Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
5841/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:52"]Olet mulle rakas! Haluaisin nähdä sua enemmän ja jakaa elämää sun kanssa vähän enemmän. Haluaisin rakastaa sinua. Haluatko sinä?

Ja tämän haluan sanoa sulle tänään T.R.
[/quote]
Mä omin tän <3 kyllä sä tiedät että rakastan sua.

Vierailija
5842/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS MESTARI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että J soittaisit minulle ja tapaisimme. Voisimme jutella ja näkisit sen kuka oikeasti olen. se viimekertainen meni kaikin tavoin pieleen. Harmittaa että taisin mokata suhteesi perusteellisesti!

Vierailija
5844/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin syvää epäonnistumista äitinä, jos pojastani kasvaisi sellainen kuin sinä. Jos hän kohtelisi muita ihmisiä siten kuin sinä, ja antaisi omille lapsilleen sellaisen esimerkin ihmisenä elämisestä kuin sinä. Onneksi kaikesta näkee jo nyt hänen ollessaan 12, että hänellä on pikkusormen kynnessäänkin enemmän oikeudentuntoa, tunnetaitoja ja iloa kuin sinun pöhöttynyt kulissiminuutesi pystyisi edes käsittämään.

Sinun äitisi(kin) osa on kauhea, mutta onneksi varmaan ei ole pelkoa että hän tietäisi mitään totuudenmukaista poikansa tavasta elää.

Vierailija
5845/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, miksi satutit minua niin pahasti? Tuottiko se sinulle iloa? Etkö ymmärrä että se vahingoitti myös lapsiasi?

Vierailija
5846/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanne-Jukkis naapurin söpöliini tulee huomenna kylään klo 18 kun mies vie tytöt luistelutreeneihin. Nyt jo pikkarit märkänä.

Vierailija
5847/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän kiukettele enää muuta kuin opetustarkoituksessa? Jooko?  Vai onk PMS? Mustakin on tullut jo iso, joka on oppinut ottamaan iisimmin. ;) Ollaanko sovussa, vaikka tykätäänkin piikitellä?

Vierailija
5848/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:22"]

J, mä tiesin että sinä yönä me rakastuttaisiin toisiimme uudelleen. Se nainen ei ikinä tee sua yhtä onnelliseksi kun mä. En saa sua pois mun mielestä. S, kiitos kun poistuit mun elämästä, sairas paska. Sä rikoit mun sielun. Mikään ei enää korjaa sitä vahinkoa jonka teit mussa. Se oli mun elämän paras päivä, kun päätin susta hankkiutua eroon. Sä et vaikuta mun elämässä enää.

[/quote]

Vaikutanhan kun nytkin whinetät siinä.

-S

Vierailija
5849/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:33"]Sinun ei pitänyt olla tyyppiäni, olet jopa vähän hassun näköinen, silti aivan uskomattoman seksikäs. Olet hauska, huumorintajuinen ja älykäs, osaat keskustella ja kuunnella. En osaa olla hermostumatta seurassasi kun ympärillä on muita, silti se lyhyt kahdenkeskinen aika oli luontevinta pitkään aikaan. En tiedä mihin katsoisin kun istut vastapäätä, joten vilkuilen hermostuneena lattiaa, kattoa ja kynsiäni, nauran muiden jutuille ja vaikutan kiinnostuneelta vaikka olen tietoinen ainoastaan sinusta. Olen sinuun pihkassa kuin pieni tyttö, punastelen päivän mittaan kun mietin paidan alta pilkistäviä käsivarsiasi. Olen kuin huonon harlekiiniromaanin sankaritar päiväunelmissani joissa suutelet minulta jalat alta. Emme koskaan voi olla muuta kuin ystäviä, en halua koskaan pettää ja rikkoa perhettäni, sinun perhettäsi. Välttelen jopa sinua. Olet salaisuuteni niin pitkään kunnes tämä koulutyttömäinen ihastus helpottaa. Olet silti ihana, sinä joka todella sekoitit pasmani. - Etelä-Suomi
[/quote]
Oletko sinä M.P. ?
[/quote]

En ole, valitan. Tekstin kylläkin kirjoitin (ja typeränä oletan että ihastukseni sen lukisi).

