Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:46"]
Rakastan edelleen mutta ei se auta.. toivottavasti joskus vielä ymmärrät ettei meistä enää voi tulla mitään
K
[/quote]
Oletko K mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 04:11"]
J.V Miksi et vaan voi rakastaa mua? Minulla on sinua ikävä.
[/quote]
Kyllä mullakin on ihan hirvee ikävä sua. Mut tää meni varmaan miehelle?
J.V.
[/quote]
Naiselta miehelle, mutta on tää silti aika ihana kuvitella, että J.V ikävöisi minua
A.J! Helvetti sun kanssas, mikä mättää? Eikö olis vaan helpompaa kun kumpikin vaan hyväksyisi että tämä on kohtalo. Yritettäisiin edes!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:59"]
Kiitos opetuksesta! Lisä ei kyllä ole pahitteeksi...
[/quote]
Jatkokurssi alkaa huomenna. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:59"]
Kiitos opetuksesta! Lisä ei kyllä ole pahitteeksi...
[/quote]
Jatkokurssi alkaa huomenna. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan!
[/quote]
Se lienee tarpeen. Ennen ensimmäistä kurssia en olisi voinut edes kuvitella miten paskamoinen tyyppi olen. Erittäin rakentavaa opetusta! Kiitos paljon jo edellisestä! Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:59"] Kiitos opetuksesta! Lisä ei kyllä ole pahitteeksi... [/quote] Jatkokurssi alkaa huomenna. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan! [/quote] Se lienee tarpeen. Ennen ensimmäistä kurssia en olisi voinut edes kuvitella miten paskamoinen tyyppi olen. Erittäin rakentavaa opetusta! Kiitos paljon jo edellisestä! Tykkään.
[/quote]
Nimikirjaimesi niin otan yhteyttä, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:59"] Kiitos opetuksesta! Lisä ei kyllä ole pahitteeksi... [/quote] Jatkokurssi alkaa huomenna. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan! [/quote] Se lienee tarpeen. Ennen ensimmäistä kurssia en olisi voinut edes kuvitella miten paskamoinen tyyppi olen. Erittäin rakentavaa opetusta! Kiitos paljon jo edellisestä! Tykkään.
[/quote]
Nimikirjaimesi niin otan yhteyttä, kiitos.
[/quote]
S.E.K.O, tarvitsetko osoite-, puh, tai muita tietoja?
Anteeksi se eilinen ajattelematon tölväys! Tajusin loukanneeni vasta tänään kun huomautit asiasta. Tarkoitukseni ei ollut loukata. Olin typerä.
Minulla on ollut sinua ikävä, vaikka olen sitä yrittänyt kieltää ja jatkaa elämääni. Tulee lämmin olo, kun muistan sinun olleen aina minua vastassa, aina minua odottamassa. Olit liian takertunut minuun ja minä taas kaukainen, kenties olisimme sittenkin olleet jotain kuvailemattoman upeaa. Tiedä sitä. En osannut arvostaa näin paljon sinua silloin. Sinä toit minuun uskoa, olit ainoa, joka minua odotti. Kun kävelin yksin, juuri sinä tulit vastaan. Sinä olit kaikkialla, vaikken sitä silloin tahtonutkaan.
Nyt kävelen yksin ja sinä et tule enään vastaan. Mietin, josko soittaisin sinulle ja pyytäisin kahville.
Eihän meitä mikään eikä kukaan muu estäisi kuin me itse. Olemme nuoria, sinkkuja, vailla mitään estoja.
Soitan sinulle huomenna
Ei meinaa tämäntyyppisessä juttelussa kielenkannat taipua enää anopalstaslangiin.. Kiva olisi kuitenkin kanssasi jutella.
Samoin. Teet kuten koet. Tiedät mitä mielessäni ajattelen
ja luotan että toimit rohkeasti se mukaan.
En ymmärrä miksi olet niin ilkeä paskanpuhuja. Pilaat muiden päivän ja tollanen mätä ämmä ei kuuluisi esimiestehtäviin.
Ymmärsin pointin. ;D
Kiitos opetuksesta.
Millonkas olisit tulossa kylään ja tuotko niitä rasvoja sitten millä rasvaat kun mulla on pylly joskus tulessa tän mun ihottuman kanssa, samoin myös taipeet, alapää, selkä, niska niin varataan rauhallista aikaa ennen nukkumaanmenoa niin sinä rasvaat minut sitten ja sen jälkeen peittelet unille.
Miten se voi olla niin h*lvetin vaikeaa vastata siihen yhteen tekstariin ja oppia muutenkin käyttäytymään kuin aikuinen ihminen?!?!???!
En suostu enää kiusattavaksesi. Voit ajatella musta mitä haluat, mut en anna enää pompotella. Mene itsees. Käytöksesi ei ole enää puhtaasti epäitsekästä. Tiedät mitä olen ajatellut, mutta et ole itseistarkoitus .
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:00"]
Millonkas olisit tulossa kylään ja tuotko niitä rasvoja sitten millä rasvaat kun mulla on pylly joskus tulessa tän mun ihottuman kanssa, samoin myös taipeet, alapää, selkä, niska niin varataan rauhallista aikaa ennen nukkumaanmenoa niin sinä rasvaat minut sitten ja sen jälkeen peittelet unille.
[/quote]
Rakas ystäväni, tulen niin pian kuin mahdollista. Älä pelkää. Kaikki on hyvin.
Hyvää yötä. En voi olla rakastamatta sua.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:09"]
Hyvää yötä. En voi olla rakastamatta sua.
[/quote]
Sanko minä olla sinun vauva ja ootko sama jolta kysyin pyllyn rasvauksesta kun mulla pylly tulessa?
J.V
Miksi et vaan voi rakastaa mua? Minulla on sinua ikävä.