Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
301/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ilahdutat ja suretat mua samanaikaisesti. Aina kun avaan sydämeni, viillät sen auki. Kun nousen jaloilleni, tönäiset mut maahan. Oot mulle se rakkain ystävä, mutta toisinaan mietin ootko ihminen ollenkaan. Oon heikko idiootti ja tarvitsen tukea vierelleni. Mutta jospa olet liian vahva ja rikot mut lopullisesti? Opeta mut yhtä vahvaksi! I:lle Helsinkiin.

Vierailija
302/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti emme koskaan satu törmäämään pimeällä kujalla. Siltä kujalta vain toinen meistä lähtee omin jaloin, ja se olen minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha. Tiedän että haluat minua ja kuvittelet unohtaneeni sen yön jolloin olit kodissamme ja yritit ottaa minut väkisin. Totuus on, että muistan kaiken mitä silloin tapahtui ja vielä jonakin päivänä aion ottaa asian esille. Vaimosi ei ansaitse sinua ja toivon että lähiakoina saan rohkeutta kertoa typeryydestäsi hänelle. 

Vierailija
304/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:16"]Siitä on jo 5vuotta, kun ensikerran tavattiin. En silloin uskonut, että meistä mitään tulisi muutakuin ystäviä. Ystävänä olit mulle rakas ja tärkeä, mutta kertoessasi pari vuotta myöhemmin tunteistasi huomasin ettet ollutkaan vain ystävä. En halunnut sitä uskoa en tiennyt mitä ajatella. Mulla oli perhe ja olin sua vanhempi, mut musta tuntu et se mitä meillä oli. Oli aidompaa, kun mikään ennen. Melkein jätin perheeni takiasi, mutta en kuitenkaan.

Siitä on jo 3vuotta, kun sinuun rakastuin ja rakastan edelleen. Minun pieni rakkauteni....älä unohda minua, kun taas on mentävä <3
[/quote] sinulle entinen H nykyinen E.H <3

Vierailija
305/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F, vaikka asut maapallon toisella puolella emmekä ole koskaan tavanneet, olen ollut kanssasi onnellisempi kuin kenenkään toisen, mikä saattaa hyvinkin olla erittäin säälittävää.

Vierailija
306/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:50"]

Putler, rakkaani, harkitse vielä. Niin paljon kaunista voi kadota jos toteutat ikiaikaista raivokasta primitiiviluonnettasi. T. Rajan takaa

[/quote] Kiitos ! Vladimir. Paino sanalla mir. Terveiset Tarjalle ! Ottawa rulez.

Vierailija
307/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni: Katkeruus asuu sinussa jo suvun perintönä. En kaipaa sinua ja itseni vuoksi annoin anteeksi sinulle jo vuosia sitten, vaikka et edes pyytänyt sitä. Haluan sinun tietävän, että lapsenlapsesi pärjäävät hyvin koulussa, heillä on ystäviä ja mukavat harrastukset. Harmiksesi avioliittoni kukoistaa edelleen 17 vuodenkin jälkeen. En vihaa sinua, joskus jopa ajattelen rakastavani sinua. Mutta vuosien vieriessä huomaan ajattelevani sinua harvemmin ja harvemmin. Joskus tulet mieleeni jostain tapahtumasta, silloinkin ajattelen sinua kuten kuolleita muistetaan: lämmöllä ja positivisia asioita miettien. Katkeruuttasi jaksat jakaa vieläkin sukulaisille, mutta moni heistäkin on jo nähnyt ja kokenut itsekin sairaalloisen vihasi ja katkeruutesi mielettömyyden. Kaikkea hyvää elämääsi, äitini! -WA

Vierailija
308/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel###n idiootti! Käyt kahvitunnilla myrkyttämässä koko työyhteisön ilmapiirin. Kivat sulle!

Vierailija
309/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi äiti. Oltiin siskon kanssa kiittämättömiä teinejä kun olisit tarvinnut meiltäkin vähän joustoa ja epäitsekkyyttä. Vieläkin olen vihainen itselleni näin 10 vuoden jälkeen kun en tajunnut kuinka sairas oikeasti olit. Lepää rauhassa.

Vierailija
310/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.S: Karkaisin edelleen vuoksesi.

Vierailija
311/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua, enkä saa sua mielestäni pois, vaikka tiedän, että meistä tuskin koskaan tulee mitään, ainakaan ystäviä/työkavereita enempää. Oot silti maailman kaunein ja ihanin ihminen, ja pelkästään sun näkeminen saa mut onnelliseks♡ K.S. ylöjärvi

Vierailija
312/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mitä vaan sen eteen, et saisin vaan olla sun kanssa, rakas♡ K.S. ylöjärvi

Vierailija
313/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:11"]J.S: Karkaisin edelleen vuoksesi.
[/quote]
täällä yks J.S, jolle tää olis aika osuva, jos viesti tuli häneltä...

Vierailija
314/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä "pikkubroidini"!
Olet minulle rakas ystävä ja olet kuin oma broidi, mutta silti välillämme on jotain muutakin kuin ystävyys. Mitä? En tiedä.
Sinä hoilottelet mulle lauluja, joista voisin päätellä vaikka ja mitä, mutta en uskalla kysyä. Olet ajatuksissani päivin ja öin, vaikka emme olisi nähneet kuukausiinkaan. Olen mustasukkainen kun kerrot naisasioistasi, olen myös aidosti iloinen puolestasi, kun kerrot löytäneen ihanan tyttösen vierellesi. Yritän isosiskomaisella tyylillä antaa sulle vinkkejä elämään, vaikka en aina itekään osaa elää oikein. Yhdessä voimme hakata päätä seinään ja korjata toistemme kuhmuja.
Olet ihminen jolle on kateellinen ollut aina. Olet luonteeltasi aivan erilainen mitä minä. Mä oon temperamenttinen pippuripalko, sinä taas rauhallinen ja tyyni. Ehkä siksi tulemmekin toimeen niin hyvin. En tiedä.
Sun kanssas mun on hyvä olla. Osaat kuunnella ja sanoa oikeita asioita. Voi kun osaisin itekin. Olet purkanut sydäntäsi mulle paljon ja mä olen koittanut olla apuna ja viisaana, omasta mielestä siinä epäonnistuen täysin.
Ilman sinun olemassa oloasi olisin varmaan jo haudan perukoilla. Sinä olet se voima mulle joka antaa mulle voimia jaksaa eteenpäin.
En koskaan pysty riittävästi kiittämään sinua, mutta toivottavasti mun tarjoama ystävyyteni riittää sulle vastaan.

Vierailija
315/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeus, painu mustaan aukkoon. Huomenna näytän sinulle pitkää nenää, mutta se on sinulle tietysti yksi ja sama.

Vierailija
316/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
317/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu rakastan ja vihaan sua niin paljon. Haluisin päästää irti mut en voi. Etkä kai säkään. Olisit itselles rehellinen ja puhuisit suoraan mulle niin asiat vois selvitä. En jaksais enää. Vuosii on menny niin paljon...

Vierailija
318/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:01"]

Vittu rakastan ja vihaan sua niin paljon. Haluisin päästää irti mut en voi. Etkä kai säkään. Olisit itselles rehellinen ja puhuisit suoraan mulle niin asiat vois selvitä. En jaksais enää. Vuosii on menny niin paljon...

[/quote]

ok

Vierailija
319/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.L en jaksa enää odottaa. pupu<3

Vierailija
320/9334 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen vanha veivailija hyvinkö pyörii haudassa?

Ketju on lukittu.