Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:02"]
Missä muruseni on?
[/quote]
Aivan hajalla. Itseäni keräilen. Se mikä ei tapa se todellakin hajottaa.
Älä lähettele mulle viestejä sun joka ikisestä toimesta. Vaikka ollaankin ystäviä, niin ei mua kiinnosta mitä työtehtäviä sulla on sun työharjoittelupaikassa. Yleisesti niistä voit sanoa, mutta että joka päivä viestität "nyt tallennan marraskuun laskuja" jne., se on vaan ärsyttävää.
Voisitko jättää minut jo rauhaan. En ole syypää sinun parisuhteesi kariutumiseen. Katso taaksesi ja mieti missä olet itse tyrinyt ja yritä korjata virheesi. En ole ollut kuvioissa omasta tahdostani enää vähään aikaan joten se ettei eksäsi edelleen huoli sinua takaisin ole minun syytäni. Ja oli lähtenytkin ennen minua. Koita nyt hyvä nainen ymmärtää että se toisen ihmisen syyttely omista virheistä ei vie sinua minnekkään.
RP, olet sellainen verbaali taituri, että sun tekstisi lukeminen sähköpostissa, ihan asia -aiheistakin, saa sydämeni tykyttämään kiivaammin. Koen olevani fiksuutesi ja elämänmyönteisyytesi lämmössä ...pääsisinpä keskustelemaan kanssasi elämästä...
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]Vedä käteen J
[/quote]
Mikä sinut on suututtanut? :O
J
[/quote]
No se viimesin. Olit ärsyttävä ja ahdistava!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]Vedä käteen J
[/quote]
Mikä sinut on suututtanut? :O
J
[/quote]
No se viimesin. Olit ärsyttävä ja ahdistava!
[/quote]
Anteeksi :(
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:54"]
Sinä ihana mies töistä. Vaikka olemme molemmat varattuja, haluaisin olla vähintäänkin ystäväsi (tai kenties enemmänkin...)
[/quote]
Heh, haaveilen ja unelmoin... mutta enemmän? Tietäisinpä haluanko enemmän, haluanko muuttaa elämäni. Kierrän kehää ajatuksissani, mutta hymyilen kyllä kun kohtaamme.
[/quote]
Täällä eräs varattu nainen, joka ei halua muuttaa omaa eikä sinun elämää, mutta hymyt ja katseet kyllä piristävät päivää. Haaveilla voin kenties muustakin, mutta oikeasti haluan vain ystävyyttä. Vähän paremmin voitaisiin kyllä tutustua. Jospa joskus kahdenkesken juteltaisiin muustakin kuin työstä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:02"]
Missä muruseni on?
[/quote]
Aivan hajalla. Itseäni keräilen. Se mikä ei tapa se todellakin hajottaa.
[/quote]
Se mikä on rikki, sen voi myös korjata. Kaikki toivo ei ole mennyt.
Ystävä! Olet ollut jo yli vuoden poissa ja silti mietin sua joka päivä. Teit maailmasta ihmeellisemmän ja merkityksellisemmän. En koskaan unohda loputonta elämänjanoasi. Mikä tragedia, ettei se kuitenkaan riittänyt pelastamaan sua, vaan sairaus oli lopulta vahvempi. Nuoren ihmisen kuolemaan ei totu, ei sitten millään. Ainoa, mikä vähän lohduttaa on se, että opin sun kautta arvostamaan ohikiitävää hetkeä noin miljardi kertaa enemmän kuin ennen. Kiitos yhteisistä hetkistä ja rakkautta sinne jonnekin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]
Vedä käteen J
[/quote]
Ehkä vedänkin. Tosin ehkä tämä ei mulle ollutkaan... :D
Hei ystävä, tiedän, ettet lue tätä. Sinun tapaistasi ei ole pyöriä vastaavilla palstoilla. Olen iloinen, että elämässäsi näyttää menevän hyvin. Tiedän, että satutin sinua. Minulla on ikävä sinua. Mutta en tiedä, otanko koskaan enää yhteyttä. En tiedä, haluatko, että otan. Onko minulla enää oikeutta.
Nallesi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:54"]
Sinä ihana mies töistä. Vaikka olemme molemmat varattuja, haluaisin olla vähintäänkin ystäväsi (tai kenties enemmänkin...)
[/quote]
Heh, haaveilen ja unelmoin... mutta enemmän? Tietäisinpä haluanko enemmän, haluanko muuttaa elämäni. Kierrän kehää ajatuksissani, mutta hymyilen kyllä kun kohtaamme.
Anna anteeksi. Et vastaa viestiini. Olen niin surullinen, voisitko vaan antaa anteeksi, etkä olla kiinni kaikessa vanhassa. Ole kiltti
K.,
ikävä sua, on vaikeaa odottaa...
<3 S.
En tiedä tuleeko meistä koskaan mitään suurempaa. Ikäerokin "painaa" ehkä sinun puolestasi. Lapseni pitävät sinusta ja niin myös sinun lapsesi pitää minusta. Ehkä jäädymme ystäviksi, mutta paljon enemmän toivoisin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:55"]
Vaalea kiharatukkainen sexy lady...oot niin ihana ja söpö.I love You!!!
[/quote]
Olisipa kiva tietää kenelle tämä menee, nimen alkukirjain?
En saa mitään aikaiseksi, koska olet koko ajan mielessäni. Tähän meidän tilanteeseen pitäisi saada joku selvyys ja toivottavasti pian. Olet rakas ♡
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:43"]
En saa mitään aikaiseksi, koska olet koko ajan mielessäni. Tähän meidän tilanteeseen pitäisi saada joku selvyys ja toivottavasti pian. Olet rakas ♡
[/quote]
Mulla oli jossain vaiheessa sama ongelma. Nyt on alkanut helpottaa kun ei sua edes näe ikinä enää
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:54"]
[/quote]
Niin minäkin sinulle.
t. toinen mies