Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
ÄRRRR MURRRR mitä vittua? Herätitte mut! Eikö täällä saa edes nukkua rauhassa?!
-persemulkku Mika-
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 12:57"]
Sama täällä. Eilen oli niin sexyä nuo persemulkkujutut että mun teki mieli panna Mikaa kanssa. Ho hoi! Missä Mika persemulkku luuraa?
[/quote]
Ällöttävää. Pane saasta itsees.
Mikäs helvetin törkyketju tää on?
Musta tuntuu, että eilen tajusit, kuinka paljon musta tykkäät. Sun katse kertoi paljon. Rakastutaan, jooko?
Voi hitto miten lämmin olo ja meinaa alkaa itkettää... Olet niin ihana. Kiitos!
Mä oon Mika. Vaikka mun lempinimeni oli peruskoulussa Persemulkku, niin ei se tarkota sitä et mä alkasin panee jokaista ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:03"]
Mikäs helvetin törkyketju tää on?
[/quote]
mt-kuntoutujien leikkikenttä?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:10"]
Mä oon Mika. Vaikka mun lempinimeni oli peruskoulussa Persemulkku, niin ei se tarkota sitä et mä alkasin panee jokaista ihmistä.
[/quote]
Peruskoulussa noita kusiaivovittuilijoita riittää. Se on semmonen kanatarha, missä jotakin nokitaan. Aika kova jätkä oot Mika, kun pystyt vetää ton jo tolla asenteella. :)
Minusta on tosi sexyä, Mika, kun sä sanoit lempinimes olevan persemulkku. Vaikka en sinua tunne, niin silti minä haluaisin sinun kanssa harrastaa seksiä, kun kuulostaa nuo persemulkkujutut niin sexyltä.
Nyt tekis mieli alkaa taas lässyttää ja hempeillä tänne. YÖKH! Lopullinen romahdus tapahtunu...;D
Kerroit, Mika, et oot ollu vankilassa. Minkä takia sinä siellä olit?
No perkele, vankilassa mä olin just sen takia ku mä katkasin moottorisahalla jalan yheltä kundilta joka kävi armeijassa vittuilemaan mulle tuosta persemulkku-asiasta ja huutelemaan mulle.
Onko taas joku tuomio tulossa ja mistä? vai joko oot lopettanu rötöstelyt?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:23"]
No perkele, vankilassa mä olin just sen takia ku mä katkasin moottorisahalla jalan yheltä kundilta joka kävi armeijassa vittuilemaan mulle tuosta persemulkku-asiasta ja huutelemaan mulle.
[/quote]
EI HELVETTI???!!! TOTTA?????
No vittu mieti! Mä oon vittu joskus niin kyrpiintyny tohon et mulle huudellaan edelleen persemulkusta, et mä kohta tapan noi tyypit. Mä yheltä katkasin jo koiven ja vittu linnassa alko yks jäbä mulle huutaa persemulkusta ja mä vedin sitä turpaan. Vittu kun vituttaa!
vitutti kyllä peruskoulu, armeija ja vankila. joka paikassa mulle huudeltiin persemulkku sitä, persemulkku tätä. Vittu että vituttaa!
Mika! Sä vaikutat just sellaselta turvalliselta kundilta minkä mää haluisin mun lapille isikiks. Voitais tietty duunaa vielä muutama mukula kimpassa lisää jos sulle sopii. Ookko menossa avolaitoksee? Voix alkaa breivat? Kiinnostasko?
Olen suhun jumalattoman koukussa nainen! Päähän tulvii vaan jutskuja miten me oltaisiin yhdessä ja lääpittäisiin toisiamme. Millä susta voi enää päästä irti? Jo ihan sekasi, vaikkei vielä edes kunnolla tunneta. Perhana!!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:38"]Hei kaunokainen Jyväskylän mestoilta. Mulla on ikävä sua ja meidän yhteisiä aikoja. Onhan siitä monta vuotta, mut harmi et sen piti loppuu niin... Toivottavasti sä voit jatkaa elämääs normaalisti, koska mä en voi - kuolen suruun ja ikävään. -vielä rakastunut [/quote] Awws nuoripari? :) (en osannut lainata) x) [/quote] Itsellä viimeinen teinivuosi lopussa ja neito n.vuoden nuorempi, mutta turha tästä on puhua enempää. Alkaa vain ahistamaan. Melkein joka yö unissa näen sen kaunokaisen vieläkin :)
[/quote]
Ville?
Sama täällä. Eilen oli niin sexyä nuo persemulkkujutut että mun teki mieli panna Mikaa kanssa. Ho hoi! Missä Mika persemulkku luuraa?