Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
661/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:16"]

Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?

Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.

[/quote]

Jos olisit nainen, kutsuisin sut tänään kylään juomaan viiniä ja kattomaan leffoja. Mut siinä kai se "ongelma" tulikin.. :/

Vierailija
662/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. :) Nyt on vielä pakko tunteilla ja kirjoittaa.
Toivottavasti voidaan tutustua ja olla ystäviä. Tai minähän koen jo niin, ei lie vaikea arvata. :)
Tulee varmasti kovia aikoja, jolloin saatan tarvita tukea, minä itsekäs paska. :( Toivottavasti voin antaa joskus kaiken hyvän sinne päin takaisin Sitä odottaen, rakkaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.A
Rakastan sinua. Ikävä

Vierailija
664/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:16"]

Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?

Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.

[/quote]

Jos olisit nainen, kutsuisin sut tänään kylään juomaan viiniä ja kattomaan leffoja. Mut siinä kai se "ongelma" tulikin.. :/

[/quote]

Miksi en olisi nainen ja mikä ongelma? :)

Vierailija
665/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua!

Vierailija
666/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun huolehdit päihdeongelmastani. Sillä ongelmahan se on, vaikken sitä halunnut myöntää. Katseesi tulkoon tästä lähdin mieleeni aina, kun aion ottaa sen toisen annoksen.

Vierailija
667/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kätilö A., haista vee. Pilasit synnytykseni. Toivottavasti sinun synnytyksessäsi kätilösi on yhtä alentuva, yhteistyökyvytön ja puhumaton kuin sinä olit. Toivottavasti sinultakin evätään kivunlievitys. Toivottavasti sinuakin haukutaan. Toivottavasti sinäkin olet henkisesti yhtä hajalla kuin minä olin synnytykseni jälkeen. Et sovi lainkaan ammattiisi ja toivottavasti saat potkut työstäsi. En anna sinulle koskaan anteeksi, koska se on minun oikeuteni. Ja todellakin valitin sinusta jokaiselle taholle jonka keksin.

Vierailija
668/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:52"]

Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua!

[/quote]

Mä omin tän, saat anteeksi. Voidaan olla. Mäkin sua. 

Vierailija
669/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:52"]Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua!
[/quote]

Minäkin omin tämän. Pyydän anteeksi typerää käytöstäni. Toivon että haluaisit olla ystäväni, minulle sinä olet jo, halusit tai et. ;) Eikä sinua voi olla rakastamatta edes tunteeton kala. :)

Vierailija
670/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:52"]Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua!
[/quote]

Minäkin omin tämän. Pyydän anteeksi typerää käytöstäni. Toivon että haluaisit olla ystäväni, minulle sinä olet jo, halusit tai et. ;) Eikä sinua voi olla rakastamatta edes tunteeton kala. :)
[/quote]

Ja minä omin tämän. <3

Vierailija
671/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H:lle: Et siis tullut eilen, no ei haittaa, vietin E:n kanssa ihan mukavan illan. Ehkä näin onkin parempi...

Vierailija
672/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:03"]

J. Saat mun pään pyörälle ja perhosia vatsaan. Janoan pienintäkin kosketusta, etkä tiedäkään miten kaksimieliset vitsisi saavat pöksyt märiksi. Onneksi nähdään taas huomenna. ehkä uskallan jo vastata kutsuusi.

[/quote]

Pitäisikö jarrutella vai kiihdytellä, ikuisuusongelma.

Vierailija
673/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:55"]

Mitä sulle kuuluu näin kolmentoista vuoden jälkeen? Oletko naimisissa? Onko sulla lapsia? Missä asut? Ajatteletko mua vielä? Elättelen toivoa, että vielä joskus tapaamme. Monesti lentokentillä katselen aivan järjenvastaisesti ympärilleni ja odotan näkeväni sinut. Joskus mietin vieläkin, millainen meidän yhteinen elämä olisi ollut. Toivottavasti olet onnellinen.

[/quote]

Olenko onnellinen? Yritän kyllä. Olenko se henkilö jolle viesti oli suunnattu, siitä en tiedä. Meniköhän mahdollisuutemme ajan myötä, olisinko valmis romuttamaan nykyisen elämäni... en tiedä.

Vierailija
674/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kauniista sanoista. En ole missään vaiheessa halunnut laittaa välejämme poikki; muistaakseni se olit sinä. :)

Vierailija
675/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:52"]Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua! [/quote] Minäkin omin tämän. Pyydän anteeksi typerää käytöstäni. Toivon että haluaisit olla ystäväni, minulle sinä olet jo, halusit tai et. ;) Eikä sinua voi olla rakastamatta edes tunteeton kala. :) [/quote] Ja minä omin tämän. <3

[/quote]

Ja mä tän, koska ajattelen että luulet ton edellisen olevan mä :D Eiks ookki jännää... Terv. nimimerkki hämäläinen höpsö :) 

Vierailija
676/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva saada edes mahdollisuus. On ikävää, että ihmiset koettavat arvailla millainen toinen ihminen on, eivätkä kuitenkaan uskalla tutustua. Toivottavasti ymmärrät, etten viihdy seurassa, jossa ajatuksiani ei kuunnella ja oletetaan vaan että hajuttomana ja mauttomana seuraan tekmisiänne vierestä., ilman että saan itse osallistua ,itenkään. Toivottavasti ymmärrät myös, etten jaksa olla seurassa, jossa ainoa tarkoitukseni on olla "huonompi", ettei itsetuntosi kärsi. 

Vierailija
677/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:52"]Anteeksi että mokasin. Toivottavasti voitaisi vielä olla ystäviä. Rakastan sinua! [/quote] Minäkin omin tämän. Pyydän anteeksi typerää käytöstäni. Toivon että haluaisit olla ystäväni, minulle sinä olet jo, halusit tai et. ;) Eikä sinua voi olla rakastamatta edes tunteeton kala. :) [/quote] Ja minä omin tämän. <3

[/quote]

Ja mä tän, koska ajattelen että luulet ton edellisen olevan mä :D Eiks ookki jännää... Terv. nimimerkki hämäläinen höpsö :) 

[/quote]

Ja minä tämän, koska ajattelen, että luulet, tuo äskeinen omija olin minä. :) t. Karjalan kasvatti

Vierailija
678/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi hauska ja hyvä tyyppi. Sulla on hyvä huumorintaju. On harvinaista, että joku on niin avulias kuin sä ja osaat aina kannustaa ja tukea. Mä oon liian paljon viettänyt aikaa ihmisten kanssa, jotka eivät edes välitä musta. Mä välitän susta, vaikka käperryn omaan itseeni, kun jotkut merkityksettömät asiat vaivaavat. Mun pitäisi sanoa useammin tuollaisia asioita, vaikka en tiedä, olisivatko ne merkinneet. Sinulle varmaan olisivat, kuten minullekin merkitsi se, mitä sanoit minusta.

Vierailija
679/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mennäänkö vetämäään tänään perskännit? Mä voin tarjota sit aamulla makkaraperunat ja öölit. :)

Vierailija
680/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:59"]

Oot tosi hauska ja hyvä tyyppi. Sulla on hyvä huumorintaju. On harvinaista, että joku on niin avulias kuin sä ja osaat aina kannustaa ja tukea. Mä oon liian paljon viettänyt aikaa ihmisten kanssa, jotka eivät edes välitä musta. Mä välitän susta, vaikka käperryn omaan itseeni, kun jotkut merkityksettömät asiat vaivaavat. Mun pitäisi sanoa useammin tuollaisia asioita, vaikka en tiedä, olisivatko ne merkinneet. Sinulle varmaan olisivat, kuten minullekin merkitsi se, mitä sanoit minusta.

[/quote]

Mitä ihmettä? Missä vaiheessa minä tämän kirjotin?

Ketju on lukittu.