Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Eppu S, tykkään susta niin että halkeen. Katso minua silmiin ja kosketa, haluan sinut. Katsele ympärillesi niin näet minut.
Tosi hankala tilanne. Tiedät mun tunteista, ilman että niistä edes kerron. Mä taas tiedän etten voi saada sua. Silti olis kiva joskus saada tietää mitä kaikesta ajattelet. Suakin tää kuvio näyttää vähän vaivaavan. Ehkä säkin välität musta, mutta haluaisit silti että pääsisin susta yli.
Olet kyllä oikeilla jäljillä. Tekisi mieli laittaa viesti sulle tässä jossain vaiheessa mutta mistä tiedän että olet sä? Tyhmä kysymys mutta ymmärtänet.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:54"]
Olet kyllä oikeilla jäljillä. Tekisi mieli laittaa viesti sulle tässä jossain vaiheessa mutta mistä tiedän että olet sä? Tyhmä kysymys mutta ymmärtänet.
[/quote]
ai siinä olen oikeella jäljillä että olisit tulossa tänne hoitamaan mua?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:00"]
[/quote]
[/quote]
kyllä.
teknomusiikkia ei kannata kuunnella. tekno ja huumeet ovat yhteydessä toisiinsa. Maukka.K
Täällä taitaa olla ihkupupuvauva karannut söngystä. Hus hus, untenmaille vauvani tai muuten tulee puhuttelu!
Olisit antanut meille mahdollisuuden. Oot onnellinen suhteessas ja mä omassani mutta edelleen on ikävä. C.N.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:00"]
[/quote]
[/quote]
kyllä.
[/quote]
En ole henkilö jolle vastasit mutta tule! Ikävöin sinua. ♥
Väännä rautalangasta mitä odotat... Tilanne tuntuu niin sekavalta, etten jaksa enää arvailla. Järkyttävää sekoiluahan tämä multa on ollu. ;D Millähän hitolla sitä noi omata virheensä yrittäs korjata...
Olen ollut sinuun ihastunut lapsesta saakka, harmi kun en koskaan tehnyt asialle mitään. En kehdannut sillä olit parhaan ystäväni isoveli, nyt sinulla on lapsi ja kihlattu.
Ja minä onnellisessa parisuhteessa, mutta tulipahan vaan mieleen.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:26"]
Väännä rautalangasta mitä odotat... Tilanne tuntuu niin sekavalta, etten jaksa enää arvailla. Järkyttävää sekoiluahan tämä multa on ollu. ;D Millähän hitolla sitä noi omata virheensä yrittäs korjata...
[/quote]
Normalisoida välit, tavata, jutella, vaihtaa kuulumiset. Jos se sopii sinulle. Sun pitäisi luottaa muhun ja uskoa, että en ole pompotellut enkä kiusannut koskaan. Yhtäkään ilkeää tai outoa viestiä en ole sinulle kirjoittanut enkä kirjoita. :)
Kasvata sinä paska ukko selkäranka ja munat.
Olen viime aikoina alkanut kaivata kaikkea sitä mitä meillä oli Jarkko, sinä kesänä ja syksynä. En tiedä oletko nykyään vapaa vai varattu, enkä löytänyt sua facebookistakaan. Jos ikinä sattuisit lukemaan tämän, sanon että olet mulle aina tärkeä ja rakas.
Rakas anoppini, tajuatkohan itsekään miten läheisriippuvainen olet. Tukahdutat ihmiset ympärilläsi "auttamisellasi". Tää vauva-aika on ollut tosi raskasta, mutta ei vauvan takia vaan sun.
Hei A.M.! Tuut mun uniin melkein joka yö. Ajan joskus asuntosi ohi ihan vaan huvikseni jotta näen oletko paikkakunnalla. Ois mukavaa jos satuttais joskus törmäämään ja saatais vaikka 5min jutella ihan kahden kesken. :-)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:29"]
[/quote]
Normalisoida välit, tavata, jutella, vaihtaa kuulumiset. Jos se sopii sinulle. Sun pitäisi luottaa muhun ja uskoa, että en ole pompotellut enkä kiusannut koskaan. Yhtäkään ilkeää tai outoa viestiä en ole sinulle kirjoittanut enkä kirjoita. :)
[/quote]
Toivon, että tapaamme ja keskustelemme. Nyt kun tiedät taustani, ehkä ymmärrät miksi minun on niin vaikea luottaa ja toimia avoimesti. Haluan muuttaa ajattelutapojani, mutta työtä on tehtävä paljon. Haluan luottaa sinuun ja toivon oppivani tulkitsemaan viestisi oikein. Tiedän, että puhut totta. Ongelmat ovat omassa tulkinnassani ja höystän tulkintoja vielä mielikuvituksella, kun pyörittelen asioita liikaa päässäni. Kuten tiedät.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
Toivon, että tapaamme ja keskustelemme. Nyt kun tiedät taustani, ehkä ymmärrät miksi minun on niin vaikea luottaa ja toimia avoimesti. Haluan muuttaa ajattelutapojani, mutta työtä on tehtävä paljon. Haluan luottaa sinuun ja toivon oppivani tulkitsemaan viestisi oikein. Tiedän, että puhut totta. Ongelmat ovat omassa tulkinnassani ja höystän tulkintoja vielä mielikuvituksella, kun pyörittelen asioita liikaa päässäni. Kuten tiedät.
[/quote]
Joo olen huomannut. Mutta vapautan nyt sut noista pohdinnoista. Mun kohdalla ei tarvitse epäillä että loukkaan tai vedän maton jalkojen alta. En myöskään lupaa mitään mitä en voi pitää enkä käytä hyväksi. Olen kiltti ja lyhytvihainen. Niitä huonojakin puolia kyllä löytyy mutta ne ei oo niitä mitä pelkäät.
Persemulkku Mika, mä oon rakastunu suhun! Missä sä nyt oot, persemulkku. mä haluun panna sua.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:09"]
Hyvää yötä. En voi olla rakastamatta sua.
[/quote]
Sanko minä olla sinun vauva ja ootko sama jolta kysyin pyllyn rasvauksesta kun mulla pylly tulessa?
[/quote]
Saat olla vauva. Silitän ja hellin sut uneen, olit kuka vaan. :D