Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Voi M,
toivottavasti et tänään löydä tai ole jo löytänyt aiemmin toista.
Toivoisin niin, että tämä jää väliltämme vielä sulaisi ja tiemme vielä kohtaisivat.
En aiemmin tajunnut, kuinka paljon susta välitän, nyt tajuan. <3
Tänään on tasan kymmenen vuotta siitä kun tavattiin ensimmäisen kerran. Olisin halunnut sitä juhlistaa kanssasi. Ikävöin sua yhä joka päivä, lähdit pois liian aikaisin. :(
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 07:07"]
S, olet kiehtova ihana nainen. Haluan tuntea sut paremmin henkisesti ja fyysisesti. Lähdetkö veneelle katsomaan merta? Keitän mutteripannulla kahvit ja suklaata löytyy sulle tottakai :)
[/quote]
Ilman muuta lähden.
S.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 07:07"]
S, olet kiehtova ihana nainen. Haluan tuntea sut paremmin henkisesti ja fyysisesti. Lähdetkö veneelle katsomaan merta? Keitän mutteripannulla kahvit ja suklaata löytyy sulle tottakai :)
[/quote]
En lähde.
-toinen S.
Ikävä sinua pikkusisko. Harmittaa että olemme niin huonoissa väleissä, mutten enää tiedä mistä lähtisin purkamaan kaikkea.
Rakas ystäväni J, olen leiponut sinulle sämpylöitä ja odottelen sinua kyläilemään sitten kun ehdit. Nähdään silloin ja jutellaan ja pidetään oikein kunnolla tosi hauskaa :)
Onko kirjoittaja nainen vai mies?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:59"]
Välillämme on yhteys, joka sitoo meidät toisiimme, tarttuu jäseniimme ja kuljettaa meidät liki toisiamme. Haluaisin painua sinuun kiinni ja olla siinä niin että pieneen hetkeen välissämme ei olisi ketään tai mitään muuta. Olisi vain puhdas ystävyys, puhdas lempeys, onni, ilo ja intohimo. Rakkaus on edessämme, mutta emme tartu siihen. En usko, että on seuraavaa elämää. Tämä on hirveää, julmaa tuhlausta. Senpä tähden, hipaise taas joskus kättäni, jää katseeseeni kiinni ja sekoa sanoissasi. Minä tarjoan kahvit seuraavalla kerralla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:04"]
Välillämme on yhteys, joka sitoo meidät toisiimme, tarttuu jäseniimme ja kuljettaa meidät liki toisiamme. Haluaisin painua sinuun kiinni ja olla siinä niin että pieneen hetkeen välissämme ei olisi ketään tai mitään muuta. Olisi vain puhdas ystävyys, puhdas lempeys, onni, ilo ja intohimo. Rakkaus on edessämme, mutta emme tartu siihen. En usko, että on seuraavaa elämää. Tämä on hirveää, julmaa tuhlausta. Senpä tähden, hipaise taas joskus kättäni, jää katseeseeni kiinni ja sekoa sanoissasi. Minä tarjoan kahvit seuraavalla kerralla.
[/quote]
[/quote]
Mies. Erikoislääkäri Risto Vaittinen. Hyvää iltaa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]Ikävä sua S.K. Koskaan en tule samaa rakkautta kokemaan kuin sun kanssa. [/quote] Tiedän, vaikka muuta väititkin loppujen lopuksi. Mäkin rakastin sua, mutta näin on oikeasti parempi. Mä en ikävöi sua enää, sekopää. Älä säkään mua. Peace.
[/quote]
En mäkään sua. Mulla on uusi elämä ja olen onnellinen nyt. peace
Olit vain yksi mies lisää minua hyväksikäyttäneiden ja satuttaneiden miesten ketjussa. Sinun piti olla siellä auttamassa minua. Sen sijaan vahingoitit lisää. Mikä on surullisinta, on että luulen sinun tehneen sen osin tahallasi. Ehkä sait siitä jonkinlaista nautintoa. Olin sopivasti haavoittuvainen ja avuton. Se vetoaa kaltaisiisi narsisteihin. Sokaistuin silmiesi loisteesta ja valkeasta hymystäsi, hukuin niihin. Jäljelle jäi kuitenkin vain tyhjyys ja entistä suurempi kipu.
Rakastun aina samanlaisiin miehiin. Miehiin, joka etsivät kohdetta kyltymättömän narsisiminsa tyydyttämiselle. Mutta aion parantua, aion unohtaa. Sinä sen sijaan et parannu koskaan. Narsisti on aina narsisti.
Rakkain terveisin, ja hyvää loppuelämää.
Käyttäydy itse niin kuin toivot että minä käyttäydyn sulle. Tekopyhä ämmä oot.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:06"]
T.... , haluaisin tietää tunsitko samoin kuin minä. Ikävä on kova. Se ihmeellinen yhteys ja tuttuus.....
[/quote]
Alkukirjaimesi
-T
"Äiti" toivon että koet yhtä suurta henkistä ja fyysistä tuskaa jonka meille lapsillesi aiheutit. Isä, kiitos kun katsoit vierestä tätä kaikkea....
Me lapset ei voida luottaa edes toisiimme.
Nuorimmaisella siskolla äitinsä piirteitä. Ei hyvä.
Kun teidän sydämet lyö viimeiset lyönnit en ole vieressä enkä senkään jälkeen.
P.s. Mulla on mahtava perhe ja menestyn omasta mielestäni elämässä vaikka kasvoinkin "nyrkin" ja nöyryytyksen varjossa.
Rakastan mun lasta enkä koskaan kohtelisi tuota viatonta elämäni valoa kuten te meitä kohtelitte.
Ihmiset ympäri maailmaa terveiset teille: Älä lisäänny jos et aio rakastaa ja huolehtia lapsestasi. Lapset ei päätä syntymästään vaan sinä. Pidä siis huoli että lapsesi saa parhaat mahdolliset eväät elämään.
Enkä tarkoita maita ja mantuja, vaan rakkautta ja sitä että te olette ne ihmiset joiden luo voi aina tulla oli hätä tai ei.
Mitä vittua tämä kaikki tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:17"]
Mitä vittua tämä kaikki tarkoittaa?
[/quote]
Kanava kertoa sanomattomia asioita anonyymisti. Siinä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:04"]
[/quote]
[/quote]
Mies. Erikoislääkäri Risto Vaittinen. Hyvää iltaa.
[/quote]
Kivaa kun esiinnyt nimelläsi tai todennäköisesti naapurisi tai vihamiehesi nimellä!
T mikset voi soittaa mulle? Tiedät että odotan...