Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
361/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden vasara! Voi Herran pieksut! :D :D

Vierailija
362/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NL, mä toivon että sä menet terapiaan ja opetteleet tekemään parisuhteessa kompromissejä ja riitelemään reilummin. Samalla voisit hankkiutua siitä peliaddiktiosta eroon, siihenkin terapia auttaa. Mäkin meen terapiaan. Jos saat pääsi kuntoon, puolen vuoden päästä vois katella uudestaan, josko suhde lähtisi puhtaalta pöydältä käyntiin uudelleen paremmalla menestyksellä. T. RP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:51"]

Juha. Tiedän että haluat minua ja kuvittelet unohtaneeni sen yön jolloin olit kodissamme ja yritit ottaa minut väkisin. Totuus on, että muistan kaiken mitä silloin tapahtui ja vielä jonakin päivänä aion ottaa asian esille. Vaimosi ei ansaitse sinua ja toivon että lähiakoina saan rohkeutta kertoa typeryydestäsi hänelle. 

[/quote]

Missä Juha asuu? Mulla sama kokemus yhden Juhan kanssa, tekisi myös mieli kertoa vaimolle.

[/quote]

Kertokaa poliisille! Juhalla saattaa olla satojakin uhreja, raiskarit raiskaa aina uudestaan. 

Vierailija
364/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi niin paljon sanottavaa sinulle, rakas äitini, mutten vain uskalla sanoa niitä. Tiedän, että olin kamala teini-iässäni, ja yritänkin nyt korvata sitä sinulle käymällä mahdollisimman usein luonasi, vaikkei ole autoa ja välimatka on 100km. Joka kerta luonasi käydessäni, pelkään, että se on viimeinen kerta, kun näen sinut. Olet nyt jo niin hauras ja sairas, vaikka olet vasta 50 vuotta. Ja teenhän minä mielelläni kotitöitä avuksesi ja siivoan, vaikka siitä valitankin. Minä rakastan sinua niin valtavasti, ja toivon, että annat anteeksi kaiken huolen ja surun jonka olen sinulle aiheuttanut. Toivon, että elät mahdollisimman hyvän elämän ja kun sitten kuolet, kuolet kivuttomasti ja hymy huulillasi.

Tyttäresi S.M.P

Vierailija
365/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H, näemme taas huomenna työpaikalla. Olet elitistinen paskahuora, vihaan sinua. Katsot minua kuin halpaa makkaraa. Aina kun menen ohitsesi, toivon, että kuolisit vaikka äkilliseen aivohalvaukseen. Mieluiten mahdollisimman tuskallisesti ja kivuliaasti. Minulla ei ehkä ollut samoja edellytyksiä elämään kuin sinulla, mutta se ei oikeuta käytöstäsi.

Vierailija
366/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko panna mua taas ensiyönä? Viimeks oli niin ihanaa..

Vierailija
367/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jouni. En ilkeä soittaa... Eipä meillä juur sanottavaa... Toivottavasti sulla kaikki ok? Terkut äidillesi, on tosi ikävä. Harmittaa et P:n kanssa ei voitu enää pitää yhteyttä - toivottavasti hälläkin kaikki hyvin! Syytän sua!

Vierailija
368/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne! Jos olisin aavistanut mikä olet, olisin kiertnyt kaukaa, en olisi koskenut pitkällä kepilläkään. Kuten huomaat olen vielä elossa vaikka toivoit kuolemaani.

Vierailija
369/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka me erottiin, mä toivoisin et voitais pysyä elämän loppuun saakka puheväleissä. Autoit mut pois alkoholismista ja opetit normaalia perhe-elämää mitä en ikinä elämässäni ollut kokenut. kiitos siitä Ana ja oot aina mun mielessä. Sulle ja sun perheelle kaikkea hyvää nyt ja aina, liian eri maailmoista oltiin. AL Helsinki

Vierailija
370/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viddu make ja Viljami maksan ne velat tiistaina:-D t hermanni

Vierailija
371/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:51"]ei viddu make ja Viljami maksan ne velat tiistaina:-D t hermanni
[/quote]

:D

Vierailija
372/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että et uskalla tai halua jättää elämääsi vaimon kanssa. Mutta onko pakko olla niin munaton, että vain kiertelet ja kaartelet, mutiset jotain epämääräistä siitä kuinka tulevaisuudessa se voi olla toisin? Eikö toi ole jo ihan naurettavaa, tekee sinusta stereotypian vaimoaan pettävästä miehestä joka haluaa syödä kakkunsa ja säilyttää sen myös. Luulin, että välillämme ollut ystävyys olisi ollut niin arvokas että olisit halunnut säilyttää sen, ja valinnut suhteen menettämisen riskin olemalla suora ja rehellinen minulle. Juu ei. Kiitos kaloista.

Vierailija
373/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli, lähetin sulle muutaman faksin. Pitäisi olla jo perillä.

Vierailija
374/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 01:13"]

Anneli, lähetin sulle muutaman faksin. Pitäisi olla jo perillä.

[/quote]

Tuli jo, pyytämättä ja yllätyksenä. T. Anneli

Vierailija
375/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piti kysyä, saitko mun faksin? Istuin uusissa pitsipöksyissä siihen koneen päälle. T. anneli(si)

Vierailija
376/9334 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V, oot todella suloinen ja kiinnostava ihminen enkä enää kauaa osaa peitellä ihastustani. Pelottaa vaan tämä meidän iso ikäero, kuinkahan muut ottaa sen?

E

Vierailija
377/9334 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M.K! Pyörit päässäni kokoajan, koska olen tosi huolissani voinnistasi ja henkisestä jaksamisestasi siellä kaukana. Parane pian! Toivottavasti mitään pysyvää ei jää. Olet tärkeä.

Vierailija
378/9334 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei J. Kulissit taitaa kaatua etkä taida saada haluamaasi.

Vierailija
379/9334 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:30"]Hei J. Kulissit taitaa kaatua etkä taida saada haluamaasi.
[/quote]

Missäs päin tämä?

Vierailija
380/9334 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:09"]

Hei M.K! Pyörit päässäni kokoajan, koska olen tosi huolissani voinnistasi ja henkisestä jaksamisestasi siellä kaukana. Parane pian! Toivottavasti mitään pysyvää ei jää. Olet tärkeä.

[/quote]

mies vai nainen? minne päin? -mk

Ketju on lukittu.