmaailma voi yksinkertaisesta asiasta olla niin erilainen
En käsittääkseni ole sulle tilivelvollinen. :)
Antti, usko jo että se sun avioliitto on ohi. Olet pelkuri ja laiska vätys kun et saa eroa aikaiseksi, vaikka vaimosikin sitä jo haluaa ja tietää meistä. Taidat pelätä että palvelu loppuu jos muutat kotoa pois: kuka sitten pesee ja silittää sun paidat, siivoaa kämpän ja laittaa ruuan?!! Pian menetät kaiken, jos et ala toimia, myös mut!
T. toinen nainen
T, haista paska! olet surkea ja kaikki tämä paska jota niskaani kaadat saa riittää! Mene pois. t. N23
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:32"]
Miksei kukaan oikea kaipaa A:ta? :/
[/quote]
Mikä olisi oikea?
[/quote]
No ei J eikä E ainakaan, vaan se jota itsekin mietin :)
Hyvältä tietty. Vaikken ole tuo jolta kysyt.
Sitäpaitsi... pitäishän sun muistaa? ;)