Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
5721/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari. Olen pahoillani. Tv M

Vierailija
5722/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tavata ja jutella kaikesta.

T. hämmentynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/9334 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:11"]Tykkään susta edelleen vaikka jätit mut. Ykski viesti sulta saa mut onnelliseks ja haluisin tehä sun kaa kaikkee kivaa mitä ei tehty :(
J.K haluun sut takas <3
[/quote]

Minne päin menee?

Vierailija
5724/9334 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ettet tunne mua, mutta mä oon jo pidemmän aikaa katsellut kun sä aamuisin odotat linja-autopysäkillä bussia. Oot todella kiva ja haluisin tutustua suhun paremmin. Hyviä televisio-ohjelmiakin katsot, mitä olen ikkunasta seurannut vastapäisestä kerrostalosta :) sulla on myös kiva one direction juliste huoneesi oven vieressä. Toivottavasti joku päivä kerään rohkeutta tulla juttelemaan vaikka aamulla pysäkille kanssasi, mutta äitisi on useimmiten saattamassa sinua

Vierailija
5725/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tää yksinkirjoittaminen oikeen mun alaani, mutta enpä voi tätä muillekkaan sanoa, jotenn..

Heippa J. Vaikka oletkin asiakkaani, haluaisin sun tietävän, että saat pääni sekaisin pelkällä sähköpostillasi, oikeastaan pelkkä nimesi asiakirjoissa saa hymyn kasvoilleni. Viime näkemästämme onkin jo puoli vuotta aikaa, vaikka olen yrittänyt tavata sinua "vahingossa". Ihailen tekemääsi työtä ja mielestäni olet ihanan tuttavallinen ja silti mukava sekä älykäs. Katson upeita kasvonpiirteitäsi tarkastellen facebookin kautta, vaikka emme ole siellä kavereita. Olet pakkaus, joka kiteyttää kaikki unelmamiehen kriteerini. En voi kun vain unelmoida susta, sun ihanasta hymystä ja yhteisestä arjestamme. Hyvää alkanutta työviikkoa.. <3

-J:lle

Vierailija
5726/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on sekava ja pahoittelen tasapainotonta käytöstäni. Osaatkin varmasti aavistaa ajatukseni ja tunteeni ja ehkä historiaanikin jonkin verran tietämällä voit ymmärtää käytöstäni. Olen joissakin asioissa hirvittävän epävarma ja varaudun alituisesti loukkauksiin, mikä tekee minusta vaikeasti opetettavan, kuten olet joutunut huomaamaan. ;D Tunnen niin voimakkaasti, etten tiedä mitä ajatella. Toivottavasti pistät minut ruotuun..

Vierailija
5727/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:04"]

T. hämmentynyt

[/quote]

Täs vaihees pitää kaikkien alkaa kyselee, että mies vai nainen, minne päin, oonkohan se mä????????

Vierailija
5728/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:54"]

Tilanne on sekava ja pahoittelen tasapainotonta käytöstäni. Osaatkin varmasti aavistaa ajatukseni ja tunteeni ja ehkä historiaanikin jonkin verran tietämällä voit ymmärtää käytöstäni. Olen joissakin asioissa hirvittävän epävarma ja varaudun alituisesti loukkauksiin, mikä tekee minusta vaikeasti opetettavan, kuten olet joutunut huomaamaan. ;D Tunnen niin voimakkaasti, etten tiedä mitä ajatella. Toivottavasti pistät minut ruotuun..

[/quote]

ootko mies vai nainen?

Vierailija
5729/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:04"]

T. hämmentynyt

[/quote]

Täs vaihees pitää kaikkien alkaa kyselee, että mies vai nainen, minne päin, oonkohan se mä????????

[/quote]

Tuo oli miehelle. Hki.

Vierailija
5730/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä osa kiusaa? Ei liene vaikea arvata mitä tarkoitan. On julmaa antaa tuntea näin voimakkaasti ja kiusata. Siihen ei mielestäni ole enää hyvää tarkoittavaa opettavaista syytä, sillä olen nyt toiminut ja toimin avoimesti ja ansaitsisin mielestäni kuulla tältä osin totuuden. Olen ehkä mitätön paska, mutta kuitenkin vielä tunteva ihminen.

Vierailija
5731/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta edelleen vaikka jätit mut. Ykski viesti sulta saa mut onnelliseks ja haluisin tehä sun kaa kaikkee kivaa mitä ei tehty :(
J.K haluun sut takas <3

Vierailija
5732/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:01"]

[/quote]

ootko mies vai nainen?

[/quote]

se jolle tämän kirjoitin tietää.

Vierailija
5733/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kuulostaa tutulta. Voitasko viestitellä jossain..?

Vierailija
5734/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:27"]

[/quote]

kuulostaa tutulta. Voitasko viestitellä jossain..?

[/quote]

Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia, vaikkapa anonyymina. Miten se onnistuisi?

Vierailija
5735/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:12"] Kannattaa nyt lopettaa ärsytys... Tässä saattaa skitson pää räjähtää ja se persoona number fyra alkaa toimia. [/quote] A koha sie et katolta käy hyppeemmää? Vejäppä henkee ja hakkeuvu avun iäree, [/quote]   Hyppy on mahdollista. Onko oikein vääntää veistä haavassa?[/quote]

Mua ei paljoa sun neljäs persoonas pelota! Omissa tarpeeks tekemistä. Oot ansainnu joka-ikisen veitsen väännön! Toivottavasti haavasi alkaa märkimään, kuten mulla!

Vierailija
5736/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KS minäkin tunsin sielun kumppanuutta. Olit kuin miespuolinen minä, liian tuttu intohimon kohteeksi.

Vierailija
5737/9334 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:04"]

Onko kirjoittaja nainen vai mies?

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:59"]

Välillämme on yhteys, joka sitoo meidät toisiimme, tarttuu jäseniimme ja kuljettaa meidät liki toisiamme. Haluaisin painua sinuun kiinni ja olla siinä niin että pieneen hetkeen välissämme ei olisi ketään tai mitään muuta. Olisi vain puhdas ystävyys, puhdas lempeys, onni, ilo ja intohimo. Rakkaus on edessämme, mutta emme tartu siihen. En usko, että on seuraavaa elämää. Tämä on hirveää, julmaa tuhlausta. Senpä tähden, hipaise taas joskus kättäni, jää katseeseeni kiinni ja sekoa sanoissasi. Minä tarjoan kahvit seuraavalla kerralla.

[/quote]

[/quote]

Mies. Erikoislääkäri Risto Vaittinen. Hyvää iltaa.
[/quote]

Lääkäri :) kiss my ass;)

Vierailija
5738/9334 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J v*tun rotta! Varastit mun omaisuutta mun silmien edessä, etkä edes näyttänyt häpeävän,vaikka jäit kiinni. Olen sua ja sun anoreksiaa ja passiivis-aggressiivisuuttasi ymmärtänyt kaikki nämä vuodet, mutta tämä meni yli. Olet hyväksikäyttänyt mua ja olen ollut sulle liian kiltti.
En pidä sua enää minään. Olet täysi nolla. Ei mikään ihme ettei sulla ole enää ystäviä ja välit omaan perheeseen on poikki. Hoidata kuuppasi vihdoin kuntoon.
Ja se sun pakkomielle miehistä, en edes jaksa alottaa.

Vierailija
5739/9334 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta todella paljon ja kadun miten tyhmä oon ollut kun en aikaisemmin sitä ole näyttänyt sulle ja nyt kelkka kääntynyt. .ehkä joskus on vielä meidän vuoro..toivotaan, koska saat sydämeni pomppailemaan!

Vierailija
5740/9334 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ensirakkauteni ja sielunkumppanini enkä tule ikinä unohtamaan sinua. Olet ajatuksissani aina vaan, vaikka aikaa on jo kulunut. Haluaisin nähdä sinut vielä joku päivä ja haluaisin olla sinun naisesi, mutta en tiedä tuleeko niin ikinä tapahtumaan. Olen jo osittain hyväksynyt sen, että sitä ei tule tapahtumaan, ja yritän elää elämääni niin onnellisena kuin se on mahdollista - ilman sinua. Sinä olisit saanut minulta kaiken enkä olisi ikinä jättänyt sinua.

Ketju on lukittu.