Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:31"]Taas suolaat mun haavaa.
[/quote]Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:50"]
Voiko kahta ihmistä rakastaa samanaikaisesti? Tai kolmea?
[/quote]
Voi
[/quote]
Voi rakastaa, mutta suurta intohimoa voi tuntea vain yhteen.
[/quote]
Hyvää ystävänpäivää intohimoni kohteelle!
[/quote]
Sitä samaa! <3
Hyvää ystävänpäivää. Tuskin tosin pidät minua ystävänäsi, mutta kuitenkin.
Hyvää ystävänpäivää T. Ei olla oltu yli vuoteen tekemisissä. Oli hauskoja iltoja sinun kans baareilemassa. En ole katkera enää. Toivotan hyvää jatkoa ja tsemppiä kaikkeen. Moikataan jos tavataan? -J
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:40"]Hyvää ystävänpäivää. Tuskin tosin pidät minua ystävänäsi, mutta kuitenkin.
[/quote]En pidäkään, vaan tosiystävänä. Joten samoin sinne!!
Rakastan sua enemmän kuin ketään tulen koskaan rakastamaan. Olisin halunnut niin paljon, että asiat olisivat menneet eri tavalla. En unohda sua ikinä. Rakas.
P.G. usalainen... missä olet nyt, mitä kuuluu? Koko juttumme oli niin omituinen, että olen miettinyt, että mikä ihmeen juttu se tämäkin oikein oli? Koska sinulla on latinonimi niin on mielessäni käynyt, että kuuluisitko johonkin mafiaperheeseen ja siksi katosit kartaltani aivan yhtä nopeasti kun olit sinne tyhjästä ilmestynytkin. Jospa saisin tietää... ja miten on elämäsi mennyt? Kuinka voi haihtua toisen elämästä jättämättä pienintäkään muuta jälkeä kuin sydänsurun toiselle? Niin ei vaan tehdä. Kun haihdutaan, niin kerrotaan joku syy ja voi kait kertoa myös minne seuraavaksi menee... vaikka se olisi järjestetty elämä ja jopa tyttöystävä jossain usassa... Huoh...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:41"]Oletko ollut sairaana? On ollut ikävä.
[/quote]
Kaikki vaan tuntunut niin turhalta. Ei huvita edes treenata.
Hei, sulla olis vielä loistava tekosyy laittaa mulle viestiä tänään! Toivota vaikka hyvää ystävänpäivää. Odotan... :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:34"]
Hei, sulla olis vielä loistava tekosyy laittaa mulle viestiä tänään! Toivota vaikka hyvää ystävänpäivää. Odotan... :)
[/quote]
Laita sinä, se on vähän niin kuin sun vuoro ;) ja sä oot rohkeampikin
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
Eikä ole. Sinun on otettava ensimmäinen askel asemasi vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
Eikä ole. Sinun on otettava ensimmäinen askel asemasi vuoksi.
[/quote]minkä aseman?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]
En halua lopettaa ikinä. Tässä on jotakin niin erikoista ja ainutlaatuista että en ole ikinä kokenut tällaista, oletko sinä? Haluan katsoa tämän loppuun asti vaikka tiedän että siinä on riskinsä. Jos sen oven avaa, onko sieltä paluuta? Enkä usko että tässä olisi kyse pelkästä fyysisestä halusta, se on jotakin syvempää. Vaikka moni asia voi olla väärin, tälle selän kääntäminen olisi rikos..
Tämä laulu koskettaa minua tosi paljon, kuuntele sanat loppuun asti..
Odotan vastaustasi
[/quote]
Ajattelen näin päivittäin. Enimmäkseen salaa, vaikka katseestani ja eleistäni sen ehkä voikin joskus joku lukea. Tai lipsauttamistani sanoista. Yritän varoa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:36"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:34"] Hei, sulla olis vielä loistava tekosyy laittaa mulle viestiä tänään! Toivota vaikka hyvää ystävänpäivää. Odotan... :) [/quote] Laita sinä, se on vähän niin kuin sun vuoro ;) ja sä oot rohkeampikin [/quote] Eikä ole. Sinun on otettava ensimmäinen askel asemasi vuoksi. [/quote]minkä aseman?
[/quote]
Avaruusaseman
Mikä on se juttu mikä meitä toisissamme kiehtoo? En saa siitä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:51"]
Mikä on se juttu mikä meitä toisissamme kiehtoo? En saa siitä kiinni.
[/quote]
Sielunkumppanuus.
Dance me to the end of love.