Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:18"]
Poissa silmistä, poissa mielestä?
No, sinä et...
[/quote]
No sinä olet lähes koko ajan mielessä!
Eipä minunkaan ihastus täällä käy, mutta miehelle, jonka etunimi alkaa J-kirjaimella ja jonka tulen näkemään jatkossakin; tunnuit niin tutulta, olisin voinut jatkaa sitä iltaa loputtomiin, mutta oli pakko lähteä. Toivon, että vielä joskus pääsemme kahdestaan johonkin katseilta piiloon.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]
Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
Kirjoitit kuitenkin ♥
[/quote] Joo, jokin jälki oli jätettävä. Onko sulla ikävä?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:54"]Muistatko kun nähtiin viimeksi ja halasin sua pitkään siinä ovella. Tiesin, ettei tulla näkemään enää pitkään aikaan.
[/quote]
Muistan. Mietin sua jokapäivä. :) Yritän unohtaa, ei vaan onnistu..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:11"]Eipä minunkaan ihastus täällä käy, mutta miehelle, jonka etunimi alkaa J-kirjaimella ja jonka tulen näkemään jatkossakin; tunnuit niin tutulta, olisin voinut jatkaa sitä iltaa loputtomiin, mutta oli pakko lähteä. Toivon, että vielä joskus pääsemme kahdestaan johonkin katseilta piiloon.
[/quote] joopa joo
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"] Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta. [/quote] Kirjoitit kuitenkin ♥ [/quote] Joo, jokin jälki oli jätettävä. Onko sulla ikävä?
[/quote]
On. Mutta en halua rikkoa illuusiota.
Sun kanssa on vaan niin kivaa paeta todellisuutta. Silti toivon sulle ihanaa tyttöystävää, rakkautta ja onnea ja kaikkea muuta ihanaa, mitä en pysty antamaan. Olen iloinen kun sulla on kaikki hyvin.
Huomenta! Ihanaa kun ei ole pää kipeä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta. [/quote] En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote]Yrititkö edes?
[/quote]
En voi sanoa hänelle mitä oikeasti ajattelen. En ole varattu, enkä edes tiedä onko hän, mutta tässä tilanteessa ei vaan ole soveliasta "ahdistella"
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:00"]Huomenta! Ihanaa kun ei ole pää kipeä.
[/quote] Ei mullakaan! Maitokahvia ja croisantteja :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:00"]Huomenta! Ihanaa kun ei ole pää kipeä.
[/quote] Ei mullakaan! Maitokahvia ja croisantteja :)
[/quote]
Mä söin hedelmäsalaattia ja maustamatonta jugurttia ja tietenkin kahvia. :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta. [/quote] En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote]Yrititkö edes?
[/quote]
En voi sanoa hänelle mitä oikeasti ajattelen. En ole varattu, enkä edes tiedä onko hän, mutta tässä tilanteessa ei vaan ole soveliasta "ahdistella"
[/quote]
Ootte molemmat vapaita, mikset voi kertoa mitä ajattelet?
Haluan päästä yli siitä että jatkoit sen naisen kanssa oloa vaikka tiesit
kaiken aikaa että rakastan sinua ja rakastan edelleen. Kärsin edelleen tekosi seurauksista
ja elän sen kanssa. Heitit kaiken sen menemään kuin tiskirätin, mitä meillä olisi voinut olla - ts. olin sinulle täysin nolla ! Heh. Mutta uskon että kyllä tämä tästä, tulevaisuudessa...
Mika, tuo maitopurkki ja patonkia tullessasi! T. Veera
Itsekunnioitukseni ja -luottamukseni ovat täysin kateissa. Toivoisin silti pientä kunnioitusta. Ei minuakaan saa kohdella miten tahansa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:57"]
Hei V.H, mä oon niin sekasin susta. En tiiä miten päin olla tai mitä tehä. Sen jälkeen ku torjuit mut, pari ensimmäistä päivää mun oli vaikee hengittää, sä olit mieles yötä päivää. Mua itketti. Nyt helpottaa jo vähän, mut edelleen tekisin mitä vaan, et huolisit mut. Sä oot niin lämmin ja ystävällinen ja kuitenkin flirtti. Kukaan ei oo koskaan herättäny mussa tällasia tunteita.
[/quote]
kenelle tämä,naiselle vai miehelle? Koska tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:38"]
Itsekunnioitukseni ja -luottamukseni ovat täysin kateissa. Toivoisin silti pientä kunnioitusta. Ei minuakaan saa kohdella miten tahansa.
[/quote]
sinua aina silkkihansikkain kohtelen.
Mä haluaisin kirjoittaa sulle pitkän viestin mutta lapsi heräilee koko ajan. Kirjoitan kohta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:41"]Mä haluaisin kirjoittaa sulle pitkän viestin mutta lapsi heräilee koko ajan. Kirjoitan kohta.
[/quote]
Kiitos! Odotan hetken. Paula
Täällä kolmaskin joka ei enää kirjoita tähän ketjuun, ei mun ihastus tällä palstalla edes käy ikinä