Vierailija
5850/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:54"]hei rakas, mulla on sua ikävä. Ihan järjetön. Sellainen, että selasin äsken ebookersia. Voisinpa olla luonasi, juuri nyt ja mielellään aina. Mutta ei se ole mahdollista tiedän sen. Etkä edes muistaisi minua.. Mutta minä kyllä muistan sinu, ja rakastan sinua niin, että koko kroppaan sattuu.

Kulta, ole kiltti tyttö. Syö hyvin, naura paljon. Tottele aikuisia. Ole onnellinen, minä tulen sitten joskus katsomaan sinua. Olet ajatuksissani ja sydämessäni nyt ja aina. 

Äiti rakastaa sua aina.

rakkaudella,

Mama

[/quote]

Etkä rakasta.

Vierailija
5851/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:13"]

K, suksi vittuun mun mielestäni!

[/quote]

Mut kun ei ole suksia :/ -K

Vierailija
5852/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo ymmärtää jättää mut rauhaan, mä en halua enkä tarvitse sua. Miten et tajua jo..

Vierailija
5853/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaduttaa, joka päivä etten valinnut sua. Olen tosi onneton mieheni kanssa ja lapsien kanssakin on vaikeaa. Mietin sitä olisinko saanut terveempiä lapsia sinun kanssasi, ettei aina olisi niin vaikeaa. Enkä todennäköisesti olisi jäänyt yksin kaikkea kantamaan, kun teinipelle/sossupummi mieheni pelaa pleikkaa (kohta viidenkymmenen, kuvittele...), eikä auta kotona tai mene edes töihin.

En silti aio sotkea mitenkään sun elämää. Toivon, että olet vaimosi kanssa onnellinen ja teillä menee joka suhteessa hyvin. Vaikka meidän eromme aloitti jatkuvan helvetin minun elämääni, haluan kuitenkin, että se toi sinulle paremman, kuin meidän suhteemme.

Ja tämä oli exälleni V:lle

Vierailija
5854/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just, että oon tykännyt susta jo viisi vuotta. Sain silloin jutella sun kanssa hetken kahdestaan siellä saunalla. Toivottavasti ei tarvitsisi odottaa ihan yhtä pitkään, että saan sut pois mielestäni.

Vierailija
5855/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että mä oon vastustamaton. Sun katseet kertoo kaiken. Mä nään sun läpi. Sä oot just niitä jätkiä, jotka on niin machoja, mutta todellisuudessa hyvinkin tunneherkkiä. Huvittavaa, kun sä et tajua, että mä kyllä tajuan. ;)

Vierailija
5856/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:47"]

M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.

[/quote]'

Paikkakunta? 

-nainen M

Vierailija
5857/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:57"]

Voisitko jo ymmärtää jättää mut rauhaan, mä en halua enkä tarvitse sua. Miten et tajua jo..

[/quote]

Voisitko jo ymmärtää että sinä se olet se lapsellinen, joka luulee liikoja itsestään. 

Vierailija
5858/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihan hemmetin kiva nähdä joku päivä ja vaihtaa kuulumisia että tuleppa joskus ihmisten ilmoille sieltä sun nykyises luota. M

Vierailija
5859/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija: Haista vittu! Olet kovaääninen, epämiellyttävä, huonokäytöksinen ja moukkamainen. Nautit ihmisten nolaamisesta ja nöyryyttämisestä. Toivottavasti joku rohkea ihminen antaa sinulle vielä samalla mitalla takaisin! 

Jos en olisi nykyisessä työssäni, kirjoittaisin koko nimesi tähän ja pyrkisin tekemään sinulle vahinkoa kaikin mahdollisin keinoin. Nykyisessä tilanteessa tyydyn kuitenkin olemaan hiljaa ja odotan, että suuttumukseni lievenee ja menee ajan myötä kokonaan ohi. Teen työni ihan helvetin hyvin ja minusta pidetään, toisin kuin sinusta! Vihaan sinua, senkin jättimäinen paskaläjä!

P.S. Olet vastenmielinen läski. 

Vierailija
5860/9334 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Voisitko jo ymmärtää että sinä se olet se lapsellinen, joka luulee liikoja itsestään. 

[/quote]

Mitä sä tulet puuttumaan toisten viesteihin? Hullu.

Ketju on lukittu.