Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
61/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:50"]Ari, laita mulle tekstiviesti!!!

[/quote]Tana! Älä ahdistele, se on MUN mies. Sorry ;) Ps. Meille on taas vauva tulossa ;)

Ari on vapaa mies, ei vaimoa eikä vauvoja :) Prkl! T.9

[/quote]

Missä Ari asuu?

Vierailija
62/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ja ainutlaatuinen ihminen M. Toivon sulle kaikkea hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:48"]

[/quote]

No kiitos. Mua vaan panettaa niin juukelisti sun lähellä. Eikö sua yhtään?

Vierailija
64/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Markus. Olisi mukava tutustua sinuun uudelleen monen vuoden jälkeen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Toivotan Onnea uuteen elämään ja toivon että viihdyt siellä pohjoisessa :) -M

Vierailija
65/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan alusta alkaen oltu toistemme vastakohdat.Pidit tempperamentistani, nopeasta älystäni ja sosiaalisuudestani. Kuudessa vuodessa olet alkanut arvostelemaan ja inhoamaan näitä aikoinaan susta niin charmantteja piirteitä. Mitään positiivista enää et ole tuntunut huomaavan.

Olen peloissani nyt kun aloit uudestaan opiskelemaan ja olet omiesi parissa. Tuleeko siellä vastaan nainen jonka kanssa olet samalla aaltopituudella? Jonka piirteitä ihailet koska olette niin samanlaisia. Jaatte samat mielenkiinnonkohteet, puhutte sivistyneen rauhallisesti innostumatta liikaa ja puhumatta käsillänne niin kuin minä teen. Miten voisin kilpailla kenenkään kanssa seikoilla jotka ovat mielestäsi jo niin passee.

Avovaimosi S

Vierailija
66/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:36"]

Vanha bestis, mietin sinua ja haluaisin ottaa yhteyttä, mutta en uskalla. Olemme varmaan kasvaneet erillemme, ja vaikeaa olisi nähdäkään enää säännöllisesti kun on näitä satoja kilometrejä välissä, ja omat perheet. Ikävä vanhoja aikoja, olit tärkein ihminen minulle silloin 10 vuotta sitten. Muistatko vielä hiekkakuopan, bussimatkat, sarjakuvat, kirjeet, tunneilla lähetetyt pienet viestit...?

[/quote]

Kaikki muu täsmää, paitsi bussimatkat :) Mistä päin olet? Minä muutin kauas :)

Vierailija
67/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOJ Tampere. Olen pitkään kuvitellut, että luet tätä palstaa. Jos todella näet tämän, kasvata munat ja lähetä viestiä. En kaipaa tulevaisuutta yhdessä, mutta ois kiva vielä kerran tavata saada kunnon kyydit ja unohtaa. Mä en enää nöyrry sulle ja ota yhteyttä, saat ihan itse pyytää anteeksi ensin.

Vierailija
68/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:48"]

[/quote]

No kiitos. Mua vaan panettaa niin juukelisti sun lähellä. Eikö sua yhtään?

[/quote]

olit kyllä aika kuuma kun viime vikolla törmättiin....

Vierailija
69/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:55"]

Olen ihastunut korviani myöten erääseen naiseen, mutta koska olen jo ikämies, en kehtaa sitä hänelle kovin suureen ääneen kertoa (ihastukseni kohdekin on jo eläkeikäinen leskinainen), ettei hän pitäisi minua vähän lapsekkaana - onhan hän jo seitsemän lapsenlapsen mummi.

[/quote]

TOTTAKAI SINÄ KEHTAAT!!!!!!!!!!

Kerranhan sitä tässä vaan eletään! :)

Vierailija
70/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lopettaa sen pyörimisen? Kiitos!

Vierailija
71/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kadun kun en ylpeydeltäni vastannut kosintaasi myöntävästi. Jaksoit viisi vuotta todistaa minulle rakkauttasi jonka kylmästi nakkasin kasvoillesi. Nyt ymmärrän että valitsin väärin ja kadun joka päivä sitä etten päästänyt rakkautta elämääni. Minulla ei ole enää yhteystietojasi, en voi laittaa sinulle viestiä. Toivon ja rukoilen sinulle pelkkää hyvää, että olisit löytänyt rakkauden ja kuitenkin toivon salaa mielessäni että odottaisit minua vieläkin. En löydä sinua mistään, numerosi ei ole enää käytössä, sähköpostisi ei toimi. Pelkään osittain että jotain pahaa on sinulle tapahtunut ja haluaisin tietää onko pelkoni aiheellinen. Jos on, tulen maailman halki pyytämään anteeksi leposijallesi. 

Vierailija
72/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin toisinaan mitä meistä olisi voinut tulla, jos ei olisi oltu niin nuoria silloin :) olen varma, että olisit ollut äärettömän hyvä mies sinäkin, NL. En vain ollut valmis vielä siihen kaikkeen. Olen onnellinen nykyiseni, lasteni isän kanssa. Toivottavasti sinäkin löydät pian onnen ja saat sinne taloosi vaimon, 2 lasta ja kultaisen noutajan <3

Vierailija
73/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten tapailtiin ja rakastuttiin. Jäit kiinni pettämisestä silmieni edessä, et tiennyt että olin raskaana. Tein abortin enkä koskaan kertonut sinulle vaikka anteeksiantoa pyytelitkin. Et koskaan tiennyt kuinka paljon minua sattui. Mikalle.

Vierailija
74/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:31"]

10 vuotta sitten tapailtiin ja rakastuttiin. Jäit kiinni pettämisestä silmieni edessä, et tiennyt että olin raskaana. Tein abortin enkä koskaan kertonut sinulle vaikka anteeksiantoa pyytelitkin. Et koskaan tiennyt kuinka paljon minua sattui. Mikalle.

[/quote]

auts!

Vierailija
75/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:13"]Hei Markus. Olisi mukava tutustua sinuun uudelleen monen vuoden jälkeen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Toivotan Onnea uuteen elämään ja toivon että viihdyt siellä pohjoisessa :) -M

[/quote]

Minne pohjoiseen tämä Markus lähti?

Vierailija
76/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I.L. Oot ihan umpihullu mutta vittu kun saisin sun munaa vielä joku kaunis päivä.

Vierailija
77/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä, Savonlinna. Ei mene päivääkään ilman ajatusta.

Vierailija
78/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset vaan sinne Afrikkaan! Ootkin ollu siellä jo monta monta vuotta. Yhtä monta vuotta oon oottanu että oltais yhtäaikaa lomalla kotikaupungissa ja törmättäis. Oon nähny susta unta viime aikoina tosi usein, viimeks viime yönä. Haluisin nähä ja jutella, niinku sillon yhtenä juhannuksena mökillä. Ollaan nähnyt viimeks kuusi vuotta sitten Ilosaarirokissa. Se on pitkä aika. Mun exältä saisit mun puhelinnumeron, jos haluisit jutella. Toivottavasti haluaisit :)

Vierailija
79/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas sisko. Pyörit mielessäni koko ajan. Kyyneliä pidätellen kaipaan sua niin. Sulla on parempi olla nyt. Joskus me vielä nähdään.

Vierailija
80/9334 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina...

Haista pitkä paska ja tee jotain,sun kulmakarvoille.

Ketju on lukittu